*Sorry dames ff ego spijt me* Nou ik heb vandaag contact gehad met Dusseldorf om te vragen een nieuw recept Utrogestan dacht vraag meteen ook of het normaal is dat ik in de avond zo'n last van een enorm opgeblazen buik heb. Zegt hij "ja kan obsipatie zijn maar kan ook overstimulatie zijn" Obsipatie heb ik totaal geen last van en als het overstimulatie zou zijn dan moet ik er toch de hele dag last van hebben en niet alleen vanaf na het eten 's avonds....?!?! Hij vond een echo wel zinvol morgen, maar hun hadden geen plek moest maar in Nederland, tja hier werken ze op zaterdag niet dus dat kan al niet....Denk dat ik het maar gewoon zo laat....voel me niet niet, voel me verder helemaal prima alleen 's avonds na het eten dan lijk ik wel 4 maanden zwanger, en dat is s'morgens weer allemaal weg... Sorry dames van mijn geklaag. Merk ook dat ik om alles heel snel geirriteerd ben....zal er ook wel bij horen dan.....? Natascha heel veel sterkte meid!!!!!
@Natasja: nog steeds in onzekerheid. Heb je zelf nog getest ? Sterkte meid ! @Juffie: toevallig dat ik je dat gister ook heb ge-pb't. Ik zou toch voor de zekerheid ergens een echo laten maken.
Ik kan nergens een echo laten maken, kan nergens terecht en Dusseldorf heeft geen tijd... Lijkt me stug overstimulatie dan heb ik er toch niet alleen 's avonds last van, voel me verder helemaal TOP!
Juffie, even je gewicht in de gaten houden... Als dat vlot stijgt kan dat op overstimulatie wijzen! Natasja, sterkte meid! Liefs Loesie
@ Fireangel, wauw, mooi dat je een kloppend hartje hebt gehoord, nu lekker genieten! @ Natasja, vervelend weer een weekend in onzekerheid, sterkte meid! @ Juffie, idd je gewicht goed in de gaten houden wat loesie ook schrijft. Wat balen dat je zowel in DD als ergens anders niet terecht kan voor een echo morgen. Hopelijk zakt het snel, dat opgeblazen gevoel ' s avonds. @ Timon, succes morgen met jullie intake, ben benieuwd!
Dusseldorf zit vol zeggen ze (valt me wel tegen van ze maar goed) en ergens anders kan ik nergens heen, zijn allemaal maar bereikbaar tot 4uur, anders de spoedlijn bellen en dat lijkt me ook onnodig. heb verder nergens last van alleen 's avonds, ach we zien wel
@natasja: wat vervelend zeg, dat je toch weer een bloeding hebt gekregen. En al helemaal balen dat je nu tot maandag toch weer in de onzekerheid zit! Bah! Sterkte!! @juffie; idd, wat Loesie en Karin ook schrijven: je gewicht in de gaten houden. Als dat meer als een kilo per dag aan komt, dan kan dat dus op overstimulatie wijzen.
Ja ik ga me nu zelfs afvragen of het niet zo kan zijn dat ik misschien zwanger was van n 2ling en er misschien 1 van heb verloren. Want het bloedverlies is nu enkelt nog maar bij het afvegen. Ik snap er helemaal niets meer van
Natasja veel sterkte, hoop dat je snel meer weet.. Timon succes morgen!! Juffie, wat vervelend maar je voelt waarschijnlijk zelf wel of het een kwaaltje is of dat er echt meer aan de hand is.. Goed in de gaten houden.. Hier loopt m'n hele planning in de soep! Zou vandaag ongi moeten worden maar ben t nog steeds niet.. Dan zal t morgen dus doorbreken en moet ik op dag 8, volg week zadag dus naar DD voor n echo. Laat ik dan net een weekend weg zijn net vriendinnen!! Grrrrrr stom lijf!!
Kippetjuh: ja over cycli die niet doen wat ze moeten, daar weet ik alles van. Irritant is dat hè! :x Hier vandaag op dag 16, en ovu testen geven nog niet eens een 2e streepje. Grrrrr.
Kom even snel Timon succes wenssen! Dus bij deze Timon, succes! Kom later uitgebreid reageren. Zal na het weekend zijn. Vandaag naar t bevrijdingsfestival en morgen is manlief jarig. Fijn weekend allemaal!
Kom net van Dusseldorf af, ik vertrouwde de boel niet helemaal. Eierstokken zijn vergroot (7cm) en er was vrij vocht in mijn buik te zien. Kreeg daar een infuus met vocht om bloed dun te houden. Moet nu 2,5liter water of ander vocht per dag drinken. Maandag krijgen we de uitslag van mijn bloedwaardes. Timon hoe ging het vandaag?
Juffie, goed dat je bent gegaan! Wat balen zeg! Rustig aan doen nu he! Timon, ben benieuwd, hoe is het gegaan? Loontje, hoe voel je je, alles oke? Anjav, ja echt wel super irritant! Ben vanmorgen ongi geworden.. grrrrr een dag te laat stom lijf! Nu dus volgende week zaterdag naar DD, midden in mn weekendje weg.. Baal er echt flink van.. Ik heb alle hormonen opgehaald bij de apotheek en nu wisten ze niet welke spuitjes en naalden er bij de menopur moesten.. Moest ik ter plekke maar even met DD bellen. irma zei: kleine spuitjes en naaldjes. Heb nu dus wat meegekregen maar nu hoop ik maar dat dat goed is. Heb dubbele naaldjes gekregen (dezelfden) 1 voor het opzuigen, dan verwisselen en 1 voor het injecteren. Kregen jullie ook de naalden en spuiten van de menopur apart erbij??
@: balen dat je naar DD moet in je weekendje weg. Zit je ver van DD vandaan ? Op de vraag over menopur kan ik geen antwoord geven, ik heb dat nooit gebruikt. Ik voel me eigenlijk goed. Vannacht werd ik wakker van ongi kramp in me rug, dacht dus ook echt dat het zou komen, maar gelukkig zakte het na een paar minuten weg en is niet meer terug gekomen.