ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Hoe moeilijk het ook is, probeer wel te genieten Juffie. Dat is heel belangrijk. Je bent gewoon echt zwanger, dat kan niet anders met zulke testen :)

2. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Nee das geen garantie maar ze kunnen wel zien of alles er goed uit ziet en dan is de kans dat t goed blijft gaan weer groter!
    Zullen lange weken worden , je zult er doorheen moeten! Ondertussen lekker met je mannetje van proberen te genieten

3. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Juffie, ze rekenen vanaf de 1e dag vanaf de laatste menstruatie.
    Waar laat je de echo maken?

4. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Juffie en loontje; ik heb jullie een vriendschapsverzoek gestuurd, want ik kan jullie testjes niet zien... :)

Maar zo te horen zit het voor jou wel goed al meid. Gefeliciteerd!!! :D

Loontje; voor jou duim ik nog gewoon ff verder!

5. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Anja: Geaccepteerd. Thanks meid.
    Pfff ik zit op me werk, maar kan me maar slecht concentreren.

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik heb je al toegevoegd Anjav nu zijn we vriendjes.
    Wanneer moet jij weer naar DD Anjav?

Natasja73: de echo laat ik maken in DD, dat wilde dokter Scholtes graag. Hij heeft ook ooit gezegd dat we dan bij de gyn verder moeten maar dat veel mensen naar de vk gestuurd worden maar dit eigenlijk niet de bedoeling is....maakt mij allemaal niks uit.

7. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Loontje; ik snap dat je je slecht kunt concentreren hoor!! Maar vaak is het zo dat HCG om de dag verdubbeld. Dus de test van morgen zou duidelijker moeten zijn dan die van gister.
    Ik zie wel een streepje.
    Ik duim!!!!!

Juffie: ja, daar valt niet meer omheen te kijken hè!! Hihi, gefeliciteerd meid!!!
    En ik moet voor de punctie nu weer naar DD. Ik ben aan het wachten tot ik opnieuw ongesteld wordt (zit nu op CD11) en dan mag ik beginnen. Medicijnen zijn al in huis. En ik mag de FM's bij ons in het ziekenhuis laten doen. Aangezien ik in het ziekenhuis werk, is dat wel zo handig.

8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Anjav dank je wel!!
    Fijn dat je de fm in je eigen ziekehuis kunt doen, scheelt behoorlijk rijden voor je!
    Hoop voor jou ook op een plakker beeb!!

Loontje: Ach meid wat voel ik met je mee.....hoop zooooo dat je morgen een knaltest zult hebben, ik hoop het echt heel erg! Zijn we samen zanger hoe leuk zou dat zijn!

En Y meid hoe is het nu met jou?
    Kun je het een beetje verwerken allemaal? Hoop dat je het een plekje kunt geven! Denk aan je hoor!

x

9. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Juffie; dat is lief van je! Dank je!!
    Ik ben al best nerveus weer. Eindelijk weer verder.
    Ik hoop dat ik over 2,5 week dan kan beginnen.

Maar jij krijgt dus zo rond 17 mei de echo? Dat zal dan ongeveer zijn wanneer ik kan starten. ;)

10. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Juffie, zo te lezen uit de reacties kan ik je FELICITEREN, dus bij deze :). Wat súper zeg!! Oh ja...en wat betreft je vraag over hoe lang zwanger, dat Dr. Scholtes zegt op testdag 4 wkn.... ze rekenen altijd vanaf je eisprong en dan 2 wkn ervoor. Nu heb jij een punctie gehad en is dat dus je eisprong geweest. 2 wkn er vooraf dus meetellen (die krijg je dus cadeau ;)) en dan 2 weken erna die je moet wachten om te testen = 4 wkn!! :).

Loontje, bij jou nog even spannend dus begrijp ik?! Maar wel al een licht streepje te zien? Ik hoop dat ie morgen alweer wat duidelijker is!! Hoe mooi zou dat nou zijn zeg....weer 2 zwangeren erbij hier :).

Natasja, fijn dat het gesprek in DD zo goed bevallen is. En dus toch met de Ned. arts! Praat toch altijd wat makkelijker natuurlijk ;).

Anja, jij ook over 2,5 wk alweer van start. Zijn veel meiden 'in the race' nu zeg :).

Timon, nog maar 4 daagjes tot de intake....heb je al de kriebels ;)?

@Hier, nog wachtende op ongi....ben benieuwd of ie vandaag nou nog komt of misschien morgen....anders weer lekker v/h padje af ;).

11. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    @juffie: gefeliciteerd.
    @alle anderen: ik reageer later even langer..

Nu even een snel vraagje. Ben de rekeningen van Düsseldorf aan het overmaken. Maar eerder stond er volgens mij een rekeningnumer in Venlo op waar je het naar over kon maken. Nu zie ik deze er niet meer bij staan. Weet iemand of dit rekeningnummer is opgeheven? Of heb ik gewoon "Duits briefpapier" gekregen waar het niet op staat en kan ik het daar nog wel naar overmaken?

12. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @FA: Mijn man doet dat altijd, maar ik begreep van hem dat je het niet naar het Venlo rekeningnummer kan overmaken. Maar misschien heb ik het verkeerd begrepen.

13. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Majo: Hier is het inderdaad nog spannend, morgen weer testen en hopen dat het streepje donkerder is geworden.

Op welke CD zit je nu ?

14. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    @Rekening: Het rekeningnummer van Venlo bestaat niet meer, je kunt alleen maar overmaken op de Duitse rekening.

Lfs

15. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Juffie en Loontje... ik ben zo blij voor jullie dat er al (lichte) streepjes te zien zijn! Met feliciteren wacht ik nog even maar ben nu al blij voor jullie!!! Spannend hoor!

16. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Iemand vroeg nog waarom ons tweede rietje niet ontdooit is.
    Dat kan alleen als ze al heel snel zien dat het eerste rietje emmy's kapot zijn gegaan. Maar als ze dat pas de volgende ochtend bemerken is er geen tijd meer om alsnog een rietje te ontdooien.

Vandaag ongi doorgebroken. Dus morgen aanmelden voor onze laatste cryo poging. Hopelijk mogen we gelijk door maar de kans is groot dat ik door drukte nog een maand moet wachten.

17. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ Loontje en Juffie: Ohhhhh meiden gefeliciteerd!! Jullie geven me hoop :)

Geniet er lekker van!!

18. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    #1238 Fireangel, 1 mei 2012
    Laatst bewerkt: 1 mei 2012
    @loontje...spannend...lijkt op de laatste foto toch misschien wel een streepje te komen, ik hoop het echt voor je.

@juffie: super zeg dat jullie blasto ook een positief resultaat heeft geleverd...wachten bijft spannend!! Volgens mij blijf je je grenzen verleggen over het volgende wat spannend is.

@aklina: hoop dat jij ook snel weer mag beginnen en dat de cryo('s) nu wel goed mogen ontdooien.

@dames die op hun ongie zitten te wachten...succes met wachten en hoop dat jullie allemaal snel weer mogen beginnen met een goed resultaat.

@hier: snap niet waarom ik de afgelopen dagen geen mailtjes heb gekregen van alle nieuwe berichtjes...jeetje wat zijn het er veel.
    Morgen de 6w2d of 6w3d afhankelijk van hoe ze rekenen (laatste menstruatie of punctie als ovulatiedatum) eerste echo....ik hoop echt op een kloppend hartje. voel me wel echt zwanger maar vind het nog wel heel spannend...
    Vrijdag had ik wat bloed op mijn wc-papier..ik helemaal in de stress. kom ik er een dag later achter dat ik na de grote boodschap dus bloed uit mijn andere gaatje...kan dus door zwangerschapshormonen komen dat je inwendig aambeien krijgt...ach ja...als dat ervoor nodig is.. Eerste week veel gespuugd. Nu vooral moe en misselijk maar niet meer spugen. Mag van mij trouwens wel hoor..weet ik tenminste zeker dat ik zwanger ben..

Als jullie het te confronterend vinden dat ik hier nog schrijf hoor ik het heel graag. Weet dat ik het ook moeilijk vond dat er steeds meer mensen later dan mij bijkwamen en eerder zwanger weggingen. Maar weet ook dat ik het altijd wel weer spannend vond om te horen of dezelfde behandeling bij anderen gelukt was.

19. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Loontje, zit nu op CD 35, maar dat zegt niks.....heb ook wel cyclussen gehad van 28, maar ook van 68. (Hoop niet dat ik dat laatste nu ga doen ;)). Maar laatste maanden was het vaak ergens tussen de 32-36 dgn. Dus ben benieuwd... Morgen dan misschien?

Aklina, spannend de laatste cryo poging tegenmoedt. Zelf wil je dus het liefst in één keer door? Hopen dat het kan!

Fire, wat ontzettend spannend zeg, morgen de eerste echo!! Maar die zwangerschapskwaaltjes klinken in elk geval goed ;):). Schrikken zeg van dat bloedt....maar gelukkig iets anders dus.... (kunnen trouwens blijvend zijn na zw.schap die dingen.....spreek helaas uit ervaring ;).... maar ja....ook hier heb ik het er graag voorover ;)). Ik kan natuurlijk geen antwoord geven op de vraag of het confronterend is..... misschien ben ik dan nog wel confronterender omdat wij al een icsi kindje hebben?! Dus zou dat dan idd ook graag horen, want begrijp dat idd ook heus wel :). Toi toi toi morgen!!

20. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Ff snel ik heb er helemaal geen problemen mee als jullie hier blijven praten. Ik vind het juist ontzettend leuk om je te volgen FA.

@Majo hopelijk word je snel ongi en kunnen jullie beginnen b

Deel Deze Pagina