ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ FA: ik schrijf dan eigenlijk net pas op dit forum mee en kan ook alleen maar voor mezelf spreken....ik vind het JUIST heel erg leuk om die verhalen en de voortgang van een zwangerschap te volgen.....plus het feit dat het gelukt is (zoals ook bij loontje en juffie) geeft mij heel veel hoop!!

Veel liefs!

PS: Loontje.......ik zie een streepje hoor!!!!!!!

2. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik had een positieve test gister in mijn handen, we zijn nu 6 dagen overtijd en ik heb helaas weer bloedverlies en menstruatie achtige buikpijn. Ik denk dat het helaas dus weer mis is gegaan.
    We hadden zo gehoopt dat het dit keer zou blijven zitten.
    Het bloedverlies is minimaal maar die pijn in mijn buik herken ik maar al te goed wanneer ik ongesteld moet worden.

3. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Natasja was verdrietig zeg! Hoe voel je je?

4. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Heel erg verdrietig en zeer teleurgesteld.
    Eindelijk na een jaar spontaan zwanger geworden, maar blijkbaar mag het niet.

5. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Pff wat heftig ! Heel veel sterkte ! Ik kan me voorstellen dat je geen vertrouwen meer hebt in je lijf maar hou hoop en moed, knuffel

6. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Er wordt volop gekletst hier! GezelligÂ…Â…Â….

Timon, bijna de intake! 5 mei dus geen feest vieren voor jou maar naar Dusseldorf! Spannend hoor!

Juffie, spannend hoor! Maar zo te horen worden je testjes donkerder. Ik duim voor een knal-test! Ik zie ook een mooie test staan. Deze is echt wel postitief!

Loontje, hopelijk wordt je test snel duidelijker!

Aklina, in welk ziekenhuis ben je onder behandeling? Ik bij t st radboud in Nijmegen en ik mocht meteen weer beginnen. Dan wel met de laatste vergoede ICSI poging maar hoefde niet te wachten aangezien er geen stimulatie was geweest.

Natasja, wat heftig! Sterkte!

Afgelopen weekend veel vrienden gezien en het verhaal verteld. Ook een kennis zwanger, na 15 maanden. Ben heel blij voor hun, maar heb toch een rot gevoel. Waarom wij nu niet!? Heel lief vroeg de man hoe het nu met ons ging. Vond ik erg fijn, begon niet over zijn eigen geluk maar leefde erg mee. Tranen prikken mij vaak in mijn ogen. Nee t is even niet makkelijk.

7. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    ik zal er even een tijdje niet zijn, moet het even verwerken.

sterkte voor degene die nu op het wachtbankje zitten

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat denk jij nu zelf.....:p

Juffie en Loontje, ik feliciteer jullie voorzichtig.

Juffie, jij je echo op 17 mei, grote kans dat ik rond die tijd mijn 1e fm zal hebben.

Aklina, spannend om voor je laatst rietje te gaan.

FA, wat spannend om morgen de echo te hebben. We gaan voor een knipperlichtje!!!
    Dat je hier schrijft is voor mij geen probleem. In al die jaren zijn velen na mij gekomen en net als jij zwanger geworden. Zo gaat het... Meid, ik volg je zwangerschap met plezier, hoor.

Majo, hopelijk ben je snel ongi, want die 68 dagen is echt helemaal niets! Of wacht nog even zodat we tegelijk starten. Ong. 10 ongi worden.:p:p

Natasja, nee toch??? Wat erg, zeg. Sterkte en een dikke dikke knuffel!!! Ik zie je wel weer als je alles een plekje heb kunnen geven. Goed voor jullie blijven zorgen.

Djuuzie, het is soms lastig om het geluk van een ander te zien terwijl jij er zo voor moet knokken via de mmm. Lief dat die vriend bewust naar jullie vroeg.
    We gaan nog wat leuks doen nadat we in DD zijn geweest.:D

Ja, officieel nog 3 dagen en dan hebben we de intake! Het is immers duidelijk een nieuwe dag, woensdag.;) De papieren liggen al klaar. Die kunnen we niet vergeten. De kriebels worden een beetje meer, maar nog onder controle te houden.:p Wat zal dr. S. uit ons dossier halen en kan ik echt bijna direct starten? Ik hoop het zoooooo! *zucht*

9. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @FA: Spannend voor jullie, morgen de 1e echo. Ik duim me suf voor een mooi kloppend hartje.

@Natasja: Wat erg om te lezen :(. Heel veel sterkte. Neem alle tijd die je nodig hebt. Dikke knuffel van mij!

@Djuuzie: Dat gevoel ken ik maar al te goed. Wat ontzettend lief van hem dat hij ook vroeg hoe het met jullie ging.

@Timon: Spannend nog maar 3 nachtjes slapen voordat jullie de intake hebben. Hopelijk kan het allemaal zo vlot zoals je zelf gepland hebt. Zou wel fijn zijn aangezien je vakantie natuurlijk al vast staat.

@Juffie: Weet je al wanneer je de echo hebt ? Hoe voel je je ?

@YJ: Hoe gaat het met jou meis ?

@ego: Test is een stuk duidelijker :D. Jullie kunnen hem in mijn album bewonderen als je dat wilt. Ik begrijp dat het voor degene die nog bezig zijn moeilijk is en daarom zal ik hem niet hier posten.

10. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Loontjeeeeehhhhhhhhhh oké daar komt ie: GEFELICITEERD wat een mooie streep!!!! Wauw hoe voel je je??

11. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Kippetjuh: Dank je wel ... haha de tranen staan in me ogen. Ik voel me goed. Af en toe een zeurderige onderrug (wat me wel bang maakt). (.)(.) zijn al gegroeid :D.
    Morgen nog 1x testen en dan DD bellen.

12. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Ooooh wat super super super! Ik wist t ik wist t ik wist t!
    Ja de pijntjes zullen onzeker maken maar is echt niet nodig want pijntjes horen er bij.. Nu blijven plakken kleintje of zelfs kleintjes!!!! Na al die narigheid gaat nu de zon schijnen voor loontje !!!!

13. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Wat een lieve woorden Kippetjuh, dank je wel !

14. Karin75

Karin75 Actief lid

20 mrt 2012
    237
    0
    0
    Wat is er weer veel geschreven zeg...! Leuk!
    @ Loontje, wauw wat mooi voor je, je bent gewoon zwanger! Kan je fotootje van de test niet zien, maar super gefeliciteerd, het is je zo gegund! Ben heel blij voor jullie!!!

@ Juffie, gefelciteerd meid! Geniet van dit mooie nieuws. Weet je al wanneer je een echo hebt en dringt het al echt door dat er een wondertje in je buik zit?

@ Aklina, hopelijk kun je gelijk door voor de laatste cryo-poging, zou wel fijn zijn...Dacht dat ze sowieso gelijk door mocht, of is het nu extra druk?

@ Majo, laat je ongi idd. snel komen, snap dat je weer snel wilt starten!

@ Djuuzie, fijn dat zo'n vriend die zelf net weet dat ' ie papa wordt zo meeleeft...dat doet je goed...

@ Timon, nog 3 nachtjes!! Aftellen! Ben erg benieuwd wat voor plan DD met jullie zal hebben. Wie weet lopen we straks gelijk op...

@ Natasja73, sneu voor je dat je ongesteld bent geworden, en snap dat je er helemaal af bent...Ik ken m'n lijf ook zo goed en weet ook gelijk dat het niet goed zit. Het is soms zo oneerlijk... Sterkte!

@ FA, blij lekker meeschrijven, graag zelfs. Ook mij geven zulke verhalen alleen maar hoop... Duim voor een goede echo vandaag! En vind het leuk je zwangerschap te volgen!

15. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ Natasja: Pffff meis zoooo klote voor jullie! Had echt gehoopt dat dd niet nodig zou zijn geweest voor jullie! Sterkte meid!!

@ Djuuzie:Heel herkenbaar je gevoelens!!

@ Loontje: Ja hoor meis!! Je streepje wordt steeds donkerder!! Gefeliciteerd!!!!

@ Timon: Wooohooo nog 3 nachtjes slapen hihi!!! Gaat helemaal goed
    komen!!

@ Kippetje: Veel succes met je echo vandaag!!

@ego: Hier nog 6 nachtjes slapen en dan even heerlijk op vakantie!! Ben er zoooo aan toe!!

16. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Lief Loontje, je bent gewoon zwanger meid!!!
    Oh ik zat in stilte zo voor je te hopen!!!!
    VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!
    Nu genieten!!! Wanneer is je 1e echo??
    Besef je het al een beetje??

FA, ben ook zo blij voor jou! Hoe voel je je?
    Echo had ik ook met 6w2d, was super maar nog amper besef!
    Ben benieuwd naar je echo!!

17. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Dank jullie wel meiden :)

@zonnestraal: Ik ga morgen DD bellen (na nog 1x testen) en zal dan horen wanneer de echo is. Volgens mij ben ik vandaag of morgen 4 weken zwanger.
    Ik durf het nog niet te beseffen denk ik, maar diep van binnen geniet ik er echt van.

En wauw jij gewoon alweer 12 weken zwanger, wat gaat het hard zeg. Hoe voel jij je ? Wanneer heb je weer een echo ?

18. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ik voelde me KUT!! Vanaf 7 weken onvoorstelbare moeheid de hele dag, misselijk en maagzuur :(. Vandaar weinig geschreven hier.
    Heb weken alleen maar brood op. Avondeten ging niet meer.
    Werd hier moedeloos en beetje depri van. En dan weer schuldgevoel want mag niet klagen natuurlijk!!
    Met 10w1d hadden we een echo met een heus mooi beebje met alles erop en eraan. Kloppend hartje gehoord zelfs. Was het mooiste moment van m'n leven. En het onwerkelijkst moment ;).
    Precies over een week weer een echo met 13wk.
    Ik kan niet wachten!
    Want sinds gisteren voel ik me ineens stukken beter. Rare gewaarwording is dat, maar maakt me onzeker :).

19. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Zonnestraaltje daar hoef je niet onzeker van te worden want met 12 weken veranderen je hormonen! Veel zwangeren die last hebben van misselijkheid moeheid en beroerdheid knappen nu dus op!!!!! Geniet er maar heerlijk van!! Hoop dat de beroerde tijd nu achter de rug is!

20. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Zonnestraaltje wat vervelend dat je je zo ontzettend beroerd heb gevoeld. En inderdaad wat Kippetjuh zegt gaat het meestal na de 12 weken beter, dus geniet daar lekker van.
    Wat heerlijk dat je volgende week weer een echo hebt, dan spiek ik weer even in je album :)

Deel Deze Pagina