ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Alle dames die aan het wachten zijn op goed nieuws ....succes met wachten. Het hele traject is frustrerend maakt niet uit waar je staat. Het begint met: Groeien de follikels wel, Zit er wel een eicel in de follikl.. zijn de eicellen wel rijp. Zijn ze niet gesprongen voor de punctie?!! Is er genoeg zaad......komt het wel tot een bevruchting??! Tja en dan.....dan komen de 2 rot weken aan..

Dames blijf hoop houden!

Y. is het misschien niet een idee om het ziekenhuis te bellen en aan te geven dat je "buikpijn" hebt..............is maar een idee hoor!
    Heb je in ieder geval een echo te pakken.

Anja een dag smokkelen heb ik wel vaker gedaan omdat eea niet uit kwam ja ik ben echt erruggg...maar ach soms is het niet anders!

Juffie hoop op mooie bevruchtingen voor je!

Loontje jij nog even geduld en dan mag je ook weer van start succes!

2. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Dames, ben een paar daagjes niet hier geweest poeh jullie schrijven veel, en veel gebeurd!

@ jojo: pfff meis heftig verhaal! Hopelijk komt het goed met de verzekering!

@ fire: gefeliciteerd meis!! Super!!

@ anjav: denk dat ik ook een dagje zou smokkelen hoor, ander een hele cyclus wachten?

Yj: Geen bloed meer nu? ik zou denk ik ook gewoon de echo laten doen hoor....2 weken in onzekerheid zitten was niks voor mij

@ juffie: meid hopelijk snel positief nieuws voor je en een tp!!

@ loontje: hou je t wachten nog vol hihi

Als ik iemand vergeten ben sorry....

Nou eindelijk nog 3 daagjes en dan mag ik voor de intake. Vind t echt superspannend

Heb jullie adviezen ook maar vast opgevolgd en zit al flink aan de vitamine pillen hihi

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Kippetjuh, ik heb vrije dagen na de punctie en tp ingecalculeerd. Heb dan vakantie!:D

Yj, spannend om deze week de echo te hebben. Dan weet je meer. Ik duim!!!!

Bedankt Loontje. Wij zijn ook heel erg blij. Inmiddels ben ik begonnen met lijntjes uitzetten voor mijn netwerk.

Loesie, jij schiet ook al lekker op. Wanneer ben je uitgerekend?

Anja, wat vervelend dat je net te vroeg ongi bent geworden. Weer een cyclus wachten... *zucht* maar goed, maandag vragen of je alsnog direct kan starten. 'Nee' heb je en 'ja' kan je krijgen.

Juffie, wat een geweldige score! Jullie hebben gewoon 3 emmy's en heel veel zaad! Die 3 gaan het echt wel goed doen. Dinsdag the day!
    Die mutsenbollen (utro) zijn echt goor. De maandverbandfabrikanten hebben alsnog profijt van ons.:p

Majo, jij heb dinsdag de uitgangsecho. Wanneer denk je ongi te worden?

We hebben over 2 weken de intake gehad. Hopelijk ook de uitgangsecho, want in de week erna moet ik ongi worden. Ik ben zo benieuwd aan het worden. Na 3/4 jaar pauze gaat het weer beginnen.

Druufke, heb je veel vragen opgeschreven? Wat spannend... bijna de intake! Wanneer denk jij te kunnen starten?
    Je bent mij vergeten....:(:p:D

Dit weekend 'even' naar York geweest. Was leuk, maar veel te kort. Jammer genoeg de nodige regen, dus moeten we nog eens terug... als de zon schijnt!:D

4. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Ohhhhh timon sorryyyyyyy haha! Tja vragen opgeschreven......weet niet wat ik moet vragen......
    Ik zou eigenlijk gelijk kunnen starten.....althans......ben nog steeds op mijn ongi aan t wachten.....zou afgelopen vrijdag zijn geweest, maar denk door de spanningen voor dinsdag dat mijn lijf een spelletje ana t spelen is op dit moment.Mocht er vanavond niks doorbreken dan morgen toch maar even een testje doen!
    Denk alleen niet dat ik kan starten direct aangezien ik 7 mei voor 8 daagjes naar tenerife ga dus denk dan toch pas de volgende cyclus......
    Welke vragen heb jij opgeschreven??

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik wil bijv meer weten over de acupunctuur voor de tp. Wanneer bepalen zij of de emmy's in de embryoscoop mogen? Wat hij aanraadt als alles bij mij goed blijkt: bijv pipelle of assited hatching. Maakt het uit om bloedonderzoeken deels in nederland te doen? Dat soort vragen.

6. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    wat is pipelle? sorry heb geen idee.....

7. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Druufke, hoe laat heb jij dinsdag de intake? Wij moeten er om 15.15 uur zijn. Wat heeeeerlijk binnenkort naar Tenerife zeg :).

Timon, ik verwacht (voor zover dat kan bij mijn cyclussen ;)) mijn ongi de dinsdag een week verder maar in elk geval tussen volgende week zondag en de woensdag erop..... denk ik.....;)
    York geweest? NEW YORK????

Yj, jeetje zeg....nu nóg 5 dgn wachten...... houdt je het nog een beetje uit? Afleiding genoeg?

Juffie, hoe laat moet jij er dinsdag eigenlijk zijn? Moeten heel wat dames a.s. dinsdag naar DD.

Anja, zou je niet 'gewoon' op dag 4 mogen starten? Zou die ene dag écht zoveel uitmaken? Gewoon vragen.... succes morgen!!

Loontje, spannend spannend allemaal toch die ww!! Jij genoeg afleiding? Of er heel veel mee bezig?

@Hier: g.b. vandaag gewerkt ipv dinsdag, kon gelukkig ruilen met een collega. Die was allang blij dat ze dan op zondag vrij was :).

8. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    @ majo: we hebben om 16u de afspraak, moesten er een kwartier van te voren zijn ivm ons medisch dossier!
    Ja en de vakantie heb er zooooooooo'n zin in!:)

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    #1009 Timon, 22 apr 2012
    Laatst bewerkt: 22 apr 2012
    Heeeee, Majo en Druufke hebben hun afspraken achter elkaar. :D

Druufke, pipelle is een baarmoederbioptie. Hierbij schrapen ze wat van de wand weg zodat het moet herstellen. Hierdoor is het beter doorbloed.

Majo, jij lijkt een week voor mij ongi te worden. Spannend!:)
    Wij zijn naar York, Engeland geweest. Met de boot!

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hier een plaatje.

11. Karin75

Karin75 Actief lid

20 mrt 2012
    237
    0
    0
    Hey meiden,
    Heb weer even bijgelezen na een lang weekend weg. Wow..er is weer veel gebeurd en voor een aantal meiden volop aktie deze week!
    @ Loontje, vandaag een tp voor jou, hoop zo voor toppertje(s) voor je!!
    @ Druufke, veel succes morgen bij het intake-gesprek. Heerlijk dat jullie voordat je echt gaat starten nog een weekje naar de zon gaan :)
    @ Anjav, jullie vandaag intake, hopelijk kun je toch gelijk starten.
    @ Timon, hebben jullie het leuk gehad in Engeland? Lekker er even uit! Mooi dat je zo goed voorbereid op gesprek kan binnenkort en super dat je mannetje een nieuw job heeft gevonden! Geeft ook rust denk ik.
    @Yj, laat het snel vrijdag zijn voor je...je hebt nu wel lang genoeg in onzekerheid gezeten...hoop zo voor een wonder voor jullie..
    @ Gabrie74, wat een geschiedenis hebben jullie ook al achter de rug. Respect...
    @ Juffie, morgen weet je meer...hoop dat ze mooi gedeeld zijn en dat er een paar mooie toppertjes tussen zitten. Weet je al hoe laat je in DD moet zijn voor de tp?
    @ Majo, jeetje wat een verhaal wat jullie 2,5 jr. geleden hebben meegemaakt, op het laatste moment toch nog een klein aantal zaadcellen en na een tp van 2 matige embryo's moeder geworden van een meisje!! Wauw... Zo zie je maar...
    Hier bericht gekregen dat mijn AMH 0,51 is (dus aan de lage kant..:( ) Normaal zou 1,5 zijn met 37 jr. Heb het bekende vitaminelijstje doorgekregen en recept DHEA is gemaild...
    Iedereen succes en sterkte met wat jullie bezighoudt....

12. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.555
    2.022
    113
    He meiden,
    tijdje geleden heb ik dit topic geopend. Vandaag zouden wij dus de intake hebben in dld. Maar die afspraak hebben we dus afgezegd. Moet wel zeggen dat ik het toch best een raar idee vind.

Ik wil even laten weten dat ik nog steeds met jullie meelees en ik wil jullie heel veel succes wensen.

Liefs Krabje

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi meiden,

Ik las dat morgen meerdere meiden naar DD moeten, maar allemaal in de middag. Zijn er ook meiden die in de ochtend moeten?
    Ik heb om 9.40 uur een afspraak... Tenminste, als mijn cryo morgen nog leeft...

14. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Timon, vaak als de intake geweest is, kun je meteen starten!!!!!
    Dus dan gaat het hele circus weer beginnen voor je! Kan me voorstellen dat je er wel weer aan toe bent of niet!?
    Liever niet natuurlijk, maar dan is alles beter dan stil staan!

Ik schiet idd op, ben 29 mei uitgerekend!

Liefs

15. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik heb gelezen dat er op mha wordt getest, maar wordt er uit voorzorg op hcg getest?

16. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Op amh wordt idd geprikt...hcg hier niet...maar was ook nie nodig...want als ik niet ongesteld was geworden had ik ook niet kunnen beginnnen en dan had ik misschien wel een testje gedaan...maar werd dus gewoon ongesteld!

Maar bedoel je vanuit een mk ofzo? Want waarom zou je dat willen?

17. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    omdat wonderen kunnen bestaan..

18. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Wanneer is je nod natasja?
    Ik ben altijd optijd ongi, ik moest afgelopen vrijdag ongi worden.....3 dagen overtijd, bij ligt t aan de spanningen voor morgen denk ik hihi!

Natas doe dan een test voor je gaat.....

19. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Druufke: heeeeel veel succes met de intake morgen!!
    Spannend hoor. Laat je weten hoe het gegaan is?

Majo; jij ook heel veel succes morgen!!
    Laat jij ook even weten hoe het is gegaan?

Karin75: wat balen dat jou AMH ook aan de lage kant is.
    Gaan ze nu bij jou ook de Gonal-F (of Menopur) verhogen?
    Was jouw vitamine D3 wel goed?

Krabje: wat lief dat je nog mee leeft hier!
    Vreemd gevoel zal dat idd zijn, dat je vandaag eigenlijk je intake zou hebben.
    Ben je nu ergens anders onder behandeling?

Kippetjuh, Gabrie74, Druufke, Timon, majo, Karin75; bedankt voor jullie tips en medeleven!!!
    Ik ben vandaag geweest, en hij vroeg welke dag ik zat, en zei ik dus dag 3, en hij zei uit zichzelf al: je zou vandaag eventueel wel kunnen starten, maar ik denk dat het raadzamer is om de uitslag van de D3 af te wachten. Plus moet ik, als ik start, op dag 1 al beginnen met
    de Suprefact neusspray.
    Ik vond het gewoon al zo SUPER lief dat hij uit zichzelf al meedacht met mij, en gewoon weet hoe moeilijk dat wachten is, en me dus eventueel zou willen laten starten, als ik perse wilde.
    Dus ik heb besloten om netjes een cyclus te wachten! :D
    Ik heb er een goed gevoel bij!!
    Woensdag even bellen voor de uitslag van m'n D3. Ik hoop echt dat ie goed gestegen is!

20. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Druufke: ik neem aan dat jij ook al een testje hebt gewaagd? Als je 3 dagen over tijd bent? ;)

Deel Deze Pagina