ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik kan 'm niet zien, dus ik heb je een uitnodinging gestuurd. ;)

2. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    geaccepteerd!

3. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ Majo: we gaan er gewoon lekker vanuit dat t een plakkertje is!!! Dus weg met die ongi!!!

@ Timon: Wow netjes!!!!! Daar zit zeker jullie wonder bij!!!

@ Fire: Wat een knappert is jullie ukkie al zeg!!!! En wat een leuk verhaaltje!!!!!

@ ego: Hier nog steeds lekker zitten mokken op t werk vandaag......gelukkig werk ik in een winkel en heb heel veel hoekjes waar ik me kan verstoppen hihi!! Hoe meer ik deed vandaag hoe meer buikpijn ik kreeg....t zal wel door de cyste komen denk ik...voel het ook wel echt aan de linkerkant! Dus......zomin mogelijk doen......vooral met deze hitte!!
    Zo ga alles even klaar maken voor de bbq!!!!

Veel liefssssss

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Druufke, kan het ook zijn dat je nu meer voelt doordat je weet dat de cyste daar zit? Weinig doen met dit weer is ook wat ik doe. ;)
    Veel plezier met de bbq!!!

FA, LEUK!!!!!

:) Is mijn score dan echt zo goed? Ik ben blij dat we zoveel emmy's zullen hebben. Na zoveel jaren mag het nu gewoon tijd zijn om zwanger te gaan worden. We hebben er beiden een enorm goed gevoel bij.

Mensen, wat is het heerlijk om nu vakantie te hebben. Nergens last van en genieten. Ik kijk nu al uit naar maandag...

5. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Hey meiden,
    vandaag gebeld door DD, er zijn nog 2 blasto's ingevroren. Gister hadden ze het over 4 (nog 4 in de embryoscope) maar daarvan zijn er dus nog 2 afgevallen.
    Dus nog 2 blasto's en 1 inimini in de vriezer. Op zich oke, maar was toch beetje teleurgesteld..

Verder vind ik er niks aan vandaag. Dit is nog maar de eerste dag na de TP en ik word nu al gek, kan totaal geen afleiding vinden.. heb ook trekkerige buikpijn, waardoor mijn aandacht ook steeds naar mn buik gaat. IRRITANT die stomme wachtweken!

Zo, dat was effe lekker ego.
    Ik ga er vandoor, Fireangel ik ga vanavond je verhaaltje even lezen!

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi meiden,

Weten jullie of de kliniek komend weekend ivm pinksteren gewoon geopenend is voor FM's?

7. shadee

shadee Actief lid

10 nov 2010
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zaterdag en maandag wel!

8. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    #1848 Vlinder73, 24 mei 2012
    Laatst bewerkt: 24 mei 2012
    Sorry dames dat ik niet heb laten weten hoe het dinsdag is gegaan in DD.
    Maar er gebeuren nu dingen in mijn leven die ik niet had verwacht en dat heeft niets met DD te maken. Maar wel erg aangrijpend zijn.

Er was voldoende parkeerplaats.

Op de echo was te zien dat ik een eisprong heb gehad.
    Ik krijg een neusspray, Gonal-f en Menopur. Dit wordt morgenochtend bezorgd.

Ik verwacht woensdag 30 mei ongesteld te worden.

Dan moet ik bellen om een afspraak te maken om op dag 8 een echo te laten maken om te kijken hoe ik reageer op de hormonen.
    Hij verwacht geen overstimulatie vanwege mijn lage AMH 0,64, aan de krappe kant zei Dr. S.

Wat krijgen jullie allemaal vergoed bij een ICSI behandeling? Ik heb mijn zorgverzekering een mail gestuurd met de vraag wat ik vergoed krijg. Maar benieuwd wat jullie vergoed krijgen.

Ik ga morgen mijn best doen om nog eens terug te lezen en te reageren. Ik heb vaak genoeg wel mee gelezen, want dit forum is erg verslavend. Maar niet altijd even makkelijk om via mijn gsm te reageren er gaat dan nog wel eens iets mis.

9. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Hai ladies, wat is het hier rustig!
    Kan iemand voor mij de klok even een dag of 8 vooruit zetten??

10. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het is ook mooi weer hè Kippetjuh, iedereen is lekker buiten denk ik. ;)
    En van mij mag de klok best een dag of 8 vooruit hoor. Dan heb ik bijna de punctie. :)

Natasja: volgens mij krijg jij hetzelfde schema als ik dan.
    Maar spannend dat je bijna mag starten!

11. Karin75

Karin75 Actief lid

20 mrt 2012
    237
    0
    0
    Even snel bijgelezen en zal vast iemand vergeten...
    @ Kippetjuh, wat duurt wachten lang hè, duim voor je dat deze blijft plakken!!
    @ Timon, mooie opbrengst met een hoop bevruchtingen!! Blij voor jullie! Ja, ik weet dat het in Ned.ook super weer is..had al geboekt en Ibiza is gelukkig errug leuk! Nu kan het nog, zometeen ook ein-de-lijk van start..
    @ jojo82, als ik het goed heb vandaag jullie 1e FM, ben benieuwd!
    @ Natasja73, sterkte met wat je bezig houdt, binnenkort gelukkig beginnen lees ik..
    @ Majo,jij mag bijna testen..super spannend weer...hoe voel je je? Hoop het zo..
    Nog een paar daagjes en dan weer naar huis, en dan 4 juni naar DD voor behandelschema

12. jojo1982

jojo1982 Lid

1 dec 2010
    94
    0
    0
    NULL
    Twente
    Hallo allemaal.. Ff kort berichie vanaf tel... Vanochtend 1e fm gehad maar beetje vaag antwoord dr S. Links een grote met paar kleintjes en rechts 2 kleintjes.. Dinsdag 2e fm gepland.. Dag later dan ik zelf had gedacht.. Maar dames is dit veel of weinig en kan er nog veel veranderen nu dan?? Moest me geen zorgen maken volgens dr S maar doe ik toch wel beetje :(

13. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Jojo! Ik had hetzelfde, beetje vaag en ik begreep 2 aan 1 kant en 3 aan andere kant. Uiteindelijk trok alles bij en had ik 11 eitjes....
    Hou de moed erin!! Komt echt goed

14. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    @jojo: Ik begon met 4/5 en had uiteindelijk overstimulatie, bij de punctie 18 eicellen... dus nog geen zorgen maken!!

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Natasja, ik heb hetzelfde spuitschema gehad.
    Nadat ik de aanvraag bij mijn zorgverzekeraar had ingeleverd vernam ik vlot het de vergoeding; ruim €2500,-. Het dekt in elk geval de ICSI (€2300,-) en wat andere kosten. Verder zijn het eigen kosten. De zorgverzekeraar bepaalt niet wat ze vergoeden. Alleen Assisted Hatching weigeren ze, dus nooit melden.

Kippetjuh, wat is het lastig die wachtweken. Meid, hou op! Ik heb het vanaf maandag!!:$ Maarre, zijn het maar 11 wachtdagen?

Jojo, het komt vast goed.

FA, hoe is het met jou?

Alle meiden een dikke knuffel.

Vanmorgen krom gelegen door een heftige kramp in de onderbuik, a la ongipijn. Een molletje genomen en gelukkig nog een uurtje geslapen. Eigenlijk is daar de hele dag wat vaag gebleven. Apart...

16. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Hmm Timon hou je maar rustig dan!!
    Ik vind t wel heerlijk dat je me maandag komt vergezellen in de wachtweken!! T zijn inderdaad maar 11 wachtdagen omdat t een blasto is...

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Kippetjuh, jouw emmy was dus al een blasto. Ik geloof dat het minimaal morula (64 cellig) moet zijn. Ik hoop dat wij ook een blasto terug krijgen.
    O, 11 dagen is helemaal niet erg! Des te eerder is het wachten voorbij en hopelijk hebben we beiden dan een supertest in handen.

18. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Haha ik zit nog maar op 2 dagen na tp maar ik vind het heeeuuuullll erg .. ! Maar die 11 dagen gaan inderdaad vanzelf voorbij, al lijkt t een jaar..

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik doe tot aan maandag luchtig over de wachtdagen.:p Erna zal ik hetzelfde hebben als jij.

20. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jojo; ik kan me wel voorstellen dat je het raar vind, en je een beetje zorgen maakt. Maar blijkbaar gebeurt dat wel vaker, aan de reacties te lezen.
    Ik ben benieuwd wat hij maandag bij mij zal zeggen dan... ;)

Deel Deze Pagina