@ Timon, sterkte morgen! @ Juffie, sneu voor je vriend dat hij zo last heeft...gelukkig dat jouw waardes zijn gezakt en dat het vocht wat is afgenomen, rustig aan!!
Timon: heel veel succes vandaag! Ik hoop dat je niet te veel pijn zal hebben! Laat je ons weten hoe het gegaan is?
Hai lieverds! Loontje, ik heb gisteren de menopur ontvangen. Dat is zo'n fijn gevoel! Kippetjuh, we hebben elkaar niet gesproken, maar ik denk je gezien te hebben. Heb jij kort haar en had je vandaag een rood shirt aan? Volgens mij was je enige die remie in de wachtruimte aan de koffie zat. Dan ben je ons rond 11.30 voorbij gereden in je Citroen C5. Ik (kort blond haar met bril) ben diegene die even de assistente kwijt was en later stond ik bij de herentoilet op manlief te wachten. EGO Gisteren, eind van de middag, belde de anesthetist op ivm de punctie onder narcose. Samen erover gehad of een plaatselijke verdoving niet handiger was, maar met mijn helse punctie-verleden zou een lichte narcose beter zijn. Dan is er geen stress. Afgesproken dat ik om 10.30 ipv 11.00 aanwezig zou zijn ivm de voorbereidingen. Vanmorgen erg op tijd vertrokken. We hadden geen file en waren dus doodleuk ruim een half uur te vroeg. Het was erg druk in de wachtruimte en we vonden een plekje bij de ingang, met de rug naar de receptie. Om 11.00 werd ik geroepen voor de echo. Gewoon volgens schema... De cyste was wat geslonken. In de linker eierstok zijn enkele kleine follikels aanwezig en rechts kon hij niet vinden. Niets nieuws voor mij. In het UMCU moest ik altijd op een stapel handdoekjes liggen zodat ze 'm konden vinden. Maar alles bij elkaar was hij tevreden. De cyste ligt de follikels niet in de weg, dus GEEN PUNCTIE! Mijn AMH is 1,8 (grens= 2). Iets te laag maar ik hoef niets extra te spuiten. De volgende echo is vrijdag, cd 9 ipv 8. Nu even kijken hoe dat zal gaan met manlief, want het lijkt erop dat hij een aantal dagen iets met het werk moet gaan proberen te regelen.
Timon, wat fijn zeg, dat je geen punctie hebt gehoeven!!! En vrijdag dus voor de eerste FM! Spannend!!!
Fijn Timon dat de cyste geslonken was en punctie niet nodig was!! Je AMH-waarde ook redelijk toch, goed nieuws! En de Menopur op tijd in huis..jij kan ad slag! Spannend...
Yesss Timon wat fijn dat de punctie niet nodig was!! Haha grappig dat we elkaar hebben gezien.. Hebben we oogcontact gehad ? De wachtruimte was hartstikke vol toen ik binnenkwam dus vond beetje raar om te roepen hoiiii ik ben kippetjuh haha! Ik was t inderdaad met rood shirt!! Mijn echo ging goed, didag weer heen.. En dan do of vr de punctie dus misschien zien we elkaar weer
Timon wat een fijn nieuws geen punctie en spullen in huis!! Amh waarde is niet heel slecht toch, moet gewoon lukken!!! Kippetjuh: fijn bij jou ook alles ok, volgende week punctie spannend! Timon: hoe is het? Leuk he dat we 1 dag schelen! All: hier alles ok, veel gedaan vandaag dan merk ik het wel. Vandaag samen met vriendlief naar de stad (venlo) geweest. Ik heb een super mooi horloge gekregen en daarna zijn we samen gaan lunchen. Super gezellig! Was lang geleden dat we samen een normale zaterdag hebben gehad! Verder doodzenuwachtig deze week moet het hartje gaan kloppen pfff wat spannend, maar denk dat het de rest van de 8 maanden nog wel spannend blijft iedere keer. Fijne avond meiden!
@Juffie: Wat vervelend voor je vriend, hopelijk gaat het snel beter. Wij hebben er geen ervaring mee, dus kan je niet vertellen of het normaal is. @Timon: Wat een goed nieuws dat je geen punctie hebt hoeven ondergaan. Als de grens voor AMH 2 is, is 1,8 goed toch !? Je hoeft in ieder geval niet meer te spuiten. Succes met het spuiten en op naar vrijdag ! @Majo: Succes met de punctie maandag. 13 follikels lees ik in je onderschrift, mooie score ! @Kippetjuh: Fijn dat je echo goed is. Hoeveel follikels heb je ? Spannend deze week waarschijnlijk de punctie. @Juffie: Wat lief van je vriend dat je een horloge hebt gekregen ! Doe je nog wel een beetje rustig aan. Het is inderdaad een hele spannende week hé, wie weet zie je woensdag al wat knipperen , dat zou toch helemaal te gek wezen. Ik ben persoonlijk nog steeds erg blij dat we pas met 6+5 een echo hebben. En ik denk ook dat de hele zwangerschap spannend blijft, er zijn altijd weer spannende momenten. @ego: Hier eigenlijk niets bijzonders te melden. Alles gaat lekker !
Ja woensdag zou te gek zijn een knipperlicht, normaliter vind ik dat ook te vroeg maar ach moet toch een echo om te kijken hoe de boel ervoor staat dan kunnen ze gelijk ff kijken of daar al wat gaande is. En zaterdag evengoed naar dd, heb nog wat vragen voor dokter s en kunnen we een keer extra kijken hihi!
Groot gelijk dat je evengoed naar DD gaat, dat zou ik namelijk ook doen Weet jij of je daarna nog een keer naar DD gaat ? Of word je hierna al overgedragen aan de vk ?
Ff ego, wat doe jullie met de rekeningen die jullie ontvangen van dd? Eerst zelf betalen of direct declareren bij je zorgverz? Mijn formulier om toestemming te vragen aan mijn zorgverz was niet bij hun binnen gekomen. Nu heb ik het woensdag gemaild naar hun. Het duurt 10 werkdagen voordat ik antw krijg. Zonder toestemming hoe ik niets te declareren
Sorry Natasja, daar kan ik geen antwoord op geven. Wij betalen alles zelf. Ik denk dat je het beste eerst zelf kan betalen en dan declareren. Stort je verzekering het geld snel zou je het bij de volgende rekening andersom kunnen doen.
Natasja: eerst zelf betalen zorgverzekering tenminsten de men.zis duurt ff voordat je het bedrag terug hebt, en de rekening moet binnen 2 weken betaalt zijn in dd. wij hebben vandaag het laatste bedrag teruggekregen en we hebben alles terug op 300 na dus dar is super fijn! Loontje: ja inderdaad wilde eerst afzeggen maar dacht later ach laat maar staan kunnen we ff extra kijken en nog wat vragen stellen. Daarna niet meer naar DD, moet nog een hele tijd bij de gyn hier in Venlo blijven i.v.m de ohss, als zij zegt dat het ok is ga ik naar vk.
Hey meiden! Goed nieuws komt hier allemaal voorbij! Timon geen punctie voor de cyste, Juffie betere bloedwaardes. Loontje een vruchtzakje gezien. Super hoor meider. Ik merk dat ik wat weinig reageer op het moment. Wil proberen alles een beetje van mij af te zetten. Ik lees graag mee hier en zal reageren als ik daar aan toe ben. Als de intake in zicht komt wordt ik vast weer wat actiever. Maar ik houd jullie in de gaten! Liefs, Djuuzie
Djuzie: meid je moet doen waar jij je goed bij voelt, als je ff alleen mee wilt lezen prima, op het moment dat je graag weer 'actief' mee gaat doen ook prima. Als de intake dichterbij komt zul je vast vragen hebben en wij helpen je graag. We hebben allemaal al eens meegemaakt, zijn net bezig dus boel mensen die je kunnen helpen hier als jij daar behoefte aan hebt!
Djuuzie, ik herken het ook meid. Ik schreef ook bijna niet toen ik de intake nog niet had gehad. Dan voelt het nog zo onwerkelijk hè... Dus gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt.