Oke dan! Een ei....nou dan wordt het toch stiekem wel weer spannend he! Wie weet, een wondertje als ik terug ben van vakantie. Zet hem op! Elmo
Bright, even spieken hoe het met je gaat. Lees dat je een ei gehad hebt, ik zal voor je duimen! Hier alles goed. Liefs!
Thanx Deborah, Lief dat je weer komt spieken En fijn om te horen dat alles goed gaat!! Alweer bijna op de 30 weken, wat gaat dat snel zeg!! Liefs
Hmm, dit is erg raar. Weet zo goed als zeker dat ik mijn ei heb gehad. Precies dezelfde symptomen als alle voorgaande maanden. Maar nu ging ik net naar de wc en heb ik wederom erg rekbaar slijm in mijn slipje. Heb er ook wat kramp bij. Wat zal dit nou zijn? Was vandaag ook erg weeig op de maag en vanochtend zelfs een vlaag van misselijkheid. Raar hoor. Iemand een idee?? Liefs
Hey Muppet Zal wel naweeën zijn van de hormoonbehandeling denk ik. Alhoewel ik natuurlijk blijf hopen op ander nieuws Nog maar zes dagen voor jullie en dan naar de fert. arts. Succes meis Liefs
Helaas ongi.... met de welbekende buikpijn Op naar onze eskimootjes. Straks bellen voor een eerste echo afspraak.
Dus toch nog ongi....kreeg wel een beetje hoop na je vage klachten. Maar je mag straks dan echt beginnen!! Heb je al gebeld?
Hey Jewel, Ik ook, ik ook. Maar helaas. Zullen de hormonen zijn geweest. Heb al gebeld, maar ze zijn er vandaag niet wegens een feest in Groningen. Dus kan pas maandag bellen. Ben wel al begonnen met de Progynova voor de eskimootjes
Nou ja....gelukkig kun je ook zonder hun beginnen met de progynova Waar is dat eigenlijk voor? Progynova?
Volgens mij is het ervoor om je slijmvlies goed in orde te maken. En ook om je eisprong tegen te houden. HEt is een oestrogeen geloof ik. Liefs
Hmm weet niet of dat ongeveer hetzelfde is. Want die Utrogestan moet ik gaan gebruiken na de TP samen met de Progynova. Ach nou ja, het is ergens goed voor, hihi
Heeee meiden! Bright: Balen van je ongi maarrrrr....laat maar een mooi eskimo'tje ontdooien en op naar 2 vette strepen! Ga super voor je duimen meid! Elmo
Hey Elmo, Hoe is het bij jou?? Nog maar 17 weekjes Ja op naar onze twee eskimootjes. En op naar een dikke positieve test. Hihi. Liefs