ICSI in Dusseldorf

Discussion in 'MMM clubs' started by Krabje, Dec 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Sorry ? Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen !
    Jeetje balen dat je pas bij 9w4d terecht kan. Heb je nog veel last van bruine afscheiding ?

2. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Purmerend
    Ow oke, kijk dan hoef ik me ook niet aan te melden.
    Wel heel jammer, want ik wil het wel heel graag.

3. Fireangel

Fireangel Bekend lid

May 12, 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Ik heb het idee dat het voornamelijk is als ik de utrogestan bolletjes net heb ingedaan of als ik mij "redelijk inspan".
    Zaterdag heb ik een workshop gegeven daarna meteen weer licht bruin/rozeverlies.
    Het is echt vrij licht.. Maar de utrogestan afscheiding in mijn inlegkruisje is niet wit meer.
    Maar wel zo'n drie inlegkruisjes per dag...al kan die hoeveelheid natuurlijk ook al liggen doordat je meer afscheiding krijgt door de utrogestan...

Ga nu echt werken!!! :p

4. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Purmerend
    Het zou natuurlijk heel goed kunnen dat het komt door het inbrengen van die bolletjes, zoals Loesie al zei.
    Je kan door de zwangerschap zelf ook mee afscheiding krijgen en dat in combi met de utro is de hoeveelheid inlegkruisjes niet gek denk ik.
    Goed in de gaten houden en als je het echt niet vertrouwd of nog onzekerder wordt gewoon "eisen" dat je een echo krijgt, zie je jullie kleintje ook nog een keer extra :D !

Werkze !
    Ook ik moet eigenlijk werken hahaha.

5. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Waar moet je prikken? In je buik of benen?
    Hoeveel keer per dag?
    Hoeveel dagen moet je prikken?

Sorry voor al die vragen maar vindt het vreselijk die naalden. Durfde zelf niet eens Gonal-f te prikken dat heeft mijn vriend toen gedaan bij de laatste IUI

6. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Purmerend
    @Natasja: Weet je al welke meds je gaat gebruiken ? Sorry als ik daarover heen gelezen heb.
    Ik prikte de decapeptyl en gonal-f altijd in me buik, dan vind ik zelf het prettigste.
    Ik vind de naalden van de deca soms wel bot en zijn ook wat dikker, maar zelf heb ik er nooit problemen mee gehad.
    Ik moest 2x prikken en deed ze beide 's avonds, allebei aan een andere kant van me buik. Maar ik lees hier veel dat de één 's morgens moet en de ander 's avonds !?
    Hoeveel dagen je moet prikken hangt af van hoe snel je follikels groeien volgens mij. Het gemiddelde is dacht ik zo ronde 12 á 14 dagen.

7. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik denk dat ik woensdag te horen krijg welke med is krijg.

Ik ga eerst eens vragen of ze er achter kunnen komen waarom het mis is gegaan.
    Exact een jaar verder en dan eindelijk spontaan zwanger en dan gaat het weer mis in de meivakantie

8. Majo

Majo Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    2,522
    0
    0

Timon, wat súper dat jullie er zo'n goed gevoel over hebben :). Nu gauw die ongi :) Wel balen (understatement) dat je 2x punctie hebt zeg!! Wat betreft de verzekering....vindt het onzin dat ie dat zegt, heeft hij het hier niet over gehad, ook niet naar gevraagd. Wij wachten nog steeds op zijn behandelplan op papier voor verzekering dus heb nog niet eens toestemming kunnen vragen. En wij zijn ook al begonnen.
    Tijdens de intake zei manlief dat hij zo blij is dat we er zaten, want we kregen zoveel duidelijkheid. Het voelde erg goed. We zijn er klaar voor!

9. Majo

Majo Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    2,522
    0
    0
    Jep, moet ik hier ook invullen.... maar heb dus behandelplan uit DD nog steeds niet gekregen en dat moet erbij. Had eerst alleen dé datum niet in willen vullen en dan alleen ??-05-'12. Zal er nu de datum (in verleden dus) wel in moeten zetten...ben benieuwd of ze nu nog akkoord gaan ;).

10. Majo

Majo Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    2,522
    0
    0
    #1450 Majo, May 7, 2012
    Last edited: May 7, 2012
    Kippetjuh, vandaag starten dus met spuiten? Succes!

Natasja, :(. logisch meid, dat je je nu even flink rot voelt! Kan je man/vriend de spuiten niet 'gewoon' iedere keer bij je zetten? Wat je ook nog zou kunnen doen is bij huisarts vragen of assistente het voor je kan spuiten ('s ochtends) en dan 's avonds huisartspost? Wordt weleens vaker gedaan!

Yj, lees je hier nog mee? Hoe is het met je?

Juffie, wat naar zeg dat je nu tóch nog een overstimulatie te pakken hebt! Doe maar rustig aan, laat je lekker vertroetelen en drinken drinken drinken!!

Fire, bruin verlies :(. Kan me voorstellen dat je daar van schrikt! En dan ook nog zo lang op een echo wachten..... kun je anders geen vk praktijk bellen en vragen of je daar terecht kan?! Het bruinverlies hoeft niks te betekenen, maar snap wel dat het je ontzettend onzeker maakt!!

Loontje, jammer dat je niet met MvM mee kunt doen.

11. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    het is wel heel erg jammer dat ik nu een cyclus moet missen omdat de uitslag van het bloed nog niet binnen is en ik nu vandaag op cyclusdag 6 zit.

12. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Anja, nu je ei in aantocht is wat ga je eigenlijk doen? Ik ben het echt kwijt.

Juffie, heerlijk zo'n waterbuik.;) Het scheelt dat je ukkie al moet zwemmen. Woensdag is een spannende dag.

Loontje, wat een stress krijg je hier van. Ik ook hier achter mijn pc. Gelukkig donderdag een echo en duidelijkheid. Jammer dat je niet met MvM mee kan doen.

Natasja, wat vreselijk balen dat je HCG zo is gedaald.
    Je wilt niet weten hoe goed ik bevriend ben met naalden. Brrrr...:( Maar goed, toch een week mezelf kunnen prikken.*trots* Hierna heeft manlief steeds weer mogen darten. En dan te bedenken dat ik altijd had gezegd te stoppen als er naalden aan te pas zouden komen. Nu gaan we voor ICSI 3....
    De naalden zijn dun en klein. Eigenlijk zitten ze er zo in. Alleen die van de decapeptyl (in NL veel gebruikt) is wat botter en dus een rotzak. Het prikken is meestal in de buik, maar het kan ook in je bovenbeen.
    Maak jezelf nu niet gek om die naalden. Als je door wilt en IVF of ICSI wilt gaan doen ontkom je er niet aan. Geef je over aan dat idee en laat manlief weten dat hij tijdelijk dagelijks mag darten.

Loontje, ik moet straks ook 1 's ochtends en de ander 's avonds. Nog niet eerder gehad, maar heb ook nog niet eerder menopur gebruikt.

Kippetjuh, succes met het spuiten!!! Onze tijdelijke junk...;)

FA, wat een onzekerheid. Bruine afscheiding hoor je vaker in het begin van de zwangerschap. Dat je wat gekleurd heb van de mutsenbollen is herkenbaar. Heb ik ook altijd gehad.

Majo, wanneer verwacht jij het behandelplan? Ik ben benieuwd wat jullie verzekering met de datum in het verleden gaat doen.
    Ja, 2 puncties. Eentje plaatselijk (jippie... slik) en eentje onder narcose. Het is niet anders. Ach, waarom zou ik hetzelfde krijgen als jullie?:p
    Inmiddels van I. begrepen dat de 1e punctie me €300,- zal gaan kosten. Dat voor 1 cyste en pijn lijden.

Natasja, het is jammer dat je nog even moet wachten. Ik zie dat de AMH uitslag 1,5 week duurt. Eens zien of die van mij in een week er kan zijn... Ik duim me te pletter hiervoor.

Ik heb de verzekering nog gebeld en direct mijn ingescande aanvraagformulier gemaild. Wel met de vraag of ze er wat snelheid achter willen zetten omdat ik snel kan beginnen. Dat is dan binnen de 2-3 weken die zij aanhouden.

Voor de meiden die ev. acupunctuur voor en na de tp willen doen, de kosten zijn €85,-.

13. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    WIE, WAT ?
    Juffie26:
    Natasja73:
    Kippetjuh:
    Timon: 3e ICSI
    Druufke:
    Fireangel:
    Anjav:
    Karin75:
    Djuuzie:
    Majo:
    Aklina:
    Loesie1982:
    Loontje85: cryo tp uit 3e icsi

WANNEER STARTEN ?
    Timon: 10/11 mei

ECHO/ FM AFSPRAKEN

PUNCTIE

TP

TESTEN

ZWANGER :)
    Loontje85 - cryo tp uit 3e icsi

NIET ZWANGER :(

VMK/MK :(

Misschien dat we dan wel duidelijk moeten neerzetten bij zwanger/niet zwanger/vmk/mk met welke poging dat is, anders is het nog niet helemaal duidelijk.

14. Fireangel

Fireangel Bekend lid

May 12, 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    WIE, WAT ?
    Juffie26:
    Natasja73:
    Kippetjuh:
    Druufke:
    Anjav:
    Karin75:
    Djuuzie:
    Majo:
    Aklina:
    Loesie1982:

WANNEER STARTEN ?

ECHO/ FM AFSPRAKEN

PUNCTIE

TP

TESTEN

Fireangel- zwanger van 3e ICSI met IMSI en embryoscope - uitgerekend op 24 december 2012

Misschien dat we dan wel duidelijk moeten neerzetten bij zwanger/niet zwanger/vmk/mk met welke poging dat is, anders is het nog niet helemaal duidelijk.

15. aklina

aklina Fanatiek lid

Jun 13, 2010
    1,159
    0
    0
    Purmerend
    WIE, WAT ?
    Juffie26:
    Natasja73:
    Kippetjuh:
    Druufke:
    Anjav:
    Karin75:
    Djuuzie:
    Majo:
    Aklina: laatste cryo uit ICSI 2, hierna evt. naar DD
    Loesie1982:

WANNEER STARTEN ?
    Aklina: 2 mei

ECHO/ FM AFSPRAKEN
    aklina: 12 mei 1e FM

PUNCTIE

TP

TESTEN

Fireangel- zwanger van 3e ICSI met IMSI en embryoscope - uitgerekend op 24 december 2012

16. anjav

anjav Fanatiek lid

Dec 11, 2011
    1,690
    0
    36
    NULL
    NULL
    WIE, WAT ?
    Juffie26:
    Natasja73:
    Kippetjuh:
    Druufke:
    Anjav: 3e ICSI
    Karin75:
    Djuuzie:
    Majo:
    Aklina: laatste cryo uit ICSI 2, hierna evt. naar DD
    Loesie1982:

WANNEER STARTEN ?
    Aklina: 2 mei
    Anjav: rond 20 mei

ECHO/ FM AFSPRAKEN
    aklina: 12 mei 1e FM

PUNCTIE

TP

TESTEN

17. anjav

anjav Fanatiek lid

Dec 11, 2011
    1,690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Loontje; hè bah, wat een angsten weer! :(
    Maar donderdag dus voor een echo? Ik duim voor je meid!
    En goed idee van de lijst!!

Natasja: ik kan me voorstellen dat je er kapot van bent!!
    Heel erg veel sterkte!!!!
    En de naaldjes zijn idd heel erg dun. Van de Gonal-F voelde ik echt alleen een heel klein prikje. En ik deed het ook in mijn buik ja.
    De Decapeptyl vond ik wel erg vervelend. Maar ik begreep dat Dr. S. dat bijna nooit meer voorschrijft. In plaats daarvan krijg ik nu de Suprefact neusspray.

Timon; nu mijn ei in aantoch is, moet ik over 1,5 week een echo laten maken om te kijken of er geen cystes zitten. En als dat niet is, dan mag ik op dag 1 van mijn cyclus gaan starten.

18. anjav

anjav Fanatiek lid

Dec 11, 2011
    1,690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier sluit ik me bij aan Fireangel!!
    Je hoeft toch geen sorry te zeggen voor dat je je zo'n zorgen maakt!
    Ik vind het ook wel raar dat je in NL pas bij 9w4d terecht kan hoor!
    Terwijl je je zo'n zorgen maakt... :(

19. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    MvM belde net komen maandag langs.
    Dan nog een keer testen pffff ben als de dood dat de test negatief is.
    Hopen op het beste!

X

20. anjav

anjav Fanatiek lid

Dec 11, 2011
    1,690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ga je van te voren zelf ook nog een keer testen? Of heb je nog getest? ;)
    Maar volgens mij vind echt iedereen dat spannend, die MvM test!
    Ik hoop dat ie knalt maandag!

Share This Page