ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hahahahaha, en dat zegt iemand die eerder wilt testen....:p

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.449
    113
    Punnikexpert
    Import ergens

Oh absoluut waar dat je assertief moet zijn bij hem. Althans, niet echt bij de intake en naw ook niet bij je eerste behandeling. Maar daarna echt wel.
    Grom.

Vandaag heb ik me nogal geergerd aan hem qua dat hij geen idee was wie de patient tegenover hem was, wat mijn dossier is en wat mijn eerdere ervaringen met de medicijnen zijn geweest.

Heb me ingehouden daar want ik 'moet iets van hem' maar heb hem wel net nog een email gestuurd met vragen want mijn vragen werden in zijn spreekkamer wegezwaaid/niet beantwoord.

Zo wilde hij de FM inplannen op een moment waarop ik eerder normaal gesproken qua cyclusdag al de punctie zou hebben gehad.
    Zo wil hij mij een hormoon laten spuiten waarvan hij eerder (bij de intake een paar jaar terug) had gezegd dat ik dat hormoon nooit meer moest gebruiken omdat dat niet het juiste hormoon voor mij was.

En nog een paar dingen maar ik ga jullie daar verder niet mee lastig vallen.

Echt, hij is echt een goede arts, maar ik begin nu toch wel wat meer de meiden te snappen welke naar Gent gaan. Bah, ben uren terug bij hem geweest maar voel me nog steeds opgefokt hierdoor.

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.449
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    wordt die embryoscope eigenlijk vergoed door de verzekering?

4. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Maartje: Wat jammer *zacht uitgedrukt* dat het zo beroerd ging vandaag. Ik kan me voorstellen dat je nu nog opgefokt bent.
    Is het uiteindelijk wel goed gekomen met de FM afspraak en de medicijnen ?

Of de embryoscope vergoed wordt weet ik eigenlijk niet.

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje Maartje, da's geen fijn gevoel. Balen dat jij nu nog zit op te vreten over zijn houding. Ben benieuwd wat hij zal mailen.

Ik weet niet of de embryoscope vergoed zal worden. We hebben een vergoeding van ruim €2500,-, maar veel zal erbuiten vallen. De IMSI en embryoscope zijn zoveel duurder dan de vergoeding is, omdat de ICSI al €2300,- is.

6. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maartje; ik kan me voorstellen dat je dan opgefokt bent nog hoor. Dat zou ik ook wel zijn denk ik.
    Ik vond het maandag ook echt niet prettig hoe snel hij alles "af raffelde" eigenlijk.
    Maar zoals je zegt; ik moet nog iets van hem, dus ik laat het maar zo.
    Als hij er uiteindelijk voor zorgt dat ik zwanger raak, dan vind ik alles prima.
    Maar fijn is anders idd...

7. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Haha Timon wacht maar tot jij een week verder bent.......

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik weet het, Kippetjuh. Probeer me ervoor te waken.;)

9. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jojo; hoe is het gegaan meid?? Ik wacht vol spanning op je! ;)

10. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ Timon: heel veel succes in de wachtweken!!!! Is best wel lekker om de hele dag series te kijken...ook een beetje afleiding toch? Je werkt in een winkel toch? Is het zwaar werk dat je normaal gesproken doet....ik werk namelijk ook in een winkel......

@ Kippetje: ohh wat spannend....morgen testen.....Ben heeeeel benieuwd!!!

@ Loontje: heerlijk eventjes een weekje er tussen uit!!!! Fijn dat jullie het zo aar jullie zin hebben gehad!!!

@ Majo: Echt heel klote dat het niet gelukt is!!! Hele dikke knuffel!!!! En veel succes met de keus die je gaat maken, lijkt me ook hel moeilijk!!!

@ Maartje: Hmmmm erg naar dat je het zo ervaart.....hopelijk komt het allemaal goed en kun je het snel allemaal achter je laten......ben wel benieuwd of hij wel de tijd neemt om al je vragen fatsoenlijk te beantwoorden in de mail.....

@assertiviteit: Heb hier nog weinig mee te maken gehad aangezien ik net pas in dusseldorf loop en nog niet eens ben begonnen!!
    Pfff is het al 6 juni........hopelijk is de cyste dan verdwenen of in ieder geval verkleint!!

Had vandaag wat rekeningen binnen........wist trouwens niet dat ook een telefonisch consult van nog geen 2 minuten(de uitslag met AMH waarde) ook op rekening werd gezet....;)

Voor iedereen die deze week weer naar DD mag...SUCCESSSSS!!!!!
    En voor diegene die ik ben vergeten......SORRY!!!!!

11. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Pfff druufke wat is dat wachten toch niks aan hè!! Hoop zoo voor je dat de cyste volgende week een stuk kleiner is!!
    En ja, de rekeningen blijven voorlopig wel binnen stromen..
    Ik vandaag ook weer een rekening Vd embryoscope, 425 euro..
    Pffff

12. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Nee word ook echt langzamerhand gestoord van al dat gewacht!!! Wacht inmiddels al bijna 4 jaar!!!! Ach het zal wel ergens goed voor zijn!!!
    Maar die bedragen zijn idd ook niet mis!!!

13. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Hou vol druufke ! Weg net de cyste en daarna jouw ronde!!

14. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Bij mij is het vergoed!(Menzis extra verzorgd4)

15. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Majo; ik lees nu net pas dat het niet gelukt is bij jou. Wat enorm klote zeg!!! Heel erg veel sterkte!

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Druufke, hard duimen dat jouw cyste volgende week flink is geslonken. Dan snel beginnen.
    Op mijn werk is het best veel tillen. Veel grote producten. In wat voor een winkel werk jij?
    Ik heb alleen nog de rekeningen van de intake met echo en het AMH prikken ontvangen.

Kippetjuh, dan valt de prijs me nog mee voor de embryoscope. Jij had er 6 in, toch?

Yj, hoe is het nu met jou?

Iedereen een knuffel!

17. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    @ Timon: Ik ben assistent bedrijfsleidster bij de Xenos.....dus ook wel aardig wat tilwerk. Maar ik kan mijn werkzaamheden zelf inplannen en eigenlijk doen waar ik zin in heb aangezien mijn functie, dus daar ben ik wel bij om!

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ja, dan heb jij ook het nodige te tillen. Ik pak meestal aan waar nodig is en kan veel hebben. Daarom is het de komende werkdagen lastig voor me.

19. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Weten ze op je werk wel waar je bezig bent?

Ik heb vanaf het begin af aan alles verteld en iedereen was gelukkig heel begripvol en meelevend! Was dat bij jullie ook allemaal het geval?

Timon,ik hoop voor je dat je het de aankomende werkdagen een beetje rustig aan kunt doen!

20. Karin75

Karin75 Actief lid

20 mrt 2012
    237
    0
    0
    Hey meiden, zijn weer thuis van een heerlijke vakantie! Vandaag even bijgelezen hier...

@ Timon, spannende wachtweken voor jou! Duim voor je! 2 mooie emmies teruggeplaatst, helemaal super!! Hopelijk over een dikke week een postitieve test!

@ Kippetjuh, jij mag morgen al testen toch? Duim voor je! Wat zou het mooi zijn als het gelukt is.

@ Anjav, succes morgen bij de 2e FM in DD

@ Maartje84, hopelijk krijg snel via mail een reactie op je vragen. Niet leuk dat je het idee hebt dat hij niet weet welke patient hij voor zich heeft, hoe druk het ook is.

@ Jojo82, hoe was de FM vandaag?

@ Majo, wat vreselijk sneu dat de 3e en laatste vergoede poging voor jullie niet gelukt is. Ik begrijp zo hoe je je voelt. Alle sterkte en succes met jullie beslissing!

@ Druufke, pfff....vreselijk dat wachten he..weet er alles van. Hopelijk is de cyste volgende week kleiner,zodat je ook kan gaan starten. Verbaas me ook over de facturen. En dat ze verschillende facturen sturen voor hele kleine bedragen.

Deel Deze Pagina