Het kan dat ze niet aan een bloedtest doen. Ik had het ook niet in het UMCU. Maar goed, dan weet ik dit ook gelijk.
Meiden, ik heb vanmorgen weer getest. Streepje verscheen nu wel binnen 2 a 3 minuten, maar hij is echt superrrrrr licht. Hopelijk wordt hij snel donkerder. Had hij niet nu al veel donkerder moeten zijn ? Juffie heeft 1 dag later een tp gehad en die heeft echt al een vet duidelijke streep. Ik zal proberen de foto te uploaden voor in m'n album, dan kunnen jullie hem daar zien.
TOPPIE Loontje! Ik blijf duimen voor je op een knaller! Sommige maken sneller hcg aan als andere ik zou me niet teveel aan andere (mij) spiegelen meid! Hij moet gewoon gaan knallen dat moet! Liefs Juffie Ps: ook de nieuwe van vandaag in mijn album.
Juffie, wauw jou test is pas TOPPIE !!! Ik weet dat ik me niet te veel moet spiegelen met andere, maar dat doe je toch automatisch. Ik hoop zo dat hij morgen een heel stuk duidelijker is. Ik las in een ander topic dat je last van je rug hebt. Doe lekker rustig aan.
Hey Loontje, met slapen heb ik flink last van mijn rug, en vanmorgen was ik al om 5uur klaar wakker, dat gebeurt me nooit ik ben de grootste slaapkop die er is.....haha. Weet ik meis dat doe je toch je spiegelen aan anderen, maar jij hebt niks van hormonen gebruikt en je test reageert wel, dus er moet hcg in je zitten ik duim op een VETTE knaller voor jou dat je er niet meer omheen kunt! Liefs
Zwangerschapskwaaltjes Juffie haha . M'n lichaam maakt sowieso HCG aan, anders had ik geen streepje gehad. Dat maakt me ook wel weer gerust. Morgen en overmorgen nog testen en dat stop ik ermee. Donderdag DD bellen met het resultaat.
Daarom Loontje "Keep the positif thinking" (ik weet hoe moeilijk dat is) Ik test morgen en vrijdag nog en dan bellen we ook naar DD met het resultaat. Ik had begrepen dat ik dan 17 mei voor de eerste echo mag komen. Ben aan het denken of ik die digitale van clearbleu al kan doen.... Zoals gezegd ik blijf duimen!!!!!!!
17 mei al, dat is lekker snel. Weet jij hoe je moet rekenen hoever je bent ? Als ik het via freya doe, dan zou ik vandaag 4 weken zijn, maar dan is me test echt veel te licht. Als ik m'n NOD aan hou, dat is meestal zo een 10 dagen na tp dan zou het donderdag zijn. Jij enig idee ? Ik duim ook voor jou meis dat de test nog donkerder wordt en je over 8,5 maand een wondertje verwacht.
Dokter S. vertelde dat als ik posi zou testen ik dan 4 weken zwanger zou zijn (waar die dat op baseert geen idee?) en dan een echo als ik 6 weken ben, dus ongeveer 17 mei ergens. Maar hoe die dat precies berekent geen idee eigenlijk.
Meiden ik kan jullie testen niet zien in jullie album! Moeten we zeker eerst vriendjes worden maar weet nie hoe dat moet!! Loontje EEN STREEPJE binnen 3 minuten jaaaahhhh dat is hoopvol!! Mijn pos.test bij zwangerschap van mijn zoon was op m'n nod heeeel licht.. Volgens mij wassie na 4 of 5 dagen pas echt duidelijk.... Wat juffie ook zegt, iedereen maakt andere hoeveelheid hcg aan.. Meiden ik zeg het maar alvast: gefeliciteerd!!!! Streepje komt echt niet als jullie niet zwanger zijn , ook geen inimini dun streepje! Geniet!!!! Al os dat nu nog moeilijk en onzeker.. Tot aan de eerste echo blijft t spannend maar voor nu is een streepje een streepje!!!!
Ja ik denk dat ik die clearbleu ook pas vrijdag doe zat ik ook al aan te denken. Dat ik dan zeker genoeg hcg heb is anders ook zonde geld als die nog nega is nu. Haal nog wel wat kv testen straks.
Kippetjuh ik heb je een vriendschapsverzoek verstuurd, als je die accepteert dan kan je in mijn album kijken.
Negatief zal hij zeker niet zijn hoor Juffie. Zoals je in mijn onderschrift kan lezen had ik bij de 1e icsi een hcg van 11 en daarmee test ik (wel 1 dag eerder) al positief met de CB digitaal zonder indicator.
Ja daar ben ik ook als de dood voor, dat het mis gaat.... Maar goed daar gaan we maar even niet van uit....
Ik heb jullie foto's bewonderd , juffie hij is NOG duidelijker geloof je t al? Loontje ik zie hem! Hoop dat ie gauw duidelijker wordt zodat je er ook zelf wat meer in gaat geloven
Kippetjuh ik kan het nog niet geloven eigelijk, al voel ik me wel heel zwanger. Ben zoooo bang dat het misgaat nog.... Hopen snel op een goede echo met 6 weken, maar ja ook dat is geen garantie.