Dat is en duidelijke. Gefelicicteerd meid. @ ego, we twijfelen of we de icsi behandeling niet beter een maandje kunnen uitstellen. Er komt aankomende maand een rechtzaak aan, dan krijgen we de uitslag vd raad. voor mijn gevoel niet naar mij hebben geluisterd.Het kan juni al zijn maar het kan ook net zo goed juli zijn. Het levert in ieder geval stress op omdat ik aan het vechten ben voor mijn kind. Dr. S zei 22 mei dat mijn amh waarde aan de kritieke kant is en daarom zo snel mogelijk wil beginnen. Nu weten even niet wat we nu het beste kunnen doen. Vandaag is mijn nod maar er zijn nog geen rode duivels maar dat kan morgen altijd nog komen. Kortom het word er allemaal niet makkelijker op
Natasja bah wat vervelend voor je en wat zit je in een zware tijd! Ik weet niet wat ik in jouw geval zou doen, het hele icsi traject is namelijk ook best pittig.. Alhoewel het mij lichamelijk is meegevallen , het mentale gedeelte moet je niet onderschatten.. Daarbij een rechtzaak om te vechten voor je zoontje zou ik niet trekken denk ik.. Wat zegt jouw gevoel? Met een lage amh waarde is het verstandig zsm te beginnen maar zou een maandje wachten uitmaken? Weet niet, deze stress is ook niet goed voor je lichaam.. Denk we goed over na en hou je taai, knuffel!!
@ Kippetjuh: Yeahjjj das echt al een duidelijk streep!! Ben zoooo blij voor je Ga je nu elke morgen testen? @ Anja: Meid heel veel succes vandaag met je 2e fm! Duim voor je @ Majo: Veel sterkte en een knuffel.. kan me voorstellen dat de keus die je nu moet maken heel moeilijk is. @ Timon: Oh vervelend om zo rustig aan te doen ofniet Maarre hebben ze je geadviseerd om niet te tillen en zware huishoudelijk werkzaamheden te laten? @ Juffie: je hebt groot gelijk, je bent ZWANGER en zo moet je nu ook behandeld/gezien worden. Ben hele tijd aan het nadenken... Is niet veel hè 4 eicellen en moeten nog bevrucht worden en ze moeten ook nog in de embryoscope.. Kans dat er 1 over blijft is niet echt heel groot.. of ben ik nu aan het doemdenken..
Kippetjuh: wauw, das al een duidelijke streep! Gefeliciteerd meid!!! Ik ben echt super blij voor je! Jojo: dank je meid. En ik heb precies hetzelfde gevoel als jij... Is het niet te weinig? Plus snap ik ook echt niet waarom dr S de Gonal-F niet opgehoogd heeft bij mij. 3 follikels vind ik toch erg weinig. Maar misschien zijn het bij jou ten tijde van de punctie toch wat meer. Ik duim voor je!
Anja: Dat hoop ik ook telkens stiekem, dat er tijdens de punctie opeens 2 of 3 meer zijn die zich verstopt hadden.. Hoe laat moet je er zijn meid?
@ Kippetjuh, wauw, van harte!!! Ik zie ook een duidelijke streep hoor! Wat zou dit super zijn!! @ Jojo82, ik zou niet te veel doemdenken hoor, de kans is groot dat het er morgen een stuk meer zijn en er hoeft uiteindelijk na bevruchting maar 1 mooie emmie (meer is mooi natuurijk) bij te zitten. @ Natasja73, sterkte in deze moeilijke periode en met het maken van een beslissing. Die ene maand zal ook niet uitmaken denk ik.. Zit je net als ik ook aan de DHEA-capsules? Mijn leidinggevende en naaste collega's zijn allemaal op de hoogte, zijn ook al sinds 2009 bezig..net als mijn naaste familie en vrienden.
Meiden, bedankt voor jullie reacties, lief! Jojo en Anjav: Blijf optimistisch, de kans is groot dat ze tijdens de punctie meer vinden hoor, was bij mij ook zo.. Ik snap jullie gevoel maar al te goed, maar ze weten daar echt waar ze mee bezig zijn en uiteindelijk gaat het om de kwaliteit van de eitjes.. Je hoort ook vaak dat de kwaliteit van de eitjes beter zijn als er minder follikels zijn, dus hou de moed erin! Zou toch geweldig zijn als er 3 mooie bevruchtingen in de embryoscope kunnen .. En kijk naar mij, je hebt er maar 1 nodig! Hoop dat jullie snel volgen!!
Kippetjuh... Thankss voor je opbeurende berichie!! LIEF!! Jou dag kan niet meer stuk!! Hoop ook dat wij je snel volgen..
Aan de ene kant heb ik zo iets van we gaan er voor. Maar aan de andere kant weet ik niet wanneer de zaak voor komt. Vandaag is mijn nod en de rode duivels zijn er nog niet dus misschien hoeven we geen keuze te maken en is het al voor ons gedaan. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. We gaan er niet van uit maar je weet maar nooit. Vorige maand waren we ook spontaan zwanger, helaas ging het mis en waren we blij dat we toch het intake gesprek hadden gehad in DD.
Jojo: ik ben net terug. Een uur moeten wachten in de wachtkamer, pfff. Maar hij zag nu 5 à 6 eitjes. Hij zei dat het er allemaal heel goed uit zag. Dus dat neem ik dan maar aan. Ik hoop ook wel dat er tijdens de punctie nog meer boven.water komen. Ik heb zaterdag de punctie, om half 11. Heel spannend dus. Hoe laat moet jij morgen? Kippetjuh: dank je voor je opbeurende woorden meis! Ik hou me maar gewoon aan jouw verhaal vast. En dat we jou idd maar snel mogen volgen!
Natasja: sterkte met deze moeilijke tijd. Misschien dat je ff met DD kan overleggen of het kwaad kan, dat je een maandje wacht.
Anja: Zat al telkens te wachten op je bericht.. Maar goed nieuws!! Ben blij voor je.. dus do.avond hopelijk je laatste spuit maar dan met Pregnyl!! Kunnen er dus idd nog wel meer worden hebben nog 2,5 dag om te groeien.. Heb je ook een gesprek gehad over jullie voorkeur qua tp. Wij nl gister wel.. Ben als een van de laatsten aan de beurt morgen, was heel druk zei Petra.. dus om half 12. Begin nu wel zenuwen te krijgen..
Jojo, ja hier ook gesprek gehad over hoeveel tp we willen. Ik blijf bij ons originele plan; als het een topper is, dan 1 en anders 2. Ik hoop idd dat er nog wat eitjes stiekem mee gaan groeien. Donderdag om 23.30 de pregnyl, en dan idd klaar met spuiten! Ik geloof echt meteen dat je nerveus bent meid! Dat ben ik nu zelfs al. Maar ik ga voor je duimen morgen om half 12.
Dames: misschien zie/voel ik spoken maar heb telkens zo'n gevoel dat mijn eisprong al geweest is.. Voelde de laatste dagen vooral mijn linker eierstok enorm goed, bij elke stap die ik zette.. Nu vrijwel helemaal niet meer en heb ook heel veel afscheiding. Kan dit uberhaupt wel? Heb de pregnyl netjes op de juiste tijd gespoten. Oooh baal zo enorm van mijzelf als ik zo onzeker ben!!
@Jojo: Ik zat ook altijd wel in de "stress",bang om m'n eisprong al gehad te hebben, maar tot nu toe is het elke keer goed gegaan.
Hihi jojo zoooo herkenbaar!! Die angst had ik ook en waarschijnlijk velen met mij..... Maar t komt echt goed, in DD doen ze ook eerder de punctie dan in nl. Ik moet zeggen dat ik er ook bang voor was omdat ik 2 dagen voor de punctie bijna geen eierstok pijn meer had, zal dus wel normaal zijn! Heeeel veel succes morgen !
Okay herkenbaar bij jullie dus.. pfff wel weer wat gerustgestelder maar wou dat het al morgen om deze tijd was.. Loontje: denk dat kippetjuh bedoeld dat DD het korte protocol doet?? Weet niet gok ik..