ICSI in Dusseldorf

Discussion in 'MMM clubs' started by Krabje, Dec 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. yj81

yj81 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,183
    8
    38
    Friesland
    Ja,ik lees dat soort verhalen wel vaker...de dr was vrij stellig.Hoe groot was je vruchtzakje toen,weet je dat ook?deze was 7.8mm en hij had minstens 1.78 cm moeten zijn volgens haar.Maar op de een of andere manier ging de echo wat raar...het was ook zeer onduidelijk allemaal en ze zoomde ook niet echt in.Hoe kun je dan goed meten?Rotgevoel nu!

2. yj81

yj81 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,183
    8
    38
    Friesland
    bloedonderzoek heb ik niet naar gevraagd.wel m'n huisarts om gevraagd,maar die vindt dat ik eerst contact met Dusseldorf op moet nemen en die zijn vanaf 14.00 niet meer te bereiken op vrijdag.Wel mail gestuurd.
    Vanochtend overigens nog een clear blue met indicator gedaan en die gaf netjes 3+ aan,dus mn hcg is nog gewoon hoog

3. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

May 17, 2011
    890
    12
    18
    Female
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Nee, ik weet helaas niet meer hoe groot het vruchtzakje was. Sorry!

Ik hoop dat ze gewoon niet goed heeft gemeten...

4. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    YJ81 Balen meid. Maar wie weet zat de arts er naast.
    Morgen zijn ze toch ook bereikbaar?
    Irritant dat artsen niet willen meewerken aan een bloedtest.

Ik zal voor je duimen dat ze er toch echt naast zat met de echo.

Knuffel

5. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

Aug 20, 2011
    4,507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Pffffff Y wat een klotezooi!!!
    Maar ik blijf duimen, ik lees genoeg verhalen hier op ZP van dames met eerst een leeg vruchtzakje en 2 weken later een vruchtje met kloppend hartje.
    Wat is dit klote voor jou!! En die onzekerheid, pffffff. Wanneer opnieuw echo??

Ik had m'n echo met 6w1d, dus 2 dagen later dan jij nu.
    Vruchtzakje 1,43 cm. Dus waar zij 1.78cm verdaan haalt?? Want volgens gyn was dit prima.

6. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Jeetje YJ dat is schrikken.
    Ik blijf duimen dat de volgende echo goed is.

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Hey Meiden,

Morgenvroeg gaan wij weer naar DD voor een FM.
    Vind het wel spannend!
    Merk sinds vandaag niets meer aan mijn buik?!?! :(
    Dus nu vraag ik me af of dat wel goed is? Ik zal toch wel iets moeten merken?
    Ben zoooo bang dat het weer te weinig is en alles wordt afgebroken!

Liefs Juffie

8. Fireangel

Fireangel Bekend lid

May 12, 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Juffie succes morgen.

YJ: ik hoop nog op het beste voor je...

9. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ YJ: Ohhh meid, balen die onzekerheid.......helaas heb ik dit ook gehad bij 6w en 2 dagen.....mocht ook gelijk naar het zh toen ik een beetje bloed verloor. Het was niet eens helder rood maar roze......Daar cobstateerde ze ook een leeg vruchtzakje.....ook mijn testen bleven positief......! Mijn gyn had ook een nieuwe afspraakvoor me gemaakt een week later....maar ze zeiden me wel dat ik nergens op mocht hopen..... Helaas verloor ik 2 dagen het vruchtzakje en was het dus uitendelijk toch een miskraam......Mijn verhaal heeft helaas geen happy end!!
    Ik ga voor je duimen dat het goed komt!

@ Juffie: Heeel veeeel succes morgen!!!

10. yj81

yj81 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,183
    8
    38
    Friesland
    Nee,ik vrees dat ons verhaal ook geen happy end gaat hebben.Ben er kapot van!!

11. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Venlo
    @ YJ: ohhh meid dat kan ik me heel goed voorstellen.....helaas weet ik maar al te goed hoe je je op dit moment voelt.......Ondanks dat mijn gyn toen zei dat ik niet te veel moest hopen hield ik toch die hoop......ook omdat het bloeden een dag gestopt was........en ik geen buikpijn had, wat meestal gepaard kan gaan met een miskraam.....heb die buikpijn nooit gehad.....De avond voor ik het vruchtzakje verloor zonk me echter de moed in mijn schoenen.....mijn hond voelde het aan....ze was niet bij me weg te slaan en die avond deed ze niks anders dan haar snuit in mijn buik duwen....alsof ze iets aan t zoeken was dit bleef ze ook de hele avond doen......zo vreemd....maar toen wist ik dat t over was heel raar maar ik wist t ..........
    Dikke knuf van mij!!

12. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Karin, ik ben het wachten nog niet zat. Voordat we het weten is het gewoon 5 mei.;)

Shadee, dat is een onverwachts telefoontje. hoe kan het? Omdat de meeste meiden gewoon 4 maanden mogen wachten.

Yj, neeeeeee! Wat is dit vreselijk.... verdrietig. Sterkte!

Juffie, weer gezellig naar DD. Succes!

Druufke, zo zie je dat dieren het zo goed aanvoelen.

Lekker met de laptop op schoot. Benen op de bank, want ik ben me toch gesloopt!

13. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Sorry voor de details, maar ging zojuist naar toilet en had helder slijmverlies, dit wil toch niet zeggen dat mijn eitjes er stiekem vandoor gaan? Of komt dit van de puregon? Zit nu op cyclusdag dag 7 vandaag. Woensdag waren ze nog te klein!
    Hoop toch niet dat ze stiekem weg zijn.... Omdat ik dat slijm met zag?!?!

Slaap lekker meisjes!

14. shadee

shadee Actief lid

Nov 10, 2010
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    @timon, ik heb 3 weken geleden een mail gestuurd (op verzoek van dr s) en vorige week nogmaals. Daar heb ik niets van gehoord en dus over gebeld en als blijk van excuus ging ze op zoek naar de eerstvolgende vrije plek. Daarnaast hebben wij dit gesprek bij een Duitse arts. Daar zijn de wachttijden korter. Als we bij de nl arts wilden, moesten we wachten tot eind augustus. Vandaar dus!

@juffie, ik had bij de puregon veel meer last van slijm voor de eisprong dan uit mijzelf. Kan volgens mij dus ook betekenen dat ze nog moeten gaan springen. Ik had het in ieder geval altijd een paar dagen van tevoren al. Hopelijk stelt dit je wat gerust

15. Karin75

Karin75 Actief lid

Mar 20, 2012
    237
    0
    0
    @ Juffie, dat is cervixslijm en komt inderdaad door de puregon, en is alleen maar goed hoor dat er een goede slijmlaag in je baarmoeder groeit. Dus nix om je zorgen over te maken.

@ Yj, wat verschrikkelijk, hoop dat je vandaag meer duidelijkheid van DD krijgt...heel veel sterkte in ieder geval!

16. Majo

Majo Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    2,522
    0
    0
    Yj, :(.... wat naar zeg .... krijg er helemaal de kriebels van als ik dat lees :(. Klinkt niet goed allemaal, maar hoop toch heel hard dat er toch een wondertje gebuerd en alles goed blijkt?! Knuf!

Juffie, succes vandaag, of ben je al geweest? Hoe was 't?

Shadee, jij dus ook lang geen reactie op je mail? Hier nu ook al 2 wkn niets.... Eergisteren nogmaals een mail gestuurd, en om leesbevestiging gevraagd maar ook nog niets gehoord. Wacht het wknd nog even af en anders ga ik dan ook maar bellen...

17. yj81

yj81 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,183
    8
    38
    Friesland
    Vandaag contact met DD gehad en zij vinden het niet heel apart dat er met nog geen zes weken nog geen vruchtje te zien is.Volgende week weer een echo laten maken ,maar kan volgens hen nog alle kanten op.Ook de goede dus.Wat een rotweek gaat dit worden,pffff

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Ff snel meiden.
    12 follikels een paar grote al van 18mm, dus bij thuiskomst meteen cetrotide spuiten, dus ik al bang dat ze zouden springen maar kon niet gebeuren zeiden ze, hoop ik dan maar!
    Baarmoedervlies was nu 9mm dus ook goed volgens mij. Maandag weer terug en dan woensdag of donderdag de punctie!
    Wel nog puregon en cetrotide blijven spuiten, dus de kleine moeten ook nog mee gaan doen.

Liefs juffie

19. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Venlo
    Ohhh Juffie.....mooie getallen!!

20. Fireangel

Fireangel Bekend lid