ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    #1341 Loontje85, 3 mei 2012
    Laatst bewerkt: 3 mei 2012
    @Kippetjuh: Ja zou ik nu al DD bellen of misschien toch nog 1x testen morgenochtend ? Ik vind hem persoonlijk nog steeds te licht voor 4 weken en 1 dag !?

Ok ik heb besloten met loontjeman om nu DD te bellen en niet meer te testen en om te GENIETEN :)

2. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Ik zou bellen ja, er van uitgaande dat je vandaag eigenlijk zou mogen testen.. Stel dat je vandaag voor t eerst had getest, dan had je een super mooie posi test gehad! Omdat je nu vergelijking hebt ga je twijfelen.. Snap ik ook wel hoor met jouw ervaringen..
    Je moet doen waar je je fijn bij voelt.. !

3. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Ooooh ik zie al dat je mannetje je over de streep heeft getrokken !! Heeeel goed!! Genieten nu!

4. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Maandag 21 mei hebben we een echo.
    Eigenlijk 18 mei, maar ze wist niet zeker of Dr. S dan wel aanwezig zou zijn. Ik vind het zelf wel prettig om het wat later te hebben.

5. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Leukkk!! Dan heb ik ongeveer de tp!

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Loontje goed gedaan meid!
    Ik dacht mischieb heb je ook zaterdag 19 mei echo hadden we elkaar gezien daar haha, want dan heb ik namelijk de eerste echo.
    Ben dan 6w en 1 dag....spannend he!
    Ga nu naar de accupuntuur

7. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Kippetjuh: Misschien zien wel elkaar dan wel !

@Juffie: Was leuk geweest ... 19 mei heeft ze niet als optie opgenoemd dus ik denk dat die dag vol zat, maar nogmaals vind ik het zelf wel fijn om de echo wat later te hebben.
    Succes bij de accupunctuur !

8. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Loontje: Joehoe!!! Die ziet er goed uit met middagurine zeg!!
    Dus die vorige test was gewoon niet goed hoor!
    Geniet ervan meid!!! :D

9. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Anja: Dank je wel. De test van vanmorgen was inderdaad echt niet goed. Ben zoooooo blij :).
    Nu niet meer testen en lekker genieten van ons wondertje!

10. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat geloof ik meid, dat je zo blij bent! :D
    Geniet er idd maar lekker van!!

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Deze is duidelijk Loontje.
    Ik had nog 1 kruidvat test liggen en die heb ik vanmorgen ook gedaan en leek net of die ook niet goed was, duurde heeeeel lang voordat die doorliep zal ik maar zeggen en na de hand was het een beetje een rare streep nog steeds, dus maakte me ook wat zorgen, net een van clearbleu + testen gedaan en die was meteen met doorlopen heeel duidelijk.
    Dus ik stop er nu ook mee, tis goed geweest we zijn gewoon echt knal ZWANGER!

12. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    De bloeding is zo goed als gestopt.
    Dit weekend gaan we lekker weg.

Laten jullie de echo in DD nadat je posi hebt getest? Doen ze daar ook de vrcuhtwaterpunctie e.d.? Kan er even niet opkomen hoe je zulke onderzoeken ook alweer noemt

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Loontje, cooooolllll!!!!:D Mooie test, hoor. Gefeliciteerd!!! Mooie banner heb je genomen.
    Jij heb op 21 mei de echo, Kippetjuh ongeveer haar tp en ik verwacht rond die tijd de punctie te hebben. :D:D:D

Natasja, fijn dat de bloeding is gestopt. Geniet van het weekendje weg!

Juffie, hoe was het bij de acupunctuur?

Jahaaa, nog 2 nachtjes slapen... ;)

14. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #1354 Majo, 3 mei 2012
    Laatst bewerkt: 3 mei 2012
    Tjee meiden...wat is er veel geschreven, vindt het lastig om allemaal bij te houden. Is niet enige toppic waar ik schrijf.....en wat een spanningen allemaal. En dan ook nog de tegenstrijdigheden......

Natasja, kl*te v/d bloeding meid.... :(... maar lees nu dat ie ook alweer gestopt is? Geloof je er zelf nog in (doordat HCG wel 23 was?) of denk je dat het echt over is? Een fijn wknd alvast! Hopelijk kun je de hele mmm even een paar daagjes loslaten daar?!

Juffie en Loontje, Tjee....wat maken jullie het spannend met aaaaal die testen zeg!! zat gekluisterd aan mijn laptop het vervolg te lezen.....met als mooie afsluiter beiden toch écht een positest en echo gepland :). Nu ik dit zo lees weet ik ook weer waarom ik nooit eerder testte dan de testdatum ;). Alle mislukte pogingen werd ik ook tot max 2 dgn ervoor gewoon ongi, dus dan ook geen valse hoop ;). Als ik dag voor testdatum niet ongi ben ga ik pas écht de kribels krijgen, hahaha.

Fire, wat een leuke cadeautjes hebben jullie elkaar gegeven zeg :)
    Nu snap ik ook hoer je aan 'Fireangel' komt ;).

Kippetjuh, nog lekker in Limburg....heerlijk!! En AMH viel dus nog wel mee? Gelukkig!! Binnenkort dus ook van start :).

Rest, Zwaai zwaai!!

15. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Timon: Nu nog maar 1 nachtje slapen. Morgen is het eindelijk zover en hebben jullie de intake .... spannend!

16. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    ik voel niets meer van spanningen dus nee, ik denk niet dat het er nog is want vanmorgen had ik helaas toch weer een bloeding

17. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik heb een angst voor naalden vandaar dat ik ook had gehoopt dat DD niet nodig was.
    Hoe lang zijn de naalden en waar moeten jullie prikken en hoe vaak en hoelang? Doen jullie zelf prikken of doet iemand anders dat?
    De echo's hoeveel kregen jullie er en kon dat ook in NL?

18. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Natasja: Wat vreselijk :(, ik had het zo gehoopt voor jullie.
    Sterkte!

19. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Vanmiddag heb ik opnieuw mijn hcg laten prikken. Maar helaas was de uitslag niet voor half 5 binnen dus moet ik nog wachten tot maaandagmiddag. Waar ik wel zo moe van word is dat er tegenwoordig zo moeilijk wordt gedaan over het al dan niet prikken van hcg. Ik wil weten of die is gezakt en zo ja hoeveel. Ik kreeg net een rekening van dd! Snap er geen snars van, mijn duits is niet zo goed. Moet ik die nu zelf betalen of doorsturen naar mijn zorgverzekering?

20. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    balen natas dat je nu nog niet meer weet....wachten is killing..

Rekening kan je het beste eerst zelf betalen en dan declareren bij zorgverzekering.

Deel Deze Pagina