Hahaha...nou, ben dan blij voor jullie dat de mannelijke meneer niet meer op de poli werkt Hij heeft vele puncties en tp's bij mij gedaan Ik had een mannelijke acupuncturist en hij beviel gewoon goed, net als mijn huisartst en tandarts. In het UMCG is er geloof ik ook acupunctuur...misschien kan je het mooi combineren? Volgens mij hebben ze ook een specialiteit voor vruchtbaarheidsproblemen. Muppet: Goed dat je overal zo bovenop zit hoor! Dit hebebn wij ook altijd gedaan. Je moet echt voor jezelf opkomen hoor, een ander doet het niet. W.s. kunnen ze niet veel met je eisprong maar wel met het gegeven dat je hebt kunnen constateren dat je die op deze dag hebt. Dat zegt wel iets over je cyclus en OF er een eisprong is, niet geheel onbelangrijk voor je vervolg. Heel veel succes morgen!
Hey Elmo, Het had me in het UMCG niet zoveel uitgemaakt denk ik. Qua echo's enzo. Vond verpleger G ook geen probleem namelijk met de punctie. En heb ook een mannelijke huisarts en tandarts .Maar dit vind ik toch anders. Kan het niet zo goed uitleggen. Voornaamste is vooral dat je met een echo ongeveer 2 minuten even te kijk ligt En met de acupunctuur 20 min terwijl die man naast me zit en met me zit te praten. Wordt ik nou niet echt ontspannen van zeg maar. En daar komt bij dat deze man mij maar probeerde te overtuigen dat die plek zo standaard was in de Chinese Geneeskunde om te prikken en dat hij het toch wel erg opvallend vond dat ik daar zo ongemakkelijk van werd. Des te meer hij me ervan wilde overtuigen dat het normaal was en dat ik extreem reageerde, des te meer weerstand kreeg ik. Maar... ben toch blij met al die vrouwen hoor in het UMCG Acupunctuur in het UMCG is geen optie. Te ver weg en je moet toch ongeveer elke week heen. Heb een vrouwelijke gevonden 20 min. bij ons vandaan. Die ga ik even raadplegen. Maar thanx voor de tip meis!! Liefs
Muppet: Ben zoooo benieuwd hoe het is gegaan vandaag! Bright: Fijn dat je iemand hebt gevonden maarre...hoe bloot moet jij dan? Ik gewoon in ondergoed toen...das net of je je bikini aan hebt, zeker in vergelijking met een punctie van 23 eicellen
Hey Elmo, Tja, gewoon in ondergoed zou ik ook niet erg hebben gevonden, mijn ondergoed moest bijna helemaal omlaag. Dus ik lag daar bijna zonder ondergoed aan. Niet mijn idee van ontspannen. Liefs
Dat klinkt mij wat raar in de oren voor acupunctuur..durf haast niet te vragen waar hij je dan aanprikte....:S
@ Elmo: Net iets boven mijn schaambeen. Belde hem gisteren om te zeggen dat ik niet weer kwam. Hij vond het ook gisteren nog weer nodig om nogmaals aan te geven dat hij vond dat ik apart reageerde en dat hij dat opvallend vond. En toen zei hij dat ik bij mezelf te rade moest gaan waar die gespannenheid vandaan kwam. Nou ja zeg!!!! Ik heb hem gezegd dat hij met die opmerkingen alleen maar erger maakte en dat ik dondersgoed wist waar het vandaan kwam en ik dat niet met hem ging delen. Pfffff Wie weet reageer ik ook wel iets erger dan andere vrouwen, maar ik voel me nou eenmaal erg ongemakkelijk daar. En dan verwacht ik van zo iemand dat die dat begrijpt en daar erkenning voor geeft. In plaats van mij het gevoel te geven dat ik abnormaal ben ofzo. Ach nou ja, ben er vanaf en ga vandaag even contact opnemen met die vrouw. Hoest met jou?? Nog steeds happy en gezond? Liefs
Dames; Gister bij gyn geweest, wat testjes gedaan en een inw. echo. In tegenstelling tot de meeste westerse vrouwen heb ik een achteroverhangende baarmoeder; iets wat bij Aziatische vrouwen voorkomt.. naja.. ben zo Westers als het maar kan haha. Zo lang het geen problemen opleverert mag die van mij alle kanten ophangen Verder kon ze zien dat mijn ei net was gesprongen. 31 aug moeten we naar de fertiliteits arts. Best snel. Hoest verder met jullie?
Bright, nou ja zeg, wat is dat voor rare vent!! Als jij je er niet prettig bij voelt dan is dat zo, dan hoeft hij niet zo dom te doen! Goed dat je ergens anders heen gaat! Accupunctuur is er toch om je te ontspannen, en niet dat die vent je op de kast jaagt.... Muppet, had ook al gereageerd in het andere topic En daar ook wel een hele domme vraag gesteld...kom ik nu achter....Dit topic zegt het al: UMCG....Zullen de zwangersschaphormonen wel zijn xx
hih heb je al antw gegeven in het andere topic. Op het moment is het nog MCL maar we worden zoizo op een bepaald punt doorverwezen naar het UMCG omdat het MCL niet alle behandelingen doet.
Bright, nou, die naaldenmeneer komt op mij ook al raar over hoor...nu al, heb hem niet eens gezien of gesproken! Goed dat je gewoon weg bent gegaan, dit ligt vast niet aan jou! Muppet: Schot in de zaak! Goed zeg! Op naar de 31!! Hier alles heel goed. Ik voel me echt super en en hobbel er echt heel goed doorheen. Nog even en we gaan nog lekker op vakantie met z'n drietjes! Daarna wordt het alweer aftellen tot mijn verlof!
Hey meiden!!! @Muppet, Wat fijn dat het zo snel gaat met de afspraak bij de fertiliteitsarts. Ben je vast blij mee. @Jewel, Nou, inderdaad een rare vent. Ben ook blij dat jullie dat ook vinden, voel ik me iets minder raar van Hoe is het met je meis?? Gaat alles goed?? @Elmo, Rare naaldenmeneer!!! Thanx!! Waar gaan jullie heen op vakantie? Liefs
Viva La France! Voor het eerst met mijn kleine grote vent de grens over... We kijken er echt enorm naar uit!
Hebben het schema binnengekregen voor onze eskimootjes!!! Is het raar dat ik nu begin te twijfelen of we het de volgende rond al moeten doen? Begin een beetje bang te worden dat het dan misschien niet lukt en vraag me af of we er niet verstandiger aan doen om nog even te wachten. Zucht... Liefs
Bright, Dat zijn altijd lastige dingen. Het enige wat ik hier op kan zeggen is het volgende: Een cryo behandeling is peanuts vergeleken bij een volledig gestimuleerde behandeling, zeker na de behandeling in jullie geval. De hormonen zijn een stuk minder / tot niks, je hoeft lang niet zo vaak heen en heb geen vervelende punctie etc. Het enige wat aan een cryo is, vind ik, is de onzekerheid over de ontdooiing. Succes met beslissen!
Hallo! Elmo, heerlijk zeg, Frankrijk!!! Ben ook wel een beetje jaloers... Bright, ik heb geen ervaring met cryo's, maar ik denk dat die twijfel wel normaal is hoor. Denk er goed over na en luister naar je lijf. Ik denk zo, als je wacht gebeurt er niks (tenminste als je niet spontaan zwanger word ) en als je een poging doet heb je een kans dat je zwanger wordt. Zo zie ik het dan hè Muppet, dus ook bij het MCL, denk dat je doorgestuurd wordt naar het UMCG. Welke arts heb je in het MCL? Kom net bij de vk vandaan, en alles was goed!! Het hartje gehoord, wat een opluchting zeg!! Ze zei eerst dat ze het misschien niet vinden kon en dat ze even zoeken moest, maar ze zet dat ding neer en je hoorde hem meteen, heel krachtig. We hebben een minuut liggen luisteren Bloeddruk was ook goed en ben in 4 weken 1 kilo aangekomen! Ach het is nu nog vakantie, volgende week denken we er weer wat om Liefs Jewel
Goede berichten Jewel! Mooi is dat he, als je hem voor het eerst kan horen buiten het zh om! Wij hoorde dit kuikentje met iets meer dan 10 wk al bij de vk. Ze dacht ook: dat lukt vast niet...maar mooi wel! Geniet ervan! Je eerste kilo'tje zit er dus bij! Hier inmiddels 5... Bij Ruben stopte ik na + 20 kilo met wegen..dus ben benieuwd hoe het deze keer gaat