Meiden ik ga morgen uitgebreid antwoorden, ben ontzettend moe van de lange dag. Meiden die morgen naar DD gaan: heel veel succes ! Wij hebben 2 emmies terug gekregen. 1 blastocyste *jeeeej onze eerste* en 1 12 cellige, daar verwachtte Dr. S niet zo veel van. Nu weer ff afwachten. We mogen volgende week woensdag of donderdag testen.
@anjav: ja ik heb vanmorgen een testje gedaan en die was uiteraard negatief.........3 uur later gingen de sluizen open hihi! @ loontje: ohhh meis wat spannend!! Iedereen succes en morgen!!!!
Loontje: spannend hoor!!! Succes met de mooie emmy's in je buik! Druufke: dat is echt zo vaak hè! Nega test, en paar uur daarna, hoppa; oma in vol ornaat. :x Alsof ze het expres doet!
Loontje, Yes 2 in je buik.... en nu lekker broeden he! Hoop het zo voor je.. afleiding zoeken nu en hoop dat het snel volgende week woensdag is. Juffie, morgen is het jouw dag! Hoe laat moet je er zijn en word je van te voren dan gebeld ? YJ, hoe gaat het, trek je het nog een beetje? de dagen zullen wel voorbij kruipen. Alles rustig in je buik?
@ Majo, heel veel succes morgen!!! @Loontje, hoop zo voor je dat deze emmies blijven zitten, spannende periode weer voor jullie! @ Druufke, succes morgen met jullie intake-gesprek. @Anjav, mooi dat je een goed gevoel had na het intake-gesprek en je de volgende cyclus gaat starten. Er is bij mij alleen bloed geprikt voor de AMH-waarde, niet over D3 gehad eigenlijk.. hij adviseerde wel op D3 te slikken, naast Omega 3 en heb recept voor DHEA gekregen dus begin ik binnenkort mee. Als we in juni starten met onze 1e beh. in DD volgens mij ook de neusspray vanaf 1e cyclusdag (ben ik nog niet bekend mee) en Menopur icm Puregon waarschijnlijk. Truste voor iedereen!
Meiden, vandaag hebben we gebeld alle 3 onze emmies waren nog TOP! Morgen voor we vertrekken kunnen we nog eens bellen, maar heb nu toch wel goede hoop dat er morgen nog wat over zal zijn. 12.45uur is de tp, mijn eerste tp super leuk en spannend! Buik is nog steeds gevoelig, niet pijnlijk of dikker maar voel dat het nog niet 'normaal' is daar binnen! Moet nog herstellen denk ik?! Iedereen die morgen ook gaat succes meiden! Liefs
Even kort aanwaaien om alle meiden morgen in DD succes te wensen. Juffie, TOPnieuws! Heel veel succes met de tp.
@ Druufke, jeetje balen meid. Ik heb tijdens de IUI ook regelmatig dat ik 2 dagen overtijd was en na het testen ineens ongesteld werd. Echt zo'n domper iedere keer weer. Mijn NOD is morgen, maar de vorige maand was ik 1 dag tevroeg en de 2 maanden daarvoor weer 2 dagen overtijd. Dus ik weet het niet of ik morgen ga testen. Wat nu als ik vrijdag het intake gesprek heb en achteraf toch zwanger blijkt te zijn?
Natasja, je kan pas starten op de 3e dag van je menstruatie. Het kan dus niet zo zijn dat jij spuit terwijl je zwanger bent, want dan wordt je niet ongesteld. (er zijn uitzonderingen natuurlijk) Dus intake kan altijd...dan moet je wachten op menstruatie. Blijkt dat dan niet te komen en je zwanger te zijn, dan heb je een heel mooi cadeautje gekregen!!!! Loontje, ik duim voor je!!!! Druufke, herkenbaar! Op naar de intake! Juffie, wat fijn dat het nog toppers waren! Veel succes vandaag! En lieve MAJO!!!!! Ik denk aan je!!!! Ik hoop dat het jullie je 2e wonder gaat brengen! De rest die ook gaat, heel veel succes! Oh en voor degene die het nog niet wisten, op tomtom moet je Ahnenweg 1 invoeren en niet die Volkringsstrasse oid!! SMAK
Loessie, thanx lieverd! . (we komen elkaar ook overal weer tegen he ). Lief dat je hier meeleest, aanmoedigd en tips geeft!! Loontje, wow!! Klinkt goed . Maar hij verwacht van de 12 cellige niet veel? Waarom niet dan? 12 cellig is i.p. toch fantastisch?! Anja, juiste besluit genomen zo te lezen!! Op naar de volgende cyclus! Druufke, jammer van ongi, maar wel fijn dat ie wat langer uitbleef. Wie weet kun je dan over enkele dgn al meteen van start? Natasja, gewoon naar intake gaan en idd...als je toch zwanger blijkt, is het alleen maar een enorm groot wonder toch?! Juffie, super dat ze goed waren. Als het goed is ben je nu dus zo ongeveer voor de TP onderweg en heb je 'm over enkele uurtjes!! Spannend!! Maartje, WAUW! Wat ga jij hard ineens.Jij hebt gewoon NU op dit moment ongeveer?! de TP van jullie cryo . Spannend meid!! Hopelijk doe je net als Loessie, 'gewoon' 2x zwanger uit 1 poging Timon, thanx voor succeswensen. En idd... wij gaan straks denk ik aardig geklijk op als onze ongi maar een week verschilt . Denk overigens niet dat Druufke en ik afspraak na elkaar hebben. Zit vast nog wat tussen, heb alleen maar een echo en behandelplan doornemen. Denk dat we dus zó weer buiten staan . Maar wie weet komen we elkaar wel tegen daar?! Druufke, ik heb lang (donker)blond haar en een groen met paarse bril Kippetjuh, nog maar 4 dgn..... Yj, hoe is het met je? Meiden...TOEDELS!!!
@majo: hihi ik denk niet dat ik kan starten meteen aangezien ik 7 mei op vakantie ga voor 8 dagen.....dat ga ik niet redden in anderhalve week een tp denk ik hihi! Ik heb lange donkerbruine haren denk een paars jasje aan hihi en mijn man is megalang haha! Misschien tot vanmiddag haha!
Snel ego vanaf deutsche autobahn: Ik ben de trotse bezitter van een 10 cellige, excellente emmy. Tis trouwens niet van dezelfde poging als waar ik mn dochter van heb. Deze cryo had nog, afkomstig uit poging tot ivf4, 1 volledige poging. Dochter is uit 7e poging, 3e volledige poging Ik doe zo mn internet weer uit
Jaja Majo, je komt niet zomaar van me af he! Wij zijn gewoon aan elkaar verbonden met een lijntje! Maartje, gefeliciteerd met je cryo. Leuk, al die misschienmeetingen daar in DD! Ik had dat toen met Sikki, we hadden elkaar op hyves/facebook en dus herkenden we elkaar! Zo grappig! Succes allemaal!
Inbraak! Maartje, gefeliciteerd met je prachtige cryo. We hebben elkaar goed vastgehouden, want ook hier een prachtige emmy aan boord Een 11-cellige weinig gefragmenteerde, JOEHOE!
Het zou zeker een enorm wonder zijn. 1 jaar na onze miskraam van 13w en 1d. Iedereen heel veel succes. Ik lees wel mee maar reageer niet veel. Er gebeurt van alles in RL, dus vandaar.
Hoi Meiden, Ik zal me even voorstellen. Ik ben Djuuzie, twee jaar geleden getrouwd en vanaf die tijd ook gestopt met met pil. Na een jaar proberen zonder resultaat zijn we bij de huisarts terecht gekomen. Uit onderzoek gebleken dat het zaad van mijn man erg slecht is. Bij de fertiliteitsarts terecht gekomen en aangezien bij mij alles in orde is konden we redelijk snel starten met ICSI. De eerst poging kreef ik 2 B's terug geplaatst, deze mislukte. De tweede poging kreeg ik 1 A terug geplaatst en werden er 2 A's en 2 B's ingevroren. De verse tp liep helaas niet uit op een zwangerschap en ik zou vandaag een tp van een cryo hebben. Helaas zijn alle 4 de crij's gesneuveld tijdens het ontdooien en hebben we geen tp vandaag. Manlief en ik hebben besloten om naar Dusseldorf te gaan voor de laatste vergoede poging. We willen kijken wat de mogelijkheden zijn mbt zaadselectie en of het zaad al rijp is wat geinjecteerd wordt. Ook wilen we graag gebruik maken van Assisted Hatching. 30 augustus hebben we de intake, bij dokter scholtus. Zou het leuk vinden met jullie mee te kletsen/te leven! Liefs, Djuuzie
Hier ook emmie aan boord blastocyt op precies te zijn! Was een hele sterke vertelde dr. S. was zelfs al aan het opzwellen om uit te treden. Ik mag volgende week donderdag of vrijdag testen! Spannend hoor! Alle andere op het wachtbankje ik neem chocolade mee wie de thee? Liefs xx
@ Djuuzie: Welkom!! En heel veel succes in Dusseldorf! @ Juffie: Succes in de wachtweken!! Nou dames....daar ben ik dan....terug uit dusseldorf! Jeetje wat een verschil met mijn voorgaand ziekenhuis. Intake duurde iets minder dan een uurtje of zo.....mega veel vragen moeten beantwoorden ik en manlief! Daarna hebben we samen mijn medisch dossier doorgenomen. Volgens de gyn zag alles er heel goed uit voor ons beiden, ook aangezien dat het al eens spontaan gelukt was! Hij wilde voor de zekerheid wel nog prikken op de amh waarde en wat vitamines. Daarvan heb ik ook een lijstje meegekregen wat ik in een absurde hoeveelheid moet slikken de aankomende weken. Hij was heel positief en heeft het vermoeden dat er waarschijnlijk iets misgaat bij de bevruchting! Aangezien dat voor ons gedaan gaat worden heeft hij goede hoop! Eindelijk iets positiefs! Over 2 weken belt hij mij op (in tenerife hihi) met de uitslagen van het bloed, is dat allemaal prima dan mogen we starten zodra de menstruatie doorbreekt! Onze embryo's gaan dan ook in de embryoscoop! Ik was zoooo blij en opgelucht.....heb de hele weg naar huis zitten janken in de auto!! Eindelijk er gaat weer iets gebeuren!! Veel liefs!!!
Djuuzie, heftig jaar achter de rug! Hopelijk vinden jullie in Dusseldorf jullie geluk! Juffie, jaaaa wauwww dat klinkt allemaal heel erg goed! Nu goed voor jezelf zorgen en volgende week hopen op een positieve test, wat zou dat toch gaaf zijn als het allemaal lukt! Druufke, FIJN FIJN FIJN, wat een goed gevoel he! Hopelijk heb je er weer vertrouwen in en gaat dit jullie jaar worden! Morgen is het zover, wij gaan naar Mulheim en daar wordt mijn mannetje "geholpen".. aaaah zieligggg.........