Druufke, hoe laat mag jij vrijdag aanwezig zijn? Ik om 11.10. Misschien zien we elkaar! Heb je een fijne vakantie gehad? Jammer dat je de warmte van gisteren ben misgelopen. Ik heb net ook een trui aangetrokken. Brrrr... Anja, ik zit bij F..O. Fijn om de volle 100% vergoed te krijgen, he. Heb jij jouw echo al staan? Natasja, 3 stuks vinden wij een beetje veel. Stel je voor... Gevoelige eierstokken herken ik erg goed. Daarom ben ik ook blij dat ze het hier onder narcose doen. Ik voel het nodige in de onderbuik. Zo sterk heb ik eerder niet gevoeld. Blijkbaar werken de meds. Vrijdag duidelijkheid.
Het wordt gezellig vrijdag!! Komen jullie speciaal om mij te verzorgen? Ik heb nl de punctie vrijdag om 10.30 ..... hoehoehoe spannend! Vanmorgen echo gehad, 9 follikels. Verder nog een of ander rare vlek, een entrimose ofzo had dr S het over. Gaan ze tijdens de punctie kijken wat ze er mee gaan doen. Voel me verder goed gelukkig! Alleen wat gevoelige onderbuik, alsof ik ongi moet worden zeg maar.. Top dat jullie zo veel vergoed krijgen zeg! Ik helaas wat minder.. maar ach, tis voor een goed doel !
Kippetjuh, jij moet om 10.30 voor je punctie. Mooie score; 9 stuks! Spannend!! Ik ben wel benieuwd wat die vlek uiteindelijk zal zijn. Hoe laat ben je dan uit de uitslaapkamer? Volgens mij ben ik dan al weg. Zo vroeg als de vorige keer zal ik nu niet zijn en dus zullen wij elkaar mislopen.
Volgens Petra van het secretariaat duurt de ingreep hooguit 10 minuten en kan ik tussen 11 en 11.30 weer gaan.. dus wie weet! Maar ik weet nu waar ik op moet letten hihi
Timon; ik heb vrijdag een echo om te kijken of er geen cystes zitten. Maar dat mocht ik gewoon in NL laten doen.
Kippetjuh, waarschijnlijk heb ik dan een nog duidelijkere beschrijving voor je. Ga je de punctie onder narcose of plaatselijke verdoving hebben? Ik heb ergens gelezen dat je 2 uur na d narcose pas wordt 'ontslagen'. Anja, jij komt dus niet naar DD? Jammer!
Wat een klotezooi ook allemaal......%#$@%#$ Sorry dames even schelden. Ik ben nog niet van de ohss opgeknapt, nu hebben we er ook nog bij dat mijn vriend een abces in zijn balzak heeft na de tese pfff kan er ook nog meer tegen zitten....klotezooi!!! Morgenvroeg moet ik weer op controle, hopelijk dan wel wat te zien op de echo....en mijn vriend moet weer terug naar Mulheim nu iedere dag, dus ik morgen "gezellig" alleen naar ziekenhuis en vriend naar Mulheim. Houdt het ooit op........................???? vind er niks meer aan zo!
Misschien kunnen jullie mij helpen, ik moet een rekening betalen maar ik weet niet ten name van? Wat hebben jullie gedaan kinderwunschzentrum Dusseldorf of een andere beschrijving? @ Juffie balen zeg. Maar aan de andere kant meid je bent zwanger!! Probeer er een beetje van te genieten. En dat die abces van je vriend lijkt me ook niet alles. Ik weet niet wat er in Mulheim is maar, hij was denk ik liever met jou meegegaan morgen
@ anja: nee ik heb nog geen schema gekregen.....ga ervan uit dat ik dat vrijdag na de echo ga krijgen.......welke + hoeveelheid.......vind het nu welreuze spannend worden!! @ Timon: Ik heb de afspaak vrijdag om 10.30u! Mij kun je herkennen aan mijn bruine kleurtje hahaha!! @ Kippetje: ik moet ook om 10.30......dubbele afspraak? hihi Doet S. de punktie dan? Of zal ik iemand krijgen voor de echo......hmmmmm
@Juffie, heh shit, wat balen zeg! Verdorie, dit had je je heel anders voorgesteld, je wilt lekker genieten en nu zit er van alles tegen! Begrijp je teleurstelling.. Nog even volhouden, hopelijk heb je morgen een hele mooie echo met hartje . Wat k*t dat je mannetje daar niet bij is, blehhh.. ! Druufke: GRAPPIG, dan gaan we elkaar zien! Bij mij wordt eerst om 10.30 een infuus aangelegd enzo en voorbereid op de punctie en dan halen ze daarna dr S erbij. Dus zeg maar tegen dr S dat ie op moet schieten bij jou, omdat kippetjuh op hem wacht hahaha Natasja, ik gebruik de naam MVZ Dusseldorf GmbH. Timon, ik weet eigenlijk niet hoe lang dat duurt! Hoop niet te lang, want we hebben 's avonds weer van alles (althans, mn mannetje).. Juffie, weet jij dat? Dus hoeveel tijd heeft het bij jou in beslag genomen vanaf punctie? Hoe lang daarna zat je weer in de auto? Heerlijk, ik heb net mn laatste hormonen gespoten. Morgenavond nog de pregnyl en dan ben ik klaar!
Hey meiden, heb weer even teruggelezen. Weer een boel gebeurd en geschreven! @ Juffie, bah wat sneu voor je vriend...dat er ook nog ' es bij. Dus dan gaat hij in z'n uppie naar Mullheim terwijl jij een echo hebt? Jammer dat je niet samen naar DD kan... @ Anjav, lekker dat je ook volgende week mag beginnen! Succes alvast! @ Druufke, heerlijk he dat herfstachtige weer in Nederland...Maar nu ook aktie voor jullie! Hoor je a.s. vrijdag ook wat je moet gaan spuiten? @ Timon, gelukkig gaat het spuiten je goed af (met hulp van man!) en mooi dat die neusspray zo goed bevalt. Vond de deca spuiten ook nooit leuk...Ben heel benieuwd hoe je follikels groeien, duim voor je! @ Majo, hoe is de punctie gegaan? @ Loontje, nog een kleine week en dan heb je weer een echo! Spannend! Hoe voel je je verder? @ Kippetjuh, mooi dat je je goed voelt en vrijdag alweer de punctie. Wat gaat het ook snel...Netjes 9 follikels! Hier vandaag ongesteld geworden, 2 dagen later dan normaal, misschien door de DHEA? De volgende cyclus ook eindelijk beginnen...Moet de openingsecho icm gesprek over medicijnen precies een week voor je ongi plaatsvinden? Of komt dat niet op een dag aan..?
@ Natasja, zullen ze in DD je ook niet een beetje adviseren hoeveel je er teruggeplaatst krijgt? Het hangt toch af hoe de kwaliteit van de embryo's is. Ik ben zelf 37 maar weet niet of ik er 3 teruggeplaatst wil hebben.. in het verleden altijd tp van 2 gehad ivm de matige kwaliteit. Bijzonder dat jullie zoontje heeft aangevoeld dat je zwanger was.. Succes de komende poging!
@Karin: De openingsecho (hihi zo noem ik het ook altijd) moet BINNEN een week voor je ongi gedaan worden. Dus 3 dagen voor je ongi is ook goed, maar hooguit een week van te voren, dus 1,5 week daarvoor kan dus niet.. Doe je je gesprek tegelijk met de uitgangsecho dan? Je moet namelijk ook bloedprikken en daarbij wordt ook je amh waarde gemeten. De uitslag daarvan duurt ongeveer 1,5 week, en aan de hand daarvan wordt de hoogte van de hormonen bepaald. Daar dus wel even rekening mee houden! Ik had dus 2 weken voor mn ongi het intakegesprek en 6 dagen voor mn ongi een echo. 2x naar DD dus helaas. Volgens mij had timon wel echo en intake in 1 afspraak, toch timon?? Of heb ik het mis?
Hey Kippetjuh, nee..dit is echo en gesprek over wat ik moet gaan spuiten, heb intakegesprek en meten AMH-waarde eind maart al gehad. Maar mooi dat ik nu weet dat ik het hooguit een week voor m'n ongi moet plannen!
@ Karin: Ik hoop dat ik vrijdag inderdaad krijg te horen wat ik mag gaan spuiten......Ik heb dinsdag mijn nod en vrijdag dus de uitgangsecho.....Hoeft denk ik niet precies een week te zijn!
Ik neem aan dat we geadviseerd worden daarover. Ja het is heel erg bijzonder, hij heeft 2x gelijk gehad. We hebben na het verlies van beide helemaal niets verteld aan mijn zoontje. Omdat hij nog zo jong is en mijn ex is nog zo kwaad op mij dat die dan hele lelijke dingen kan zeggen. En dat wilde we mijn zoontje besparen.
Karin: Ja hij in zijn uppie op controle en ik in mijn uppie een echo. Hopelijk kan ik dan goed nieuws brengen! Kippetjuh: ja echt klote had me dit anders voorgesteld, ben nog steeds ontzettend dankbaar dat het gelukt is, maar echt intens genieten is er nog niet bijgeweest. Hoop morgen op goed nieuws?!? Poe hoelang dat duurde ff denken.... Half 12 was ik aan de beurt en 2 uur was ik weer thuis (45min rijden vanaf hier). Als je wakker bent komen ze vragen of je pijn hebt, anders krijg je daar wat voor. Dan moet je gaan plassen en kijken of je niet teveel bloed en als jij je goed voelt mag je naar huis. Denk dat ik daar zo 1,5 a 2 uur geweest ben zoiets. Lekker he dat je alles gehad hebt, fijn! Hoop op een goede oogst! Lfs Juffie
Fijn dat jij ook eindelijk kan beginnen. Ergens anders op het forum ben ik je al eens tegen gekomen. Dus ik weet hoeveel teleurstellingen ook jij achter de rug hebt. 22 mei heb ik mijn uitgangsecho en uitleg over de medicijnen. Is er nog iemand anders die op 22 mei een afspraak heeft in DD?