ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ FA: meid heeel veeeel succes vandaag!!!

2. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Loontje: oh, wat balen!!!! :(
    Wat stom dat je lichaam je zo voor de gek heeft gehouden! :x
    Sterkte.

3. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fireangel; heel veel succes vandaag!

4. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Loontje nee, wat een kl#tezooi! Heel veel sterkte

5. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    @Loontje:Ohh,wat balen zeg!Had het zo voor je gehoopt!Heel veel sterkte,het is klote steeds weer!

6. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Allemaal bedankt voor jullie lieve woorden !
    We wisten van te voren dat de cryo's niet goed waren van kwaliteit en dat de kans dus klein is dat het blijft zitten. Natuurlijk hoop je op iets moois, maar diep van binnen weten we dat de kans heel klein is.

Vanmorgen even wat traantjes gelaten en nu gaan we er weer wat leuks van maken.

Allemaal hele fijne paasdagen !!

@YJ: Hoe voel je je meis ? Wanneer heb je je echo ?

7. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    ja,maar dan nog.Een kans is er altijd en het voelde zo goed!Je lichaam kan je zo voor de gek houden!!!Keihard!
    Ik heb 27 april de eerste echo...bewust iets later dan bij 6 weken(wat Dusseldorf graag wil)met (bijna)8 weken moet het hartje kloppen en als dat niet zo is zit het fout.Da's in ieder geval duidelijk!Ik voel me super hoor!Maar ik weet dat dat weeeige,misselijke gevoel de vorige keer ook pas rond de 7/8 weken kwam dus bereid me vast voor :) Heb het er allemaal voor over en het was maar een paar weken toen dus zal wel loslopen.Ben nog wel erg onzeker."s avonds op de bank vaak van die ongesteldheidskrampen en elke keer als ik naar de wc ga loer ik wel even goed.Eerst maar eens wat weekjes verder zijn....

8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Goeiemorgen Allemaal,

@Loontje: Meid wat ontzettend balen voor jullie. Je was er zo van overtuigd vam je goede gevoel, wat kan je lichaam je voor de gek houden? En nu meid? gaan jullie nog verder?
    Heel veel sterkte en toch hopelijk nog wat aan de paasdagen samen. Knuffel!

@Ego: Jaaaaaa mijn ongi is eindelijk doorgekomen :D hoe blij kun je zijn met je ongi, nu dus heel blij, maar hopelijk voorlopig voor de laatste keer....:D
    Wel een nadeel dat ik ontzettende buikpijn heb, zit er gewoon krom van met een kussen in mijn buik....meestal is dit maar een paar uurtjes.
    Meteen naar Irma gebeld, en vrijdagmorgen om 8.00uur hebben we de eerste FM door dr. H. Wel vroeg maar goed dan hebben we dat al meteen gehad en hoef ik niet de hele dag erop te wachten!
    Vind het wel super spannend en hoop nu wel op een goede ronden bij beide van ons...
    Maandag dus de eerste spuit Puregon.....

Fijne paasdagen allemaal liefs Juffie :)

9. Karin75

Karin75 Actief lid

20 mrt 2012
    237
    0
    0
    @ Loontje, wat verschrikkelijk jammer zeg, gun het jullie zo, na al die behandelingen...Weer die teleurstelling, helemaal nu je er zelf zo'n goed gevoel over had moet dit extra zwaar voor je zijn. Sterkte meid

@ Fireangel, hoe is het afgelopen? Vervelend dat je ze niet telefonisch kan bereiken en weet waar je aan toe bent...Hopelijk zijnn jullie niet voor niets naar Dusseldorf. Neem aan dat ze het wel hadden laten weten, maar toch...

@ Pien, welkom hier. Binnenkort ook voor jullie een gesprek in DD las ik.. Begreep dat jullie behandeld zijn in Meppel in combinatie met Zwolle. Ik heb hiervoor ook in Zwolle gelopen.

@ Juffie, wauw, eindelijk aktie bij jullie, wat zal je blij zijn inderdaad...

@ Yj81,Spannend binnenkort de 1e echo...

iedereen een gezellig paasweekend en sterkte met wat je bezighoudt...

10. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    @loontje: echt sh*t.

@juffie: gefeliciteerd met je ongi, haha, hoe blij kun je zijn!!

Hier: 1 blastocyst teruggeplaatst gekregen, 1 blastocyst is ingevroren. 1 van de embryo's is in het 8-cellig stadium verloren gegaan, de andere 2 zijn gisteren gestopt met ontwikkelen.
    Dan moet dit dus gewoon een toppertje zijn en lekker blijven zitten!!! pffff...nu alweer spannend.

Fijn pasen allemaal!

11. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Spannend fireangel! Nu lekker afleiding zoeken de komende 10 dagen...!!!!!

12. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Bedenk mij nu dat ik helemaal geen fotootje heb meegekregen van onze blastocyst. Iemand anders hier had dat toch wel gehad? of was dat niet in DD?

13. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Anja, jij dus bijna 33, ik ben 33....en toch heeft hij bij mij niets over bloedprikken gezegd. Mogelijk omdat we nog in de wachtwkn zaten v/d vorige icsi?! Eicelreserve zal ie wel niet geprikt hoeven hebben aangezien er bij uitgangsecho meestal zo rond de 20-24 klaar liggen?!

Juffie, succes met je 1e spuit weer morgen!!

Zonnestraal, goed dat je je zo beroerd voelt ;), maar kan aan andere kant ook weleens erg vervelend/vermoeiend zijn hoor...en dat mag ook. Ook al is het voor het goede doel en denk je voordat je zwanger bent.... wat 'zeuren' ze nou...wees blij... (net als ik ooit), maar als je echt zó ziek bent dat je de hele dag misselijk bent en braakt.... pfff.... Dan zijn 12-16 wkn soms érg lang!

Pien, Haaaaaai daar ben je!! MedeMeppelaar ;). Schiet nu ook op voor jullie. Balen dat TSH nu te hoog is....dan eerst w.s. paar weken/maanden aan de schildklierverlagers?! Eerder gehad blijkbaar? Wat krijg je dan? Thyrax ofzo?

Loontje, wat ontzettend k*t zeg van nega test. Maar ben je inmiddels ook ongi dan? Je hebt toch pas op dag 9 getest? Was dat jullie testdatum dan? Bij ons was het altijd dag 18 na punctie, dag 14 na TP testen. En als je dan nog niet ongi was (wat utrogestan natuurlijk wel kan tegenhouden), dan moest je 3 dgn later nogmaals testen ivm eventueel late innesteling.... Wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar af en toe lees je nog weleens van die 'verhalen'..... Knuffel meid!

Fireangel, WAUWIE!! Gewoon een Blasto 'aan boord' :). Súper zeg! En ook nog een blastocryo erbij :). Spannende weken nu! Duimen draaien hier hoor!!

@Hier: 'k ga Irma nog maar eens even dezelfde mail sturen want is nu 10 dgn geleden. Zal dan wel even vragen om een leesbevestiging.....

14. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Majo, ik heb ook n mail gestuurd ruim een week geleden en vandaag antwoord gehad van dr S.. Zal nu misschien alles aan het afwerken zijn ..?!

15. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Majo lief je berichtje. Ik hoef gelukkig niet over te geven. Maar ben de hele dag misselijk. Inderdaad, ik mag niet zeuren....maar zo duren de 12 wk erg lang!!!

FA, ik wilde het net vragen!!! Allereerst, gefeliciteerd met je blasto :D. Super!! Lekker warm houden. Losse broeken dragen en zorgen dat je warm blijft. (geen koude voetjes). Waren tips van m'n acupuncturiste :).
    Ennnnn wilde je toppertje zien, maar je hebt dus geen foto? :(
    Ik had een foto gekregen.

16. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    @Fireangel:Super,blasto aan boord!!!!Laat hem goed z'n best doen en blijven plakken!!!!Ik heb ook een foto gekregen...(zie foto album...)En ook nog een foto van de terugplaatsing zelf met een kruisje waar het embryo moet zijn.Ik zie er niks in,maar goed :)

17. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Vrolijk Pasen Allemaal!!!

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Fijne PASEN!!!!

Shantii, ik zie jouw onderschrift. Gaan jullie voor ICSI 3 of hebben jullie pauze?

Pien, welkom!

Loontje, wat vreselijk K! Hoe kan het toch dat je lijf zo doet? Ik had het je zo gegund. Knuffel!

Yj, wat spannend... over 3 weken de echo!

Juffie, gefeliciteerd met je ongi!!! Morgen je eerste spuit en wordt je een tijdelijke junk.;) Succes!

FA, jij bent aan het broeden! Fijn dat je nog een eskimo heb. Maar deze gaat 'm worden!;)

Zonnestraal, kan je door de misselijkheid eten nog wel verdragen of zijn enkele geuren not done?

19. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Fijne pasen. Ik ben gisteravond weer thuis gekomen na 3 dagen limburg. Mijn zoontje heeft 2 dagen paaseieren gezocht en is flink verwend. 1x paaseieren zoeken met de kinderen uit het dorp, in de kasteeltuin en gister bij mijn schoonouders in de tuin. En nu weer terug in de realitiet. Hoe was jullie pasen??

20. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fireangel, een blasto gewoon! Wauw. Nu duimen duimen duimen dat ie lekker blijft plakken! Wanneer mag je nu testen?

Majo, dat zal het dan idd zijn, jij hebt al genoeg eitje steeds.
    Dat is bij mij niet zo. Maar 8 steeds.
    En omdat ik al 2 vmk's gehad heb, misschien daarom die vitamines geprikt?
    Ik weet het niet. Ik ben wel blij dat het gedaan is, en ik het nu weet.

Ik heb deze cyclus echt een rare cyclus hoor.
    Ik had vorige week vruchtbaar slijm en ik dacht mn ei te voelen vorige week maandag, maar mn temp gaat niet omhoog. En nu sinds gister weer wat vruchtbaar slijm.
    Ik zit inmiddels op dag 21.
    Kan dit door de vitamines komen ofzo?

Deel Deze Pagina