Persoonlijk ken ik wel een aantal geslaagde verhalen dus eigenlijk vind ik ec nog steeds een zeer goede optie. Je moet er allen "geschikt" voor zijn. Per saldo heb je wel meer kans. Geestelijk vonden wij het ook ontzettend zwaar hoor. Ik had 6 puncties en 2x een tp. Elke keer was het bij ons de bevruchting die niet wilde..timing was altijd perfect etc. Je kan inderdaad gauw bijwerkingen hebben hoor! Utrogestan / Progestan wordt heel gauw opgenomen door je lichaam. Je dus ook niet ongerust gaan voelen als je denkt dat er meer uitkomt dan erin gaat Elmo
@Bright: Fijn zeg, 18 eicellen! Nu hoop ik voor je dat je vandaag goed nieuws gekregen hebt en dat er een TP plaats heeft gevonden! Liefs!
Hey meiden, Ben verdrietig, geen TP voor ons. Mijn bloedwaardes waren te hoog en dan voornamelijk de strooperigheid. Teveel risico, zucht. Zo onwerkelijk, ik voel me zo goed!!! Heb nergens last van, alleen een gevoelige buik. Maar dat is normaal geloof ik. Als ik er nou echt ziek van was geweest, dan had ik het makkelijker geloofd denk ik. Nou ja. Er waren 11 bevruchtingen, waarvan 9 toppers!! Morgenvroeg mogen we bellen hoeveel er nu uiteindelijk ingevroren kunnen worden. Nu eerst ongesteld worden en dan nog een keer en dan mogen we met de eerste cryo's beginnen. pffff
dat meen je niet jeetje wat een domper, en inderdaad je voelt je goed!!! mag ik vragen wat de waarden waren? bij ons gaat de tp niet door vanaf ongeveer 15.000 oje wat erg is dit, heb er geen woorden voor dikke knuf
Ow bah Bright! Wat een enorme teleurstelling zeg! Kan me voorstellen dat je hier ontzettend verdrietig over bent zeg...je weetr dat het kan maar rekent er toch op dat het wel goed komt. Ik werd ook pas echt ziek na de tp hoor..heb qua waardes net geluk gehad maar moest paar dagen na tp bijna opgenomen worden (scheelde qua waarde 0,2...was op het nippertje dus). Ben bijna 3 wk ziek geweest. Niet dat dit jouw verdriet minder maakt maar besef goed dat overstimulatie ontzettend gevaarlijk (dodelijk) kan zijn.... Ze zorgen goed voor je in het UMCG, jouw gezondheid is het belangrijkste hoor! Ik ken hele goede cryo verhalen dus probeer daar goede hoop op te hebben meid! Ik hoop dat er een heel dotje de vriezer in gaat!! Heel veel liefs en een mega dikke knuffel, Elmo
Hey Elmo, Ik weet inderdaad dat mijn gezondheid voor gaat en rationeel gezien begrijp ik dat ook allemaal. Het strookt gewoon niet met hoe ik me voel. Ach nou ja, we zijn net lekker uit eten geweest en ik ben al een stuk vrolijker. Ik ga me nu voorbereiden op een goede terugplaatsing van een eskimootje Hopelijk morgen goed nieuws over het aantal dat ingevroren kan worden. Knuffel!!
Snap dat dubbele gevoel heel goed hoor, in je hart zou je koste wat kost een tp willen, logisch! Je hebt er ook zoveel moeite voor moeten doen. Ik hoop dat het aantal cryo's je blij zullen maken! Elmo
Owwh nee wat kl*te, ik had het zo voor je gehoopt. Hopelijk krijg je vandaag beter nieuws en liggen er een heel aantal eskimootjes op je te wachten. Liefs!
Toch nog 6 Bright! Dat is hartstikke mooi zeg! Zeiden ze verder nog iets in het zh? of belde er iemand van het lab? Ik hoop dat je klachten zo beperkt blijven v.w.b. de overstimulatie. Op naar de eerste cryo ronde...wie had dat gedacht he, dat daar je eerste tp uit zou komen! Dikke smakkerd!
Hey meiden, Elmo, heb met iemand van het lab gebeld. Die gaf nog wel aan dat het met mijn bloedwaarden echt niet ok was geweest om een tp te doen. Ze hebben als het goed is alle emmy's per 1 ingevroren. Kon 1 rietje bij zitten met 2, maar dat geeft niet. Ze plaatsen toch per 2 terug. Heb op zich nog niet echt ergens last van qua overstimulatie. Wel wat meer buikpijn en dan vooral qua steken in mijn eierstokken en heb het gevoel dat mijn ademhaling wat oppervlakkiger is. Ben ook snel moe als ik een stukje heb gelopen of wat heb gedaan. Maar kan ook zijn dat ik er nu juist heel erg op let Ja inderdaad, een eerste tp uit een cryo!!! Nou er is vast wel 1 van die 6 eskimootjes die bij ons wil blijven, haha. Ik ga er in ieder geval alles aan doen om lekker fit te zijn voor die tijd. Donderdag ga ik naar een accupuncturist, die er misschien voor kan zorgen dat er weer wat rust in mijn lijf (lees hoofd) komt. Ben benieuwd. Hoe is het bij jullie dames? Liefs
Wat goed dat je alles zo positief inziet zeg! Echt super om te lezen. Ik hoop dat de eerstvolgende tp de laatste is
@Bright: Gefeliciteerd met het goede nieuws! Dat het maar goed mag komen meid! Het is je gegunt! Liefs!
Muppet, dank je wel meid!! Hoe is het bij jullie? Elmo, inderdaad waar zijn onze andere UMCG gangers!!!