ICSI in het UMCG

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Bright, Mar 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

Jan 22, 2009
    1,847
    0
    36
    Bright, is lees alles nu pas.....Wat erg dat de tp niet door kon gaan. Gelukkig heb je 6 cryo's!!! Het is wat anders dan normaal ;) maar er blijft vast wel één zitten!!
    Goed dat je zo positief blijft, het is natuurlijk niet niks. Maar het gaat zeker goedkomen!! :)

Liefs Jewel

2. Teigetje84

Jul 3, 2009
    27
    0
    0
    Drenthe
    @ Bright;
    Wat fijn om te horen dat er toch nog 6 zijn! wel jammer dat je nu eerst weer moet wachten. Hopen dan maar dat het wachten ook snel beloond mag worden!

3. Teigetje84

Jul 3, 2009
    27
    0
    0
    Drenthe
    @ Linda: jij bent waarschijnlijk ook al druk aan het aftellen. Ik zag dat je de 20e mag testen. Nog een kleine week en dan is het zover...

4. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey meiden,

Donderdag om 10:00 uur bloed prikken en om 11:10 uur echo ter controle. Ben benieuwd hoe het dan is.
    Ben deze week lekker thuis aan het werk, bevalt me wel goed ;)

Jewel, hoe voel je je?

Teigetje, ja gelukkig zijn het er 6. Zal vast wel 1 eskimootje willen blijven ;)

5. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

Jan 22, 2009
    1,847
    0
    36
    Ben ook benieuwd naar morgen Bright! Zal vast en zeker een stuk beter zijn, je hebt iig lekker rustig aan gedaan. Kun je niet altijd thuis blijven werken ;) :D
    Ik ga voor je duimen meid!!

Met mij gaat alles goed. Vrijdag weer een echo, ben heel erg benieuwd, vanaf dan mag ook iedereen het (eindelijk) weten!! Die eerste weken zijn wel spannend hoor, maar achteraf gaat het toch best wel snel.

Elmo, wat een leuke blogjes!! En al een mooi buikje!!

Liefs Jewel

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Bright,
    Ik hoop dat je waarde al mooi zakt!
    Succes morgen.

Jewel,
    Vrijdag weer gluren, leuk joh!
    Weet je al hoe je het gaat vertellen?

7. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Jewel, was wel een goed plan geweest inderdaad thuiswerken!! Haha. Gelukkig kan ik dat wel vaak doen hoor als ik geen afspraken heb. In ieder geval is de vrijdag mijn thuiswerkdag ;)

Ja, vertel!! Hoe ga je het mensen vertellen?

8. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Gisteren in het UMCG geweest. Bloedwaarden waren sterk verbeterd, dus hoefde geen echo.

Als ik nu weer ongi word moet ik bellen en dan krijgen we een schema thuis gestuurd voor de eerste eskimo-behandeling ;)

Gisteren ook te horen gekregen van onze buuf dat de eerste poging mislukt is :( Leek zo goed te gaan....

Liefs

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Bright!
    Wat goed dat je overstimulatie niet is verergerd zeg! Wat een mazzel! Vaak zakt het zonder tp idd ook weer mooi, fijn dat het effect heeft, anders hadden ze die tp voor je gevoel voor niks laten schieten.
    Op naar je ongi en je eskimo!

Balen van je buuf zeg,... heel sneu!

Elmo

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    @Bright: Fijn dat het weer 'normaal' aan het worden, c.q geworden is. Nu z.s.m ongie (wie had dat ooit verwacht dat we dat gingen zeggen ;) ) en dan door naar je eskimootje..:)

Liefs!

11. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Elmo,
    Ja ben nu ook wel blij dat mijn waarden gezakt zijn. Had eerst nog zoiets van, laat maar lekker hoog zijn dan weet ik in ieder geval zeker dat ze het juiste bloed hebben getest, haha. Raar he? Nou ja, we kijken nu vooruit naar onze eerste eskimootjes.

Deborah,
    Wat ben je ook een schat dat je weer komt spieken!! Inderdaad snel ongi worden!! Dan hebben we zelfs nog een kansje om het zelf te proberen. Die we natuurlijk volop gaan benutten, haha.

Hoe is het met de andere meiden?

Liefs

12. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

Jan 22, 2009
    1,847
    0
    36
    Bright, fijn dat de waardes nu goed waren. Nu kun je gaan voor de cryo tp!! Jammer van je buuf zeg....

De echo was vrijdag super!! Alles was goed, de beeb groeit precies volgens schema! Het deed een mooi dansje voor ons, geweldig!! Vanaf nu gaan we écht genieten!! :)

Liefs Jewel

13. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hey Jewel,
    Wat leuk dat de echo zo super was en dat jullie kleine wondertje ook even een showtje opvoerde!! Gefeliciteerd!!

Hier alles goed. Vandaag ongi geworden, dus kan morgen naar het ziekenhuis bellen. Wel vroeg, zit nog maar op dag 10 na de punctie. Zal wel goed zijn. Lichaam is vast iets van slag. Anyway, kan bellen ;)

Liefs

14. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

Jan 22, 2009
    1,847
    0
    36
    #354 Jewel83, Jul 20, 2009
    Last edited: Jul 20, 2009
    Super! Het lichaam heeft natuurlijk geen ei of een tp gehad, dus daarom zal het wel eerder zijn dan normaal. Iig wordt het lichaam nu weer helemaal klaargemaakt voor de cryo tp!! :)

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Bright,
    Je gaat als een speer zeg!

Jewel,
    Van harte met je goede echo! Wat een opluchting dan altijd weer he! Nog even en wij hebben de 20 wk echo alweer..is ook altijd weer, gezond, spannend.

Elmo

16. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hey meiden,

Ja dat zal ook wel zo zijn. Heb er in ieder geval de buikpijn weer van, haha.

Morgen maar bellen en dan afwachten wanneer we het schema in huis krijgen voor bij de volgende ongi.

Elmo wat gaat dat snel zeg!! Jeetje mina, de tijd vliegt!!

Ga richting mijn mandje. Boekie erbij en een paracetamolletje en dan lekker slapie doen ;)

Liefs

17. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    :) lezen dat er toch een aantal zwangere dames zijn middels ICSI doet me goed. Mijn mannetje is zowaar geheel onderzocht (alleen is er nog geen bloed afgenomen) TESE-ICSI lijkt onze enige optie. Binnekort wordt ik opgeroepen door de gyn.. en begint bij mij het hele ratteplan. Ik hoop zo dat het mogelijk is.. wat een zware rot tijd, die onzekerheid! Hadden jullie mannen wel een paar zaadjes of ook helemaal niks?

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier een paar...rond de 60.000 uit mijn hoofd. Was ook geen twijfel tussen IVF en ICSI, werd meteen ICSI.
    Heel veel succes Muppet, hoop dat er gauw schot in de zaak zit!
    Elmo

*die dagelijks al een serieus bewegend kindje voelt!*

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    @Bright: Lees dat je al ongie bent geworden, yay! Hoop voor je dat je snel je schema krijgt.

20. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hihi Elmo, wat fijn dat je je kindje al voelt!!!

Muppet, mijn mannetje had 4,2 miljoen goed bewegende zaadjes. Was gelijk duidelijk dat het ICSI zou worden. Gelukkig meer dan genoeg voor bevruchtingen.

Deborah, yay!! Inderdaad al ongi. Krijg het schema als het goed is deze week in de bus en mag dan de volgende ongi beginnen.

Heb er weer zin in meiden!!! Zie er zo naar uit om een tp te krijgen!!! Vanavond weer naar de accupunctuur.

Liefs

Share This Page