AUWWWW! Ik heb bijna plaatsvervangende pijn. Hahahahaha, dat verhaal van Marjah. Met de pincet de utro eruit vissen. Brrrrr! O, wat lees ik nu. Marjah, wat zwaar klote!!! Dikke knuffel in deze lastige tijd. Anja, bij mij was dr S relax. Niet gehaast. Ik heb nog een flinke voorraad deca, maar niet meer nodig. Vind het zonde om zomaar weg te doen. Misschien kom ik nog iemand tegen. Ik heb jullie wel in spanning gehouden.... Na DD zijn we bij mijn ouders geweest. Manlief met mijn vader klussen en wij dames zijn naar een braderie geweest. Amper 2 uur thuis. EGO We waren rond 10.45 bij de kliniek in DD. Zo'n 5 minuten later mochten we al naar binnen. Manlief kwam voor het eerst in de echokamer. Van de assistente kreeg manlief de foto's van onze emmy's: een blasto en morula. Ook kregen we te horen dat de andere 3 emmy's in de embryoscope waren gestopt bij 3, 6 en 7 cellig. Heel erg jammer. Dan ben ik erg blij met de 2 eskimo's. De onderkleding uit en weer in de stoel, benen in de beugels en beginnen maar! Dr S was zo snel met de eendenbek dat ik nu nog niet weet waar hij 'm vandaan heeft gehaald. Met het lab werd gebeld en daar kwam de laborante met het spuitje met onze emmy's, in een wat grotere pennenblik. Zo grappig! Terwijl dr S de emmy's inbracht hield de assistente de echo (buik) vast. We konden helemaal meekijken. Later nog een foto gekregen met daarop aangegeven waar ze nu zaten. Met 10 minuten was het gepiept en om 11.04 waren we al bij de auto. Zo snel is het niet eerder gegaan. Wij mogen 7 juni testen! Op last van mijn ouders mag ik nu niet meer tillen. Tassen, boodschappen, wasmand naar zolder... mag ik even niet meer. Best gek, want nu voel ik me aardig belemmert in mijn doen.
Even een vraagje: Ik kom elders tegen dat men vindt dat je in DD best assertief moet zijn. Deze ervaring heb ik niet, maar misschien was ik al op missie en hadden ze maar mee te werken. Hebben jullie wel deze ervaring mbt assertiviteit?
Timon: wauw, wat goed, een morula en blasto! En 7 juni is al snel zeg! Maar ik vind op zich de eerste gesprekken echt fijn gegaan, en hoefde ik helemaal niet assertief te zijn. Hij kwam overal zelf al mee. Maar bij de echo gister moest ik toch echt van alles vragen enzo. Ik vond hem erg gehaast allemaal. Maar ik weet niet of dat altijd zo is, of dat hij gister een erg drukke dag had ofzo.
Hahahaha, misschien was hij wat gehaast aangekomen. Jij was toch zijn eerste patiënt? Maartje, succes vandaag! (gisteren vergeten)
Timon wat een goed nieuws!! Blijf maar lekker warm in mama's buik kleine emmy's En moet ook wel eerlijk zeggen dat ik iemand ben die gauw alleen maar het negatieve hoort.. Service verder niets op aan te merken in DD. Voel nu echt wel constant iets bij mijn buik bij de eierstokken.. Zo'n gevoel van een volle blaas alleen op een andere plek haha.. Ben zo benieuwd naar de echo van vanmiddag!!! Kippetjuh hoe is het met je? Kun je het nog afwachten.. nog paar daagjes!! Nog last van je plasbuis
Timon, wauwww toppie super joehoe !! Balen dat de rest is gestopt, maar inderdaad fijn dat er twee inimini's in de vriezer zitten.. En blijf maar lekker plakken kleintjes !!!! jojo, succes vanmiddag!! spannend hoor.... Met mijn plasbuis gaat alles goed, haha! Met de spanning wat minder, kan me bijna niet meer bedwingen.. Het voelt alsof het is gelukt.. maar af en toe heb ik dan weer buikkrampjes en word dan weer zo onzeker.. Morgen denk ik maar eens een testje wagen als ik durf..
Jojo, jij ook succes vandaag! Kippetjuh, het zou toch mooi zijn als het is gelukt. Morgen testen... spannend!!! Wel gezellig met z'n 2 op het wachtbankje. Heb jij wat lekker bij je?
Jojo: succes vandaag meid! Ik hoop op goed nieuws! Timon: ik was idd zijn eerste patiënt. Maar het komt vast goed. Het gaat om het resultaat. Kippetjuh: spannend hoor meis! Maar is het nu nog niet te vroeg om te testen ivm de pregnyl?
Jeeeh Timon, heb jij er zo veel verstand van dat je dat kunt zien? hihi ik ga vanavond even naar je blasto koekeloeren.... Ja, ik heb vandaag een lekker warm saucijcebroodje voor ons, lekker warm voor in ons buikje.... vinden de kleintjes vast wel fjin Anja, goed dat je het zegt van de pregnyl.. maar de spuit is morgen 14 dagen geleden.. En afgelopen zaterdag heb ik al gecheckt of hij eruit was en mn test was negatief, dus dat zit wel snor!
Goedemiddag, Wauw wat is er weer veel geschreven. Ik heb in ieder geval heel wat om bij te lezen. Ik ben een "weekje" naar Oostenrijk geweest, vlakbij de Bodensee. Echt een prachtige omgeving en we hadden prachtig weer, maar dat was hier in NL gelukkig ook zo. @Timon: Gefeliciteerd met je mooie emmies, nu goed gaan broeden en rond 7 juni willen we een hele mooie test zien . Jammer dat de andere emmies gestopt zijn met delen, maar je hebt in ieder geval wel nog 2 cryo's. @Kippetjuh: Spannend als je morgen gaat testen, ik duim voor je !! Misschien iets verstandiger om nog 1 dagje langer te wachten met testen ? Al kan ik me heeeeeel goed voorstellen dat het heel moeilijk is hoor. @Timon en Kippetjuh: Jullie emmies zien er prachtig uit ! @Maartje: Alles goed gegaan in DD ? @Juffie: Hoe is het met jou ? Bruinverlies gestopt ? Succes morgen met je echo, zal elke keer weer spannend zijn ! @Jojo: Hoe was het in DD ? @Marjah: Wat vreselijk voor jullie meis Heel veel sterkte. Mijn koelkast ligt helaas niet vol met puregon...... @Anjav: Ik kan me voorstellen dat je wat teleurgesteld bent over het aantal follikels, maar gelukkig hadden meerdere dat en is het alsnog goed gekomen. Ik hoop dat je morgen kan berichten dat er meer follikels zitten. @YJ: Wat goed dat jullie alles terug gekregen hebben. Hoe gaat het met je ? @FA: Wauw wat een prachtige echo in je album ! @Natasja: Al tekenen van een aankomende ongi ? Het gaat eerdaags toch beginnen voor jou ? Spannend allemaal. @Majo: Ik lees in je onderschrift dat het niet gelukt is Wat ontzettend kl*te meid, sterkte ! Sorry als ik iemand vergeten ben en sorry dat het een beetje door elkaar staat
Timon, Jaaaaa...gefeliciteerd met je blasto en Morula! Worden spannende weken meid!! Duim me suf voor je! Vind dat het jouw tijd nu ook weleens is geworden!! Anja en Jojo, hopelijk groeien jullie follikels nog gewoon even mooi door en komen er gewoon nog een paar mooie bij! Op naar de volgende FM. Kippetjuh...auwtsj!! Utro in plasbuis?! Tsja....ben vpk....dus weet wel dat er e.e.a. in kan (zoals een Katheter, hahaha), maar utrobolletjes............. nou ja....gelukkig allemaal goed gegaan! Pas maar op dat je geen blaasinfect krijgt nu....zijn sommigen zo gevoelig door! En wachten wachten wachten....lukt dus bijna niet meer ..... morgen testje wagen? Spannend meid! Ik durfde dat nooit...te bang voor nega test. Juffie, succes morgen met echo! Hopelijk gewoon alles goed en had dat bruinverlies dus idd niks te betekenen. Yj, fijn dat je alles teruggekregen hebt. Hier nog steeds niet eens gehoord of de aanvraag behandeling in buitenland van Menzis wel goedgekeurd wordt of niet... terwijl we alles al doorlopen hebben NB.... nou ja... zal wel goedkomen, als ik eind deze week niks hoor, maar eens even bellen... Hoe is het nu verder met je? Gaan jullie tzt nog weer verder met een behandeling? Jullie hadden nog cryo's toch? @Hier: idd mislukt de 3e icsi.... . Balen echt énorm... was natuurlijk de laatste vergoedde poging... Dus wat nu.... Willen w.s. nog wel een 4e poging gaan betalen, maar vragen ons wel klein beetje af waar we het voor doen (hoewel we dat natuurlijk dondersgoed weten!), de kansen zijn iedere keer zó minimaal....met nooit goede emmies, laatste pogingen altijd maar één te TP'en en geen cryo's... Vind ook eigenlijk dat ik aan de andere kant helemaal niet moet 'zeuren'.... wij hebben al een prachtig icsi wondertje, maar ik gun haar ook zo erg een broertje/zusje...., lijkt me voor haar gewoon zoveel leuker! En wordt dan wel verdrietig als ik bedenk dat ze die misschien wel nooit krijgt.... . Maar ik kan en wil de hoop ook nog niet opgeven, dus ben alweer aan het kijken hoe een 4e poging te gaan doen....tussen de huilbuien en momenten van...het is niet anders...door.....
Loontje, heerlijk een weekje naar Oostenrijk geweest. Majo, wat zwaar klote dat niet is gelukt. Jullie laatste vergoede poging... voorbij. Ik heb geen idee hoe dat moet voelen. Het enige wat ik nu kan is je enorm knuffelen. Ik ben de hele dag al series aan het kijken die ik had opgenomen. Eigenlijk wel heel erg die verplichting om niet te tillen, etc.
@Timon: Ik heb dit keer ook helemaal niet getilt en echt zo weinig mogelijk gedaan in het huishouden. Ook ben ik gestopt met sporten (hardlopen). Hopelijk werkt het bij jou ook positief !!
Ik geloof dat ik de zenuwen al heb. De hele dag al wat maagzuur dat omhoog wilt. Het lijk me namelijk stug dat de innesteling nu al bezig is. Loontje, ik zal zeker de komende dagen rustig aan doen. Vrijdag hoef ik pas te werken.
haha timon, ik had daar ook zo'n last van de eerste paar dagen.. niet van maagzuur, maar van het bewust bezig zijn met je lichaam.. Vreselijk die wachtweken.. maar hou vol!!