ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Ja juffie er zit zeker hcg in je anders komt er geen streepje.. Zullen lange dagen worden! Pfff

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Kippetjuh, ik kom dan absoluut niet uit. Ik heb namelijk 5 mei de intake en rond 10/11 mei mijn ongi.

Druufke, deze vakantie is lekker maar bedoeld om geen gedoe op mijn werk te hebben. Alles valt er nu precies in. Ik wil niet laten weten dat we weer bezig gaan. Zeker mijn leidinggevende krijgt niets te horen. Manlief heeft geen vakantie.

3. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ Timon: Ohhh nu begrijp ik het! Is er een reden dat je het op t wer en vooral je leidinggevende niet verteld? Als je dat niet wil vertellen ook prima hoor, ben alleen benieuwd!

Zijn er meerdere die het op het werk niet verteld hebben?

Bij mij op het werk zijn ze op de hoogte van het hele traject......ik krijg gelukkig heelveel steun en begrip van mijn leidinggevende en kan ten alle tijden weg.....vind dat wel heel fijn!

4. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Timon, Je uitgangsecho moet in de week voordat je cyclus begint, kun je niet bellen en vragen of je 5 mei ook een uitgangsecho kan krijgen? Misschien kunnen ze je bloeduitslag dan wat eerder doorbellen.. Bijv na een week en dan kun je op dag 3 meteen beginnen met spuiten..?

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Druufke, ik heb sinds enkele maanden een hork van een leidinggevende. Mijn gevoel is zo duidelijk dat ik hem NIETS privé wil vertellen. Zeker dit niet. Alsof het tegen mij gebruikt kan worden en daar is hij toe is staat. Dus zal hij niets vernemen.
    Mijn collega's weten van de vorige pogingen af. Ze wachten nu poging 3 af, maar we hebben al zo lang pauze dat ze het wel zien. Ook laten ze mij in mijn waarde en leven juist enorm mee. Om te voorkomen dat hij het te horen krijgt hoort niemand het.
    Mijn vorige leidinggevende wist alles en leefde enorm mee.

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Een goeie!!! De uitgangsecho had ik al bedacht. Dat wil ik ook op 5 mei vragen om gelijk te doen. Ik zal hen een mail sturen met de vraag of ik de AMH uitslag vlot kan krijgen, want ik wil starten. Bedankt voor het meedenken!

7. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Je kunt beter bellen denk ik want ik vroeg ook m'n uitgangsecho tijdens intakegesprek maar dat doen ze niet, moet ingepland worden dus met andere woorden n afspraak voor worden gemaakt.. Daarnaast zat ik 2 weken voor m'n cyclus dus kon sowieso niet maar jij wel!! Hoop t voor je, zou fijn zijn!

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Kippie, mag ik jou ff een pb sturen?

9. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Tuurlijk Timon

10. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Juffie; dat lijkt me ook niet nee, dat de testen dan duidelijker worden. En ik zie 'm hoor!
    Ohw, wat spannend!!!!!!!!!!!!!

Timon; volgens mij krijgen wij iets rond de 2500 euro vergoed.
    Ik weet het niet meer helemaal zeker. Ik zoek het vanavond ff op. (zit nu op m'n werk, hihi)
    En ik kreeg 1 week na het prikken van de AMH de uitslag dmv een belafspraak met Dr. S.
    Maar ik weet niet of het daadwerkelijk ook een week duurt voordat die uitslag bekend is.

Loontje: heel veel succes met testen morgen!!! Duimen draaien!

11. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Ok idd erg *** maar ik heb nog een idee!! Zit vandaag boordevol ideeën.. Misschien kun je er voor zorgen dat je bloed eerder wordt geprikt! Evt in je zhuis in Nederland .. Of dus evt extra ritje naar DD !

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Anja, het is fijn om te weten dat de uitslag er met een week kan zijn. Ik heb net een mail gestuurd met deze vraag.
    Jij nu aan het werk? Ik mag morgen...:( Ik ben benieuwd hoeveel jij krijgt, want ik heb andere bedragen gelezen. Andere verzekeringsmaatschappijen en lagere vergoedingen.

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Door ons werk is een extra ritje DD geen optie. In Nederland prikken heeft geen zin, omdat ze hier blijkbaar andere waarden aanhouden dan in DD.

14. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het KAN er binnen een week zijn ja, want dat was bij mij ook.
    Vitamine D3 is er binnen 2 dagen zelfs.
    Ik ben idd nu aan het werk ja. Gisteravond ook al gewerkt.
    En morgen ben ik gelukkig vrij. Ik heb vorig jaar met koninginnedag gewerkt.
    Maar ik ben bij CZ verzekerd. Ik zal de brief eens opzoeken waar het precies in staat. Het viel mij niet tegen wat we terug krijgen in ieder geval.

15. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Mijn test is witter dan wit.
    Veel plezier vandaag ! Wat gaan jullie doen ?

16. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Correctie :) .... Ik dacht na de test wat te zien, maar manlief zag niets vandaar dat ik wit opschreef. Na 20 min toch nog maar wens gaan kijken en ik zie nu toch duidelijk een streepje wat net zo breed is als de controle streep. Erg spannend, zou het wel of zou het vals positief zijn. Morgen maar weer testen :)

17. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Loontje, ik duim voor je!!!!

Hier bij Siem ook eerst gigateleurgesteld, omdat hij wit scheen te blijven! Maar mooi niet dus!

Geen borrel voor jou vandaag! :D!

Liefs

18. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Dank je Loesie, ben nu zooooo zenuwachtig.
    Moet snel op zoek naar afleiding ;)

19. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Loontje spannendddddd!!!!! Duim duim duim

20. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008