ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Loontje, van harte meid! Wil graag je test bewonderen!
    Toch nog met de cryo's uit het Vu he! Maar dan wel op "de "duitse manier" Hahaha

Djuuzie: Ik zit in de vu in A'dam.
    En daar is het helaas zooooo druk dat er tussen de cryo behandelingen 1 of 2 maanden wachttijd zitten. Er is personeel uit het laboratorium weg gegaan wat niet vervangen mag worden. Vandaar dat er per dag maar 2 dames voor een cryo poging mogen starten bij aanmelding. Echt heel weinig. En ik moet eerlijk zeggen dat dat wachten tussen de cryo's door me echt uit de strot komt! Maar ja. Ik heb nog maar 1 rietje te gaan en hopelijk hoef ik dan niet naar DD maar het vooruitzicht is een stuk beter dan nog een jaar in de Vu door sukkelen.

Natasja, wat verdrietig voor je dat het niet goed lijkt te gaan. Kan me voorstellen dat je helemaal stuk van bent.

Timon... het is al bijna 5 mei!!! Ben ook benieuwd wat dd voor jou in petto heeft!

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    JAAAAAAAAA LOONTJE JE BENT ZWANGER!
    Gefeliciteerd meid, oh ik vind het zo fijn voor je!
    Ik had het echt gehoopt voor je!
    Leuk man, nu lopen we zowat gelijk op! Kunnen we elkaar op de hoogte houden!

Bij mij dringt het nog steeds niet door!
    Vanmorgen weer getest en lijntje is nu zo donker kan niet meer donkerder, heel blij maar heel onwerkelijk!
    Dadelijk naar DD bellen voor eerste echo, eng en spannend en leuk!

3. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Juffie en Loontje van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Geniet van elke minuut!!

Ik hoop dat er veel DD-ers mogen volgen.

4. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Loontje: YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mooie test meid!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!

Majo; succes met wachten om ongi!! Altijd hè, als je het WIL hebben, dan komt het niet!

aklina; ik hoop ook dat je meteen met deze cyclus weer mag starten. Wanneer weet je dat?.

Fireangel: als ik alleen voor mezelf spreek, vind ik het juist fijn als je mee blijft schrijven!!
    Hier doen we het allemaal voor hè, en ik put echt hoop uit het feit dat het gelukt is bij jou!
    Ik duim voor je voor een super mooie echo!!!

Natasja73; wat ontzettend klote!!!!
    Heel erg veel sterkte meid!

5. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Dank jullie wel, ik kan het amper geloven.
    Ik hoop nu weer heel hard dat het lijntje morgen weer donkerder is hihi.

En Juffie weet je al wanneer de echo is ?

6. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Inderdaad gelukt met de cryo's uit de VU en idd op de duitse manier.
    Ik heb je vriendschapsverzoek geaccepteerd, kan je me test nog niet bewonderen ?

7. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Loontje, ik ga ook heel hard hopen voor je dat de test morgen weer donkerder is. En dan DD bellen?

8. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @anja: Morgen na de test ga ik inderdaad DD bellen. Ben benieuwd wanneer ik mag komen voor een echo. Zal rond dezelfde datum zijn als Juffie.

9. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Ok ik wilde eerst niet al een banner plaatsen, maar ik moet er van genieten en dus besloten om er gewoon alvast 1 onder me naam te zetten :)

En hoe staat ie dames ?

10. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Hij staat je superrrrrr

11. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ik heb een kloppend hartje aan boord. Alles was volgens schema (voor mij PERFECT dus).

Foto's als blasto en van vandaag in mijn fotoalbum...nu doorverwezen naar de gynaecoloog bij ons eigen ziekenhuis waar ik 24 mei terecht kan. Nu maar gaan genieten!!

Dames ik ga nog regelmatig hier meelezen en kijken of ik jullie nog advies kan geven. In ieder geval super bedankt voor alle steun die ik hier heb gehad!!

Nog even een vraagje. Ik dacht dat je gewoon naar een verloskundige ging maar dr. S. gaf aan dat hij met deze procedure het toch verstandig vind om door te verwijzen naar een gynaecoloog (maar nu 90% kans op een positieve afloop). Moet je dan ook nog contact opnemen met een verloskundige of is het of het een of het ander?

12. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    FA: Gefeliciteerd met de goede echo !!
    Ik ga nu gauw in je album kijken :)

13. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Op advies van n vriendin heb ik een bloedtest laten doen. eind vd dag weet ik meer

14. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Loontje: mooie test hoor!! Super!! (ps. zie dat we in dezelfde plaats wonen! hihi)

FA: wat een geweldig nieuws dat alles goed was op de echo. Gefeliciteerd hoor! Volgens mij is het Of de gyn voor de controles Of de verloskundige. Dus zou eerst even de afspraak bij de gyn afwachten en dan daar vragen.

Natasja... wat hoop je van de test? Hoe voel je je? En hoe staat het met het bloedverlies? Heb je nog hoop? Ik hoop het zo voor je dat het toch nog goed blijkt te gaan! Duimduim!

15. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Natasja: Ik duim voor je meid! Hopelijk had het bloedverlies niets te betekenen.

@Aklina: Hé wat leuk en ook toevallig zeg !

16. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Wat ontzettend súper zeg!! Van HARTE GEFELICITEERD en een mooie banner zeg!! :).
    Als je in Ned. loopt sturen ze je idd door naar de vlos. Deed mijn gyn ook destijds na de eerste goede echo. Dr. S. zei bij intake bij ons dat hij voorkeur geeft aan gyn, omdat het toch een zwangerschap is die niet op natuurlijke wijze ontstaan is. Vond dat ze zich in Ned er mnaar makkelijk vanaf deden ;). Hoewel ikzelf het probleem niet zie om wel bij een vlos te lopen. Die sturen je toch weer door naar een gyn als ze iets niet vertrouwen.

17. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Natasja, wat schrikken meid. Goed dat je een bloedtest hebt laten doen. Ik hoop toch stiekem op hééééél veel hcg in je bloed!!

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    WOW FA wat een goed bericht fijn zeg!
    Gefeliciteerd, nu nog meer genieten gaan!
    WIj hebben de eerste echo op 19 mei hoop dan ook op een kloppend hartje.....spannend hoor! ben dan 6 weken en 1 dag als ik me niet vergis...?

Loontje hoe is het meid? nieuws al geland?

Sorry voor de rest meiden reageer vanavond of morgen langer, moet even konijn in de tuin in de gaten houden, hij vreet aan mijn tulpen....

Doei x

19. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Juffie: Wanneer heb je je eisprong gehad ? Zo heb ik het berekend. 17 april posi ovu test en volgens DD zou me ei de volgende dag springen.

Maar wat gaaf dat je 19 mei de eerste echo hebt !

Met mij gaat het goed. Wat krampjes in me buik wat volgens mij me darmen zijn (tenminste zo voelt het). Ben pas echt gerust als me test morgen weer donkerder is.

20. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Juffie: Neem je ook al een banner of liever nog niet ?

Deel Deze Pagina