haha, zwanger he? Nee, niet standaard... Ja je hebt ze zo gezet maar, die bijwerkingen... Ik lees de verhalen over progestan wel eens en inderdaad, das ook geen pretje volgens mij!
Nee, in Progestan zit geen hCG. Dat scheelt Maargoed, je hebt vooraf getest... Wanneer ga je een poging doen denk je?
Nou, de pregnyl is donderdagochtend uit mijn lichaam, ik denk dat ik vrijdag ga testen Mocht ie negatief zijn, test ik zondag nog een keer...
Nog 2 nachtjes dus...pfff echt super spannend. Hoe gaat het nu in vergelijking met de andere keren? Ben je ook al eens voor de testdatum ongesteld geworden?
Hey meiden, Hoe is het met de zwangeren onder ons? Alles nog goed? En met de niet-zwangeren met mij? Ook alles goed? NOg een weekje en dan is het priktime, haha. Liefs
Owwww, nog 1 week Bright! Spannend weer! Maarre..hier alles goed hoor! Met de Angelsound kan ik hem / haar nu ook zelf horen (of had ik dat al verteld...?)
@Elmo, ja nog 2 nachtjes, eindelijk duidelijkheid hoop ik Ja, het is veel heftiger, op de een of andere manier heb ik deze keer de keuze gemaakt om niet zo voorzichtig te denken, de vorige keren was ik uit zelfbescherming nogal terughoudend... Nu heb ik er op los gefantaseerd, erg leuk maar, daardoor komt de klap (als het negatief is) natuurlijk wel harder aan... Verder voel ik me nu ook anders, heb deze keer veel buikpijn en last van mijn borsten gekregen, daardoor heb ik ook meer hoop.... Ik ben nog nooit voor de testdatum ongesteld geworden, ik werd het meestal een uur na de test . Fijn dat je je kleine kunt horen wanneer jullie dat willen, kan me voorrstellen dat dat geweldig moet zijn!!!! @Bright, het gaat hier wel aardig, de laaste loodjes voor het testen zijn het zwaarst vind ik maar, het einde is in zicht!!! Voor jou gaat het geloof ik snel beginnen? Liefs Alice
Lieve Alice, Morgen weten jullie het! Ik heb van alles geprobeerd tijdens de wachtweken, net doen of het toch niet zo is, alle vertrouwen hebben dat het wel raak is... Mijn ervaring: de klap wordt nooit harder of zachter...de teleurstelling blijft even groot. Je komt als je positief bent de wachtweken vaak wel wat beter door! Ik hoop zo ontzettend dat je gevoel goed is!!
Lieve Elmo, Ja, ik hoop ook zo dat het gelukt is en dat de test morgen al positief is! De deurbel ging net, het was mijn collega met een gelukspoppetje aan een ketting, het heeft haar geluk gebracht bij een dreigende miskraam... Ik mocht hem nu hebben, zo lief, zit nu met tranen in mijn ogen achter de pc, zo lief vind ik het dat ze met me meeleeft... (hormonen hoop ik ) Liefs Alice
Owwwww! Maar daqt is ook vreselijk lief zeg! Ik duim! Morgen hebben we een bedrijfsfeestje dus of je moet het vroeg komen vertellen...of ik lees het in de loop van het weekend pas.
O lieve Elmo sorry, ik had het berichtje vannacht in een ander topic gezet waar ik ook post.... Ben gisteravond ongesteld geworden.... Voel me nu leeg en verdrietig en heb geen enkele zin meer in een volgende poging maar, dat gevoel zal wel weer overgaan (hoop ik). Hoop dat jij een leuk weekend hebt gehad? Liefs Alice
Alice nee!! Wat erg meid! Heel veel sterkte!! Ik snap dat je nu nog niet aan de volgende poging wilt denken en dat hoeft ook niet. Komt straks vanzelf wel weer.
Ik lees het nu pas (had dus een bedrijfsfeestje en nu het weekend logees). Wat ontzettend balen meid! Het enige positieve wat ik je nog kan zeggen is onze eigen ervaring. 6x ec mislukt..en de 1e standaard raak! Probeer je weer op te laden meid...je hebt nog 3 kansen!! Voor nu heel veel sterkte...huil eerst maar even flink uit. Ik heb een pb knop he...als je je ei kwijt moet! Dikke knuffel! Regi, Hoe gaat het met jou? Jewel, Met jou? De 25e een spannende dag! Bright, Kan je de dagen wegkijken?
Hey meiden, Alice wat een naar nieuws!! Maar zoals Elmo ook aangeeft er zijn nog kansen en je hebt nog de ICSI regulier. Neemt niet weg dat je nu natuurlijk ontzettend baalt. Sterkte meis!! Jewel, hoe voel je je? Alles nog ok? Regi, gaat het alweer wat beter meis? Elmo, alweer 12 weken zwanger. Wat gaat die tijd snel zeg. Ik zit inderdaad nu de dagen af te tellen. Gelukkig ben ik ontzettend druk en vliegen de dagen voorbij. Heb er zo'n zin in. En ik hoop op net zo'n positieve eerste ervaring als jij en Jewel. Liefs voor jullie allen.
Meiden, bedankt voor jullie lieve woorden, doet me erg goed!!! Het gaat nu wel weer, af en toe word ik heel erg boos en schop ik tegen alles aan en soms huil ik mijn ogen uit mijn hoofd maar, ik begin zelfs alweer uit te zien naar de volgende poging.... Liefs Alice