Dr. S. gaf mij qua slagingskansen niets aan. Elk lichaam is anders en omdat ik wel heel regelmatig ongi ben kon hij er nog niets over zeggen. Heel vreemd maar hij zei dat juist door de hogere dosering je waarschijnlijk minder last had van bijwerkingen.. Zullen alles maar op ons af laten komen..
Ja ik ben ook zeer regelmatig ongi, cyclus van 28 dagen al jaren lang. En inderdaad das denk ik de beste methode, alles op je af laten komen. Zo relaxed mogelijk er in staan! als is dat soms wel lastig....
Aklina: wat enorm balen!! Yj: oh nee!!! Verdomme nog! Ik had het zo gehoopt! Heel erg veel sterkte! Kippetjuh: wat een raar verhaal van Irma dan. Dr. S. zei dat mijn AMH met 0,9 ook wat aan de lage kant was, maar dat het met gewoon meer stimulatie hormonen toch wel gewoon moet lukken. En de jouwe is nog gewoon hoger ook. Ik wordt in juni 33, dus zoveel verschil zal dat niet maken toch?? Jojo; ik zie dat we ongeveer dezelfde waarde hebben. Ik ben alleen wel 2 jaar ouder dan jij. Tegen mij zij hij precies hetzelfde.
@Anja, raar verhaal dan van Irma, ik schrok er wel een beetje van, maar blijkbaar hoef ik me helemaal niet zoveel zorgen te maken.. Volgende week woensdag hebben we nu de uitgangsecho.. hadden we eigenlijk morgen, maar kon ik meteen verplaatsen naar volgende week, omdat dit beter uitkwam.. Dan zal ik wel het een en ander horen.... Ben benieuwd!
Dames met een lage AMH die van mijn is 0.17 ja dus erg heel errug laagjes MAAR.... daar ben ik toch zwanger mee geworden tja het is dan wel een miskraam geworden maar toch! En zo zijn er meer verhalen van dames met een hele lage AMH die toch blijvend zwanger zijn geraakt!
@ Kippetjuh: Pffff meis balen!! Heb er geen ervaring mee.... Hopelijk krijg je door de hormoonstimulatie wel voldoende eitjes om toch door te kunnen gaan voor een poging..... Succes in ieder geval!! Ben nu ook wel zeer benieuwd naar mijn AMH waarde.....ben 32. En ook netjes een cyclus van 28 dagen....maar dat wil dus niks zeggen.....
Idd een raar verhaal. Dr. S zei gewoon dat we de hormonen dan op moesten hogen tijdens het stimuleren. Dus voor jou ook geen zorgjes dan meid. Spannend volgende week hoor!!!
Wat lief dat jullie ook allemaal voor mij aan het duimen zijn Mijn cryo komt niet uit Düsseldorf, maar uit Gent. Ons allerlaatste kansje. Ik had tegelijk met Maartje de tp, dus heel spannend hihi! Allemaal heel erg veel succes meiden!!!
@Timon, sorry voor mijn gestalk . Wel jammer dat t UMCU geen tijd heeft voor de echos. Elke keer naar DD rijden is ook niet niks. Maarja we hebben er veel voor over! Volgende week intake, spannend!!!!!! @Karin, ik vind de 4 maanden nogal dubbel. Had twee maanden ook lang genoeg gevonden maarja. Dit is onze laatste vergoede poging dus hebben er wel wat voor over. @Majo, ik zal ook mijn gyn eens vragen om een verwijzing. En anders probeer ik het via de huisarts. @Anja, wachten op je menstruatie dus. Zul je zien, komt ie te laat. Is bij mij wel steeds zo geweest. Op mijn cyclus kan je haast de klok gelijk zetten, maar als ie dan moest komen bleef ie een paar dagen langer weg. Ik denk dat ik van de week ook maar even ga bellen met de Menzis. Weten ze er in ieder geval al vanaf. @Aklina, meid wat K*T! Ik weet helemaal hoe je je voelt. Neem de tijd om dit te verwerken! Ga en mag je wel meteen door voor je laatste rietje? Dikke knuffel! @YJ, sterkte! @Kippetjuh, jij ook al geen leuk nieuws! Kan er iets aangedaan worden met medicatie oid?
Djuuzie, ik weet nog niet of ik mag starten... moet mijn ongi afwachten en dan hoor ik of ik door mag. Het wordt nog ff spannend of het allemaal gaat lukken met de echo's... aangezien we 3 dagen naar parijs gaan precies in de echo week... dus hopelijk komt de ongi pas over een week... We shall see...En anders slaan we 1 maand over....
Dames heb net ff een kruidvat test gedaan, nu 11 dagen na de ovitrelle en heeel in de verte een streep dus denk dat de ovitrelle nu wel bijna uit mijn lijf zal zijn. Nu hopen dat de test volgende week knalt....?!
Djuuzie: oh ja, dat doet mijn cyclus nou ook steeds! Die is prachtig 28 dagen als het er niet toe doet, maar zo gauw als ik ergens op zit te wachten duurt ie weer lang. Raar hè! Juffie; spannend!!!
Oh nee toch.... .... na al die spannende weken tussen twijfel en angst toch niet goed dus...... Hele dikke knuffel meid!! Zo kl*te en oneerlijk gewoon!!
Kippetjuh, jij ook al een lage AMH waarde, lees je hier op het forum toch nog wel regelmatig. Volgens mij (?) heeft Maartje dat ook en die heeft inmiddels wel een prachtige dochter en nu net een TP gehad van een cryootje uit eerdere poging.... dus het kan wel meiden!! Juffie, aan het testen om te kijken of de ovitrelle uit je lichaam is? Spannend.....wanneer is ook alweer je officciële testdatum? Eind van komende week toch ergens? Weet niet meer wie het vroeg, maar manlief hier moet soms idd 2x achter elkaar produceren, event. zelfs 3x, maar dat is gelukkig nog niet voorgekomen, maar stond wel altijd in de papieren.
Ja donderdag officiele testdag. Geen idee volgens mij kan het van ovitrelle ook kippetje... Was er wel van uitgegaan. Sinds vandaag het gevoel alsof ik enorm ongesteld moet worden.... Maak me zorgen is dat goed? Zullen we volgende week weten?!? Normaal heb ik dat pas op de dag dat mijn ongi doorbreekt maar zeker geen week van te voren! Verder een strak gevoel in mijn buik alsof er elastiekjes aan mijn buik zitten. Nou lieverds ik ga slapen! Truste
Dames sorry kan het niet laten heb ff weer getest. Streep was nu net zo breed als controle streep en duidelijk zichtbaar zelfs gern tuur streep. Gister was het een pennestreep. Zit nu 12 dagen na ovitrelle. Kan toch niet beter worden de streep als de ovitrelle afbreekt..... Ik doe dinsdag weer testen het zal toch niet.... Ik wacht af.....