@loontje: 14 dagen na punctie dus....officieel volgens een normale cyclus zou het idd moeten kunnen...maar weet niet of ik het zo vroeg al zou durven... (maar waarschijnlijk moet mijn man de testen dan ook verstoppen hoor!!) duim voor je meid!!
Met de pregnyl werd ik altijd 10 dagen na tp ongi. Ik heb nu me eisprong eerder gehad, idd morgen precies 14 dagen. Als er morgen geen streepje staat, weet ik eigenlijk wel zeker dat het mislukt is.
@Anjav en Loontje85 Dank voor de welkom! @Loontje85 Wij hebben behandelingen gehad in Meppel en daarna weer terug naar Zwolle. Ik wilde de 4e behandeling een andere kijk dus naar DD. Ik hoorde alleen vandaag dat mijn TSH waarde (schildklier) weer te hoog is, (in oktober nog goed) dus ik zal wel niet meteen kunnen behandelen ben ik bang. Maar dat wacht ik nog even af. En jij morgen testen, lees ik dat goed? Ik ga voor je duimen!!
@ pien: welkom meid! Spannend! Zie in je handtekening dat je al een dochter en een zoon hebt, super!! Heb je hiervoor ook ivf moeten doen of iui?
Loontje spannend! Ik duim voor een dikke streep morgen! Heb je al eens eerder zo'n goed gevoel gehad? Spannend hè, het kan je maken of breken dat is zo vreselijk aan die testen!
Normaal heb ik geen goed gevoel, dus ik hoop dat dat ook een goed teken is. Ben benieuwd hoe laat ik wakker word, zal wel vroeg zijn
@Druufke, dank je voor je welkom. De eerste kwam spontaan en 9 jaar later de tweede met IVF. Ja ik ben natuurlijk heel blij en dankbaar voor mijn 2 kinderen en vond ook dat ik moest stoppen en had dat ook gedaan, maar gevoelsmatig wilde ik het toch weer proberen. Dus op naar de 4e behandeling. En jij 24 april de intake? Vind ik wel fijn om alvast te lezen van jou straks hoe dat gaat... Is bij iedere arts zo anders en best spannend allemaal. Groetjes, Pien
Dank jullie wel, wij hopen het ook heel erg. Net had ik de testen in me handen en kreeg echt een angstig gevoel, bang voor een negatieve test
Helaas, test is echt negatief Jeetje wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg, was er echt van overtuigt dat ik zwanger was.
ahh nee loontje.. misschien toch te vroeg (dooddoener weet ik, maar in de papieren zag ik net staan: testen twee weken na terugplaatsing). @ ego: moet je op de ochtend van tp ook de utrogestan inbrengen. Dan nog een vraag: ik moest om 8:00 bellen of onze tp doorgaat. Maar krijg nu voicemail. Pas vanaf 9:00 telefonisch bereikbaar. Wat te doen? gewoon gaan??
Thanks meiden. Het is echt echt over ! Ze gaan inderdaad pas om 9 uur "open". Hoelang is het voor jullie rijden ? Als dat lang is, dan zou ik gewoon alvast die richting op gaan. Ik moest mijn positieve ovu test ook doorgeven op zaterdag en toen werd er gezegd tussen 8 en 12 uur, maar ze zijn pas vanaf 9 uur telefonisch bereikbaar.
@Loontje, ah nee, wat erg, sterkte vandaag!! Wat een rottig begin van het paasweekend. @Fireangel, ja volgens mij wel het is wel een kliederzooi met dat spul, maar daar kijken ze wel doorheen. Hoe laat zou je TP zijn dan? Vervelend dat ze niet opnemen.
Volgens mij moet je de utrogestan gewoon inbrengen. Moest in de VU in ieder geval wel altijd. Zou het zeker gewoon doen hoor !