ICSI in het UMCG

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Bright, Mar 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

You go girl!
    Mag je de volgende menstruatie alweer beginnen of hou je ff rust. Je gaat ook tegen de vakantie aanzitten he...als je overslaat.

2. regi

regi Fanatiek lid

Jul 23, 2007
    1,671
    0
    0
    hey meiden,

het gaat wel redelijk goed hier he met jullie, jewel en elmo helemaal super dat het zo goed gaat, lieselot balen meid en bight ja nu word het spannend he.

met mij gaat het wel redelijk hoor ik had mezelf weer aardig opgelapt 2 weken terug en was ook weer gaan werken tot 5 juni we het vreselijke nieuws kregen dat er een collega was verongelukt pff dat hakt er wel ff in m`n man en ik hebben nl een transportbedrijf en wij rijden allebij dus dan komt het wel ff dichtbij.
    nu gaat het wel weer en we zijn weer aan het werk.

maar ik volg jullie nog steeds hoor.

liefs regi

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hey lieve Regi!
    Wat een ontzettend verdrietig nieuws zeg! Kan me heel goed voorstellen dat je daar van moet bijkomen!

Hoe is het op behandelgebied...?
    Is er zicht op een nieuwe start?

Liefs!

4. regi

regi Fanatiek lid

Jul 23, 2007
    1,671
    0
    0
    hey elmo,

nee we hebben ff een langere pauze ingelast omdat het met de zaak erg druk is op het moment en niet zo makkelijk een auto stil kunnen zetten dus dan zou ik er helemaal alleen voor staan, dat lijkt me niet zo`n goed idee,
    het plan is eind sept begin okt weer te beginnen met een nieuwe poging.

gr regi

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou, spannend meid!
    Probeer van de zomer te genieten...en daarna weer aan de bak!

6. truuz

truuz Actief lid

Jul 27, 2007
    100
    0
    0
    Hallo Meiden,

Wij hebben vandaag te horen gekregen dat er voor ons ook niks anders op zit dat IVF/ICSI. Hoewel we er rekening mee gehouden hadden is het wel een klap ik je gezicht.. Binnen een maand zouden we een intake gesprek krijgen en over ongeveer 3 maanden kunnen we dan beginnen met de behandeling.. Ben tot nu toe zeer te spreken over het personeel van het UMCG, erg vriendelijk en lieve mensen!

Groeten Truuz

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

He Truuz!
    Balen zeg....ICSI. De zwemmers zijn dus niet zo denderend?
    Gaan jullie op voor eigen cyclus of meteen de hyperstimulatie (standaard ICSI?).
    Heeeeeeeeeellll veel succes!
    Wij gaan morgen misschien nog even gebak brengen...na de echo ;)
    Elmo

8. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

Jan 22, 2009
    1,847
    0
    36
    Hallo,

Regi, wat een nieuws zeg! Wat erg van je collega!
    Dus even een pauze mbt tot de behandeling. Geniet er lekker van, en dan kunnen jullie met frisse moed weer beginnen!!

Truuz, balen zeg dat het ICSI wordt. Het is idd altijd nog wel een klap. Heel veel succes!!!
    En het UMCG zijn wij ook zeer tevreden mee! Al hebben we daar alleen de terugplaatsing nog maar gehad ;)

Elmo, morgen weer een echo? En gefeliciteerd met je 12 weken termijn!! Is toch wel een fijn gevoel of niet?

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier zijn kuikentje en ik weer helemaal goedgekeurd!
    5 mooie foto's mee en inderdaad...zitten alweer in de 13e week!
    De tijd vlieg!
    Hoe gaat het met jou Jewel?
    Voel je je goed?

10. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey meiden,

@Regi,
    Wat een naar nieuws. Wat erg van je collega, sterkte!

@Truuz,
    Vervelend meis, maar bij het UMCG ben je in goede handen ;)

@Elmo,
    Fijn om te horen dat de echo weer zo'n succes was meis.

@Jewel,
    Alweer 7 weken zwanger!! Wat gaat dat snel zeg.

@All,
    Hier vanochtend begonnen met de Decapeptyl en nu ontzettend last van een opvlieger. Kan dat al zo snel? Of beeld ik me dit nu gewoon in?
    Vloeistof voelde niet echt fijn vanochtend. Denk zelf dat het misschien te koud was en had het idee om het spuitje van morgenvroeg vanavond alvast uit de koelkast te halen. Dat kan toch wel?
    Had vanochtend even een dipje. Ik ben de hele tijd zo positief geweest en had er zo'n zin in, en vanochtend kwam ineens even zo'n harde klap van besef..... Maar die is zo goed als voorbij en ik ben weer positief ;)

Liefs

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve Bright,

Ja, ik denk echt dat die dipjes erbij horen hoor! Zolang je jezelf weer bij elkaar weet te rapen mag je op het moment gewoon lekker toegeven aan dat dipje hoor!
    Tis geen makkie hoor, waar je nu doorheen gaat!
    Bijwerkingen Deca: ik had alleen last van botte naalden..maar heb volgens mij niet echt oplviegers gehad. Nou had ik nooit echt heel veel bijwerkingen van de meds..dus ben niet zo'n lekker voorbeeld. Staat me wel bij dat opvliegers een veel voorkomende bijwerking is..maar van welke medicijnen precies...?

Zet hem op meid!
    Als je een oppepper of schop onder je kont nodig hebt roep je maar :D

12. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

Jan 22, 2009
    1,847
    0
    36
    Hey Bright
    Ik had ook al vrij vroeg opvliegers van de Lucrin. Gelukkig niet heel lang last van gehad.
    Een dipje zo nu en dan is wel normaal hoor, het is natuurlijk ook niet niks hè. Zolang je er niet te lang in hangen blijft valt het wel mee ;)

Elmo, fijn dat alles goed was!! En weer mooi wat foto's mee, altijd leuk! Ik moet nog even wachten op de eerste...
    Ik voel mij wel redelijk. Ik ben ongeloofelijk moe de laatste tijd. Met de misselijkheid valt het gelukkig wel mee, soms met bepaalde geuren wil het wel (de flessen van MvM)
    En ik heb soms erge buikkrampen! Werd er laatst snachts wakker van. Je schrikt er wel van, maar het gaat gelukkig ook snel weer over. Nog een klein weekje en dan de echo! Ben zo benieuwd!

13. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hey meiden,

Thanx!!!! Mijn dipje is al weer zo goed als over hoor!! En vandaag bijna nergens last van, behalve een beetje hoofdpijn. Maar....in de bijsluiter staat dat opvliegers en hoofdpijn de meest voorkomende bijwerkingen zijn. En ach, als dat dan in deze hoeveelheid is (1 opvlieger per dag ;) ) dan knijp ik mijn handjes dicht!! Hihi.

Jewel kan me voorstellen dat je even schrikt als je zulke buikkrampen hebt hoor!! Gelukkig nog een paar dagen en dan weet je meer.

Liefs

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jewel,
    Ja, onzeker kan je daarvan worden he! Je baarmoeder maakt een enorme verandering mee en moet nu goed gaan groeien, dat kan echt flink zeer doen hoor!
    Nog even en je kan de mini(s) met eigen ogen zien!
    Heel spannend altijd, zo'n eerste echo. Je bent al in de 8e wk...das echt al een super goed teken hoor!

Bright,
    Heel fijn dat je je alweer wat beter voelt! Het zijn inderdaad vaak ups en downs, maar die horen er hartstikke bij hoor!
    Hoe gaat je partner met deze fase om?

Fijn weekend meiden!
    Hier ligt alles nog op 1 oor....gezellig he ;)

15. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hey meiden!!

@Elmo,
    Dipje is voorbij!!! Hihi. Nergens meer last van. Af en toe een vlaag hoofdpijn, maar dat is het!! :) Heb er weer helemaal zin in.
    Mijn hubbie gaat er goed mee om hoor. Die helpt me heel goed mee door er gewoon te zijn en bijv. mijn gebruikte spuiten weg te gooien ;) Zo lief!!

Straks de camper halen van mijn schoonouders en dan gaan we woensdag lekker een paar dagen naar Valkenburg/Maastricht!! Heb er zin in.

Liefs

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Geniet ervan Bright!
    Voor je het weet is het 6 juli!

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    @bright: Ik kom hier weer even gluren ;)
    Fijn dat je hubje er zo goed mee omgaat en jouw gebruikte spuiten weg doet. Gelukkig ben je uit je dipje maar het is inderdaad niet niks allemaal. Ik heb er ook enorm bewondering voor.
    Woensdag lekker er tussen uit! Geniet er maar van. Je mag trouwens best op de koffie komen, je komt praktisch bij ons lang haha ;)

18. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hey Deborah,

Wat leuk dat je hier ook even weer langs wipt ;)

Ah koffie, lekker!!! Hihi. Zou wel grappig zijn. :)

LIefs

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

20. regi

regi Fanatiek lid

Jul 23, 2007
    1,671
    0
    0
    niet verkeerd elmo dat zijn betere berichten

Share This Page