ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wat vreselijk balen zeg Druufke kan me heel goed voorstellen dat je het zwaar klote vind!!!
    Ik heb het ook ben ik eindelijk zwanger hoor ik blij te zijn. maar lukt steeds niet, vandaag ook nog steeds bruin....zullen we samen gaan mokken? heb vandaag ook een mokdag!

2. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @jojo: Voel je al iets gebeuren in je buik ? Spannend meis. Alvast succes vrijdag, want ik ben na vandaag wat daagjes offline !

@Druufke: Wat een kl*te nieuws zeg :(
    Ik duim voor je dat hij na 2 weken pil verdwenen is.
    Je mag hier zoveel zeuren als je wil !!

3. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Kom op meiden het zonnetje schijnt, dan is het toch geen dag om te mokken :)

4. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Druufke grrmbll #%*+### wat balen!!!! Hou je taai en het is jullie zeker wel gegund alleen moet het warme bedje in je baarmoeder er even goed voor klaargemaakt worden! Dus hou dat doel voor ogen..!

Juffie oké ik zal even voor dr s spelen: laaaatjenietgekmaken!!!! Komt goed..

Timon en en en ??

Hier: 1 topper teruggeplaatst ! Dr was zeer tevreden.. 1 is afgevallen en morgen horen we hoeveel er zijn ingevroren van de overige 4

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dank je kippetjuh hahaha!
    En jij lekker broeden nu!! Warme voeten, warme buik geen strakke broeken aan! ga je ook POM drinken?
    Granaatappelsap? ze zeggen dat het KAN werken voor de innesteling...

Liefs

6. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Kippetjuh: Gefelciteerd met jullie toppertje, nu lekker gaan broeden ! En mijn duimen draaien voor jullie.
    Hebben jullie zelf gekozen voor 1 ?

7. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Ik heb trouwens ook granaatappelsap gedronken, nou ja ik drink het nog ... alleen niet van POM, maar van Healthy People.
    Owja en ik heb met sokken aan geslapen en dat doe ik ook nog steeds :).
    Slik je ook visolie ? Doe ik ook nog steeds !

8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Loontje ik doe het ook met sokken aan slapen hahaha!
    heel oncharmant maar daar geef ik niks om haha

9. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Haha grappig, ik durf er niet mee te stoppen.
    En drink je ook nog steeds granaatappelsap ?

10. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Goeie ideeën meiden!
    We hebben er 1 terug laten plaatsen omdat het een hele goeie was en de rest was ook goed.. 1 zou moeten lukken!
    Wilde wel 2 ivm hogere kansen maar dit was zo'n topper dis heb t advies van de dokter maar opgevolgd !

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Nee granaatappelsap ben ik mee gestopt een hele tijd terug al, heb het alleen gedronken in tijden van innesteling en posi test.
    maar met sokken aan slapen doe ik nog steeds al is het 30 graden buiten haha!

Dames ik ga naar huis ben er klaar mee op mijn werk, geen zin vandaag bleh!! weet je wat ik ga doen!
    Langs de kei leuke schoenenwinkel nieuwe zomerschoentjes kopen, daar gaat het vloeien dan vast van over.....haha

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Kippetjuh dit moet 'm gaan worden!
    Moet gewoon! Lekker sokken aan in bed, granaatappelsap en dan moet het goed komen.
    ik had trouwens altijd granaatappelsap van POM, die is namelijk 100% granaatappelsap verkrijgbaar bij AH.
    Die van Healty people is 15% granaatappelsap maar....kijk naar Loontje werkt gewoon allemaal goed!
    lekker zorgen voor warme voetjes (moet wel lukken met dit weer) lekker losse niet knellende broeken dragen, en aan de granaatappelsap dan wil die nooit meer bij jullie weg!!!

13. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Ik heb de moed niet om te stoppen met de granaatappelsap. Ik doe alles nog steeds hetzelfde haha.

Geniet van je vrije middag en veel plezier met zomerschoentjes kopen !
    En maak je geen zorgen om het bruinverlies *ik weet dat dat heeeeeel moeilijk is*, bij sommige mensen hoort het er gewoon bij. Je hebt gister een hartstikke mooi kloppend hartje gezien !

14. jojo1982

jojo1982 Lid

1 dec 2010
    94
    0
    0
    NULL
    Twente
    Kippetjuh wat een goed nieuws.. Dus het was een topper volgens dr S? En hij geeft je dus advies over 1 of 2 terug laten plaatsen..

Druufke dat is minder nieuws.. maar positief blijven en we gaan er van uit dat de cyste over 2 weekjes helemaal verdwenen is!!

Maarre snap er ff niks van Juffie & Loontje!! granaatappelsap? met sokken slapen? Vertel...
    Geen strakke broeken dragen kan ik me nog iets bij voorstellen maar de rest.. bijgeloof??

15. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Kippetjuh, wat super zeg!! Een mooie Topper 'aan boord':). Welkom in de ellendige wachtweken ;).

Druufke, wat ontzettend balen meid! Hopelijk over 2 wkn goed nieuws en dan alsnog gauw van start!

16. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    JoJo: Je "moet" zorgen dat je de doorbloeding van de baarmoeder optimaal houdt dat wil zeggen geen koude voeten want dat verstoord je doorbloeding dus ook van de baarmoeder.
    Granaatappelsap schijnt goed te zijn voor de innesteling, staat zelfs op het pak van healty people dat het goed is voor de vruchtbaarheid.
    Tja bijgeloof of niet we zullen het nooit weten maar Loontje en ik zijn allebei zwanger, of het nou percee hierdoor komt....ja daar zullen we nooit achter komen maar het is gezond, dus het proberen waard lijkt me...

Loontje: Ik zal me proberen niet te druk te maken, ene moment lukt me dat goed en andere moment weer niet. Heb verder geen buikkramp of iets dergelijks, alleen bruin dus ga er maar vanuit dat ik zo zwanger ben..

17. jojo1982

jojo1982 Lid

1 dec 2010
    94
    0
    0
    NULL
    Twente
    Juffie: had hier nog nooit van gehoord dus vroeg het me af.. Tuurlijk is het het proberen waard!! Wanneer zijn jullie begonnen met het drinken hiervan? En waar haal ik het gewoon bij de supermarkt?
    En als jullie nog meer tips voor mij hebben!!

Is de bruine afscheiding al wat minder geworden dan?

18. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    @jojo we hadden een tijdje geleden de vraag gekregen 1 of 2 en toen vroegen we wat is het advies? Dr s zei toen dat hij niet voor is om 2 hele goeien terug te plaatsen, maar bijv. 1 goeie en 1 minderen. Maar 1 hele goeie supertopper is ook een grotere kans op zwangerschap. We hebben op het formulier dus 1 of 2 gezet.
    Vandaag hadden we een andere dokter, maar er was 1 superrrrtopper dus we kregen 1 TP.. prima!

Majo, wanneer is jouw "testdatum' ??
    En hebben ze nog wat gezegd over wat je wel/niet mag na een terugplaatsing? Ik ben het vergeten te vragen..

PS, ik ben net langs de appie gereden en 2 pakken granaatappelsap gehaald! hihihi

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Kippetjuh, jij hebt een topper aan boord! :D Heel goed broeden, hoor.
    Ik zie dat jullie dezelfde strategie volgen als wij. Een hele goeie = 1 tp en anders 2. Heb je de foto?

Bossie, jammer dat je AMH zo laag is. Gelukkig is er met de meds nog iets aan te doen.

Karin, waarom ga je naar de zon terwijl wij die hier ook hebben.:p

Anja, het spuiten is je gelukt. Mooi! Ik kan het niet om de naald in mezelf te zetten. Daar heb ik een 'dartende' man voor. ;)
    Menopur vond ik lastig ivm eht breken van de ampul. De eerste keer mezelf ook gesneden.
    Misschien zien we elkaar maandag. Ik weet nog geen tijd, maar wel dat ik dan de tp zal hebben.

Druufke, wat een klotenieuws! Wat een grote cyste. Waarom krijg je geen punctie om deze weg te halen? Ik ben even kwijt op welke cd jij nu zit. Ik hoop enorm dat je op 6 juni een goede echo heb en gelijk kan starten.

Juffie, geniet van het mooie weer en jullie knipperlichtje. Bruinverlies komt vaker voor. Heb vertrouwen! Geniet van je vrije middag en hopelijk heb je leuke schoentjes gevonden.

Loontje, wat je ook gaat doen. Veel plezier!

Met sokken aan naar bed is zo warm!! En granaatappelsap bevat zoveel suiker dat ik die niet ga nemen.

EGO
    Vanmorgen erg op tijd vertrokken ivm files. Je weet maar nooit. In Nederland amper last, maar in Duitsland...:$ We waren er tegen 9.50 en er waren meer dan genoeg parkeerplaatsen.
    In de aparte wachtruimte kwamen we in gesprek met een stel dat ook voor de punctie ging. Even met P. meegegaan zodat manlief de laatste formulieren nog kon ondertekenen en de laatste uitleg. Niet lang nadat we terug waren werd manlief al gehaald. Ik zag hem weer na de punctie.
    De punctie ging goed. De infuusnaald was wel lastig, maar alles overleefd.:D Uitslag: 9 follikels waarin 8 eitjes. Zaad was goed, dus nu afwachten.
    We reden tegen 12.30 de parkeerplaats af. Grotendeels van de reis heb ik geslapen.
    Mijn buik is nog erg gevoelig. Opstaan gaat steeds beter. Morgen krijgen we te horen hoeveel bevruchtingen er zijn. Best spannend.

20. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Wauw wat een mooie score Timon!!!!
    Goed gedaan, ben trots op je.. Spannend morgen !
    Valt de pijn wat mee? En snel gedaan zeg!!

Deel Deze Pagina