ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Druufke, mijn collega's weten wel dat ik ICSI doe, maar niets van deze poging. Zouden ze het weten leven ze erg mee. Dat is voorheen altijd geweest.
    Mijn leidinggevende weet van niets. Niet erg, want sinds we hem hebben is het hopeloos qua sfeer. Ik vertrouw hem ook niet en dus denk niet dat ik hem dit nu vertel. Pas als het echt is zal hij iets gaan horen.

Deze week heb ik alleen vrijdag te werken. Mijn rooster voor volgende week weet ik dan pas. :(

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.449
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Of het inmiddels goed is gegaan qua meds en afspraak? Hmm, ja ik heb nu eerder vast mn 1e FM en ik heb de meds welke S. voorgeschreven heeft in huis, althans, een gedeelte van. Niet alles was al voorradig. Morgen kan ik de rest ophalen.

Ik heb nog geen mail van S. gehad met uitleg en ik spuit nu maar gewoon wat hij gezegd heeft, hij zal het wel gewoon weten natuurlijk, hij is de arts en niet ik... En toch, toch voelt het ergens niet fijn. Weet nog zo goed dat hij bij de intake zei dat door over te stappen op Cetrotide ipv Decapeptyl er al winst viel te behalen...
    Weird!!

475 voor die embryoscope?? Betaal je per embryo??
    Pff, ik ben ook Extra verzorgd4 verzekerd, maar sodeju, je moet wel alles voorschieten...
    230 narcose
    2300 ICSI
    160 AH (en krijg je niet terug)
    475 embryoscope...

Weet iemand wat precies het NL's tarief voor IVF tegenwoordig is?
    Ik weet dat het in 2010 1589 was, maar ik meende dat het nu hoger was. Weet iemand het?

3. jojo1982

jojo1982 Lid

1 dec 2010
    94
    0
    0
    NULL
    Twente
    Zo wat is er veel gepost!!! Lees morgen alle ff rustig na en reageer dan ok op jullie.. Nu ff update van vandaag.. Moest pas om 16.00uur in DD zijn dus late reactie.. Tja dr S. kon 4 mooie follikels vinden.. Grootste al 2.2 dus punctie gaat donderdag gebeuren.. Niet het aantal dat ik gehoopt had maar blijf positief!! Straks de pregnyl spuiten en dan heerlijk slapen!!

@ kippetjuh las wel snel dat je morgen wilt gaan testen.. Duim voor je meid!!

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.449
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ohja, nu weet alleen mijn beste vriendin en onze beider leidinggevenden. Bij mij weet dan ook nog de assistente van mijn leidinggevende het net 1 directe collega.
    En mijn forumvriendinnetjes natuurlijk ;)

Maar verder IRL niemand. Bij onze vorige pogingen wisten er wel veel mensen het... Lijkt me nu ook wel eens leuk om eens met een verrassing aan te komen...

Stiekem hoop ik (heel stom, want ik ga teleurgesteld raken...) dat ik straks met mn dochters eerste verjaardag stiekem al zwanger zal zijn... :)

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Maartje, lastig als je iets gaat spuiten waar je eigenlijk een twijfel bij hebt.

De narcose is tegenwoordig €242,88.;) De embroyscope betaal je per emmy.
    Geen idee wat IVF in Nederland kost.

Bij ons weten de ouders het, mijn zusje, 2 vriendinnen en bij mijn man op het werk. Verder even geen behoefte aan. Hoe lief ook bedoeld.

Jojo, jij mag zo de pregnyl zetten. Hoe spannend om donderdag de punctie te hebben. Ik ga voor je duimen!!

Even een vraagje; Nu de emmy's al 5 dagen oud zijn, wanneer is dan de innesteling?

6. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Ik dacht dat je de per dag betaalde en niet per emmie. Dan heb ik dat verkeerd begrepen.

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hmmm, volgens mij heb jij gelijk!!! Stom....:)

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Loontje wilde je nog even van harte feliciteren met de goede echo.
    EINDELIJK mag jij dit geluk ook ervaren wat zo prachtig is:)
    Geniet er lekker van al weet ik dat je ook bang bent om te gaan genieten :D

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.449
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    http://www.ivf-duesseldorf.de/admin/upload/pdf/fonl19_embryoscope_version_1_1.pdf

Dit zag ik, maar dat strookt dan weer niet met die 475 wat ik hier ergens las??

Ahh, de narcose inmiddels duurder? Dat kan, maar kan ook zijn dat jij meer medicijnen nodig had om onder zeil te raken ;) Het kostte bij mij namelijk ook een keer iets meer haha. Maar gemiddels was het dacht ik 230 euro :p

Het Nederlandse tarief is van belang voor de vergoeding. Als je bij M.enzis extra verzorgd 4 zit krijg je tweemaal dat bedrag vergoed bij IVF. Ik kreeg in 2010 dus 2 keer 1589 vergoed. Ik meende dat het vorig jaar rond de 1800 (x 2 bij extra verzorgd 4) was. Hopelijk is het dit jaar nog ietsjes hoger... :)

@ lastig als je er geen goed gevoel bij hebt: klopt. En inmiddels heb ik te veel mee gemaakt (zowel in NL als ook in DD) om te weten dat je zelf er ook goed je kop bij moet houden.

Hmmm laat Uber S. please gelijk krijgen dat Decapeptyl nu HET medicijn voor mij zal zijn...

*duim*

Blehh, vind het weer heel spannend!

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Timon een blasto is klaar om in te nestelen en zal dat binnen 24-48uur gaan doen! Ik had de tp om 2uur en weet bijna zeker dat ik diezelfde avond de innesteling heb gehad!
    Spannend meis!!!

Majo wat klote meis! Heb er geen woorden voor! Had het zo gehoopt voor jullie! Huil, scheldt en schreeuw doe alles wat oplucht of wat je denkt te moeten doen!
    Sterkte meis!!!!

De rest reageer morgen, nu proberen te slapen morgen op controle, doodzenuwachtig, klopt het hartje nog wel?
    Ga ook zeggen dat ik naar vk wil, wil uit dat behandelwereldje en wil naar het zwangere wereldje! Wil niet meer als patient met overstimulatie gezien worden, maar als een zwangere vrouw! Bruinverlies is gestopt zal wel iets tijdelijks zijn geweest of zo?

Morgen meer!
    Truste....
    Liefs

11. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Meiden even vanuit de slaapkamer, ik zie een duidelijk 2e streepje!!!!
    Waaawwww hopelijk t weekend nog steeds, dan kan ik pas echt juichen maar het ziet er goed uit!!

12. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Kippetjuh: Wauw wat geweldig meis !! Alvast voorzichtig gefeliciteerd !!

Foto, ik wil de foto zien :D

13. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Dank je wel meis !
    Het is zo ontzettend onwerkelijk, maar we genieten echt van elke dag hoor .... dit gaat ons nooit meer afgenomen worden. Vandaag gewoon alweer 8 weken zwanger, zo ver waren we nog nooit gekomen :)

14. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
  15. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ Kippetje: Woohooo super meis!!! Ben ook wel benieuwd naar de foto!!!!

16. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    ja ik krijg de foto maar niet in mn album!
    ik probeer het later nog eens.. qua instellingen heb ik m al kleiner gemaakt, maar krijg m er niet in!

17. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Zet je hem gewoon in het topic ;) *of lukt dat ook niet?*

18. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    lukt dit zo?

Bijgevoegde bestanden:

• test.jpg
      test.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,5 KB
      Weergaven:
      15
  19. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    hij is hier wel opgedroogd, dus z'n 10 minuten na de test.. maar er kwam meteen een licht streepje en na 5 minuten zag ie er ook ongeveer zo uit....

20. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Kippetjuh: Die test ziet er echt goed uit hoor !!! Die van mij was nog niet eens zo donker in het begin.

Deel Deze Pagina