Loontje, je streep wordt echt donkerder. Toch blijf ik voorzichtig (uit eigen ervaring-> zie mijn album). Karin, wanneer begin jij? Het zou toch grappig zijn tegelijk bezig te zijn. Druufke, wat heerlijk om snel met vakantie te gaan. Even heerlijk genieten. Waar ga je heen? Over ruim een week heb ik vakantie. Heb er ook erg veel zin in ondanks dat ik thuis blijf en een tijdelijke junk zal zijn. Zonnestraal, je bent vandaag 12 weken!!! Je heb mindere weken gehad, maar nu ga je vast helemaal los met genieten. FA, wat goed!!! Dit is wat iedereen wilt. Gefeliciteerd! Nu is het toch echt tijd voor een mooie banner.
@Timon: Dat begrijp ik, ik heb het zelf vorig jaar ook meegemaakt. Toen werd me test ook opeens lichter, daarom ga ik na morgen ook niet meer testen. Streep = streep zeggen ze en hij staat er duidelijk ... ga er dus lekker van genieten.
Waar vind ik een mooie banner en hoe plaats ik deze?? Bij mij hebben ze de zwangerschap gerekend vanaf de dag van punctie. Dus dag van punctie is ovulatiedag. Dus vandaag 6w en 2 dagen zwanger.... laat die buik nu maar komen!!
@FA: Als je bij iemand een banner ziet die je wilt hebben kan je er meestal wel op klikken en dan zelf eentje maken. Daarna in je profiel bij handtekening de code neerzetten die verschijnt bij je banner (die je gemaakt hebt). pffff hopelijk snap je het, want echt duidelijk staat het er niet !
pffff, wat een gedoe....ben benieuwd.. vond deze mooi, maar zag dat deze niet aftelt (je kan kiezen tussen optellen of aftellen, maar vind degene die beide doen eigenlijk wel mooi. en mijn tekst was te lang, dus die ook aangepast). ach ja heb ik vast wat, totdat ik iets beters vind.
Fireangel, die testen in je album is dat 11 dagen na tp ? Ik had het ook al bij de foto gevraagd, maar zo is makkelijker. En die achtergrond is ook erg leuk is dat een doek ? en wat is de betekenis van de baktijd ?
Ja die testen waren 11 dagen na tp. De achtergronden zijn twee buikbanden die ik van mijn man heb gekregen. Ik heb zelf een eigen bedrijfje in taarten. De "baktijd" geeft de "baktijd" (9 maanden) van de baby aan... vond mijn man wel erg toepasselijk... Mijn man heeft op zijn beurt een rompertje en een pakje gekregen met: als ik later groot ben ga ik bij de brandweer, en mijn pappa is brandweerman!
Gave buikbanden heb je. Echt een super leuk cadeau ! Aahh zo een rompertje en pakje is ook ontzettend leuk en lief ! Zie je ze later al samen een brandje blussen
@fa wat een goed nieuws je echo !! Fijn hoor, lekker genieten!! Wij zijn net terug uit DD, uitgangsecho gehad. Alles oké en ook m'n lage amh van 1.05 bleek nog wel mee te vallen.. Spuitinstructie van Irma gehad en recept meegekregen.. We zijn nu nog op vakantie in limburg en vrijdag word ik waarsch ongi dus morgen maar ff faxen naar apotheek.. Wel opgelucht, we mogen starten joehoe!!!!
Kippetjuh: Wat fijn! Hup op naar een plakbeebje voor jullie!!! Fa: Leuk cadeautje! All: Hier ontzettend last van een opgeblazen gevoel, echt mijn buik is zo dik alsof er een ballon in zit....als ik zit is er niks aan de hand maar rechtop staan is niet fijn...hoop dat dit gauw wegtrekt...
@Kippetjuh: fijn dat je mag starten. Veel plezier in Limburg, geniet ervan ! @Juffie: herkenbaar, ik heb de hele dag een opgeblazen buik. Al een paar dagen. Gaat vanzelf over