Morgen is dag 3 van de stimulatie en vrijdag is dag 5 van de stimulatie. Als ik mijn hele cyclus tel dan is morgen dag 4 van de hele cylcus en vrijdag dag 7 van de hele cyclus snappie? Juffie
Ah oke, dan snap ik hem Maar toch klopt dan je tekst niet, want er staat "volgende controle vrijdag 13-4 dan dag 7 van de stimulatie"
Anja, ik heb nog geen intake gehad. Wat ik gebruik is op aanraden van de mesoloog. Natasja, ik zat je te plagen. Ook ik heb geen ervaring met Ohra. Wat betreft de verzekering en 'hun besluit'; het duurt veelal wat langer voordat je weet wat zij je gaan vergoeden. Waarom zouden ze ons snel duidelijkheid geven? Wij hebben immers niets anders aan ons hoofd. Ik heb geen idee hoe lang mijn verzekering FBTO gaat denken over het uitbetalen. Pas na 5 mei zal ik mijn formulier kunnen opsturen, dus nog even wachten. Wat betreft de ha en de doorverwijzing gewoon zeggen dat je IVF in DD wilt en een verwijzing nodig heb. Niet te moeilijk maken. Je bent vast niet de enige. Voor de ha is het een formaliteit, want er zijn meerdere verzekeringen die erom vragen. Het UMCU doet ook niet aan doorverwijzingen, omdat ze zelf de behandelingen doen. Inmiddels heb ik die via de ha in mijn bezit. Loontje, hoe kunnen jullie nu lelijke emmy's hebben gehad? Ik heb nog helemaal geen foto van mijn emmy's gehad, maar kijk er nu wel naar uit. Juffie, heftig om direct een reactie te voelen. Wat een goede reactie van Irma. Hier een bezoekje aan de tandarts gebracht en gepoetst. Goed dagje!
Type op telefoon, dus hou het kort. Loontje, nee, was wel 3e ICSI, maar de gegevens van vorige zh deden ze niks mee. Hoeveel puregon enz enz. Ze hebben gewoon zelf opnieuw bloed geprikt en met die uitslag een plan gemaakt. Druufke, ik zit bij Menzis. En heb geen verwijsbrief nodig gehad. Je bent in principe gewoon vrij waar jij behandeld wilt worden. Of dat nou in NL is of in Duitsland... Zal kijken of er nog iets over te vinden is... Natasja, hebben ze ook amh enz geprikt? Want dat doen ze in DD standaard. Ook om te kijken hoeveel eenheden je gaat spuiten. Ik begon op dag 3 van cyclus, dus als ze dat willen prikken heb je kans dat je een cyclus moet wachten! Morgen meer! Liefs
Hoi meiden, Ik heb dit topic nog niet gelezen maar heb eigenlijk een vraag. Zijn er meiden die alleen de tp in dusseldorf doen en de rest tm de punctie in nl? Bijvoorbeeld geertgen? En wat zijn de kosten daar dan van? Sorry dat ik zomaar binnenval! Liefs Milla
Hoi Milla, Ik heb dit toen bij geertgen nagevraagd ivm IMSI. Volgens Geertgen was deze combi niet mogelijk.....
Hee.. Dat vind ik heel vreemd. Embryo's zijn daar toch al..? Maar bedankt voor je reactie! Weet ik dat ik me dus in elk geval vastberaden moet opstellen! En anders DD volledig overwegen.. Lastig!
Vanmorgen bij de vervangende huisarts om een verwijzing gevraagd! Gaat die moeilijk doen, hij wil eerst aan de gyn vragen wat die allemaal heeft gedaan en waarom hij geen verwijzing wilt schrijven. Grrr, eind vd middag weet ik meer. Nu maar hopen dat mijn gyn het enkelt op de medische dingen houdt. En niet begint over waarom we naar DD willen.
@ natasja: is dat een probleem dan, dat ze weten waarom je naar DD wil? Iedereen mag toch wel zelf weten waar ze behandeld willen worden.......Vind dat zo iets raars!!
Natasja, heb het even opgezocht. Bij OHRA geven ze aan in dat premieoverzicht enz, dat ze bij behandeling in buitenland het maximale tarief vergoeden. En dan staat er tussen haakjes (bij opname heeft u voorafgaand toestemming nodig van OHRA) http://www.ohra.nl/binaries/ZV0501%201111_lr%20Brochure%20Zorg%20Compact%20%5B1%5D_tcm29-126185.pdf (blz 8) Maar jij wordt niet opgenomen, dus heb jij geen toestemming nodig. Dus dan zou een verwijzing toch ook niet nodig hoeven zijn. Ik zou als ik jou was even met Irma (DD) contact opnemen en vragen hoe het nou zit.
Ik heb een smoes gebruikt en dat kan tegen me gaan werken nu. Maar dat zet ik niet op het forum, het is een ingewikkeld verhaal
@ Natasja: een smoes.....heb je het jezelf dan niet een beetje lastig gemaakt?! Je kunt toch ook gewoon zeggen dat je in limburg gaat wonen......en dd dan dichterbij is. Of ging je niet verhuizen naar limburg?
Natasja, fijn dat je de verwijzing zal krijgen. Wat een gedoe van de ha. Die hoeft alleen maar uit te schrijven, omdat jij zelf mag bepalen waar jij je behandelingen doet. Ik ben heftig ongi geworden.
Timon, had je verwacht dat je weer ongesteld zou worden? Wel balen.. Ik ben ook een aantal keer heftig ongi geworden, ieder uur een tampon nodig gehad en maandverbandjes want het was niet normaal meer. Wij hopen 2 a 3 dagen voor de intake te kunnen testen. Ergens hebben we toch nog de hoop... Ja niet leuk meer zeg dat met de ha, maar goed hij wordt opgestuurd.
Ik heb bij Ohra de extra uitgebreid en niet de zorg compact. Maar wel heel lief dat je het hebt opgezocht voor mij