Ja, het lijkt soms niks...maar op zo'n moment! Ik begrijp dat heel goed hoor, kon ook flippen om een ei wat nog net niet groot genoeg was....hihi
Haha, tja wat dit soort dingen toch met je doen, niet te geloven. Nou ja, gelukkig hebben we er allemaal last van, hihi. Nou maar hopen dat onze ijsdwergjes het ontdooien overleven.
hey bright spannend hoor nog 2 weken. kan het me wel voorstellen hoor geloof dat ik dan ook nie zo vriendelijk was geweest hihi. nou de 1e spuit zit er weer in, op naar de rest weten jullie dat trouwens of je echt precies tussen 7.00 en 9.00 moet prikken ik moet er nl echt me wekker voor zetten aangezien ik nogal laat thuis ben sàvonds i.v.m werk. knuf regi
Ja, ik spoot altijd precies op de aangegeven richtlijnen. Je kan even vragen hoe of wat...omdat het bij standaard volgens mij minder stipt hoeft dan bij eigen cyclus.
Hey Regi, Inderdaad erg spannend, heb er zo'n zin in. Gelukkig heb ik het druk de komende tijd, dus de tijd zal wel voorbij vliegen, hihi. Kijk aan, de eerste spuit alweer gezet. Heb je hetzelfde schema als vorige keer? Ik weet niet beter als dat je inderdaad op dat tijdstip moet spuiten. Ik heb het toen gevraagd of het niet op een ander tijdstip kon, maar dat kon niet. Liefs
ja heb hetzelfde schema als vorige keer. dan blijf ik maar gewoon me wekker zetten en dan ga ik s`middags wel ff liggen hihi hou jullie op de hoogte
Regi, voor jou is het ook al weer begonnen! Spannend weer. Ik moest ook op dezelfde tijd spuiten, 2 uurtjes mochten er eventueel wel tussen zitten, maar meer niet. Ga idd smiddags dan maar even lekker rusten! Bright, komt voor jou nu ook dichterbij! Maar 2 weken wachten? Kan dat wel, is je lichaam dan nog wel gereed? Of komt het bij jou niet zo precies dan. Wat een vragen hè, sorry, maar ik heb geen ervaringen met cryo's
Jewel, ik weet het ook niet. Ga er vanuit dat het UMCG wel weet wat ze doen. Maar... die vraag is ook door mijn hoofd gegaan hoor. Zal wel komen omdat ik Progynova moet slikken om mijn eigen cyclus te onderdrukken. Dus dan zal het wel goed zijn. Ik vraag het denk ik toch nog maar even voor de zekerheid als ik daar ben. Liefs
Als het goed is kan je de Progynova periode zo lang maken als je "zelf" wilt. Echt heel happig zijn ze er natuurlijk niet op, maar het kan geen kwaad (is mij toen gezegd). Dit omdat je natuurlijke cyclus stil wordt gelegd. Ze weten dus inderdaad wat ze doen Opluchting he
Dank je wel Elmo!!! Is inderdaad een opluchting. Ben er nog steeds niet helemaal gerust op, maar ze zullen inderdaad weten wat ze doen. Raar is dat hé dat je toch niet zo'n volledig vertrouwen hebt, terwijl ze toch hartstikke ervaren zijn. Haha. Nog maar 12 dagen!!! Liefs
Vind ik normaal en een goede eigenschap hoor! Zelf altijd scherp blijven..je weet het nooit Nog 12 dagen, denk aan je!
Ja, het is bijna saai om te zeggen, maar het gaat echt heel goed allemaal hier! Kan me voorstellen dat jullie geen zin hebben in zwangerschapsbabbels hoor, maar de uk is goed bewegelijk (lees ontzettend!!) en doet het goed. Grote broer hobbelt ook super leuk mee. Ligt vandaag in een nieuwe, groot bed, dus maakt ook de nodige veranderingen mee. Hoop zo dat jullie straks ook allemaal bolle buiken verhalen zullen vertellen!
Awh Elmo, Ik vind je zwangerschapsbabbels leuk hoor!! Geeft mij hoop!! Dus vertel maar lekker verder Wat fijn dat het zo goed met jullie gaat! En leuk om te horen dat grote broer zo lekker meehobbelt. En een groot bed?? Jeetje, wordt al een grote jongen!! Dikke knuffel
Hoi allemaaal, wij doen icsi in het MCL / UMCG. Vorige keer kreeg ik 1 embryo terug geplaatst, maar eigenlijk zou ik dit keer wel graag 2 willen (als ik tenminste 2 embryo's heb dan). Ik vraag mij nu dus af of dit kan, en bij wie ik dit dan zou moeten aankaarten, mcl of umcg? Of kom ik sowieso niet in aanmerking voor terugplaatsing van 2? Weet iemand dit?
Het UMCG hanteerd in de "gunstige" gevallen (goede embryo's, leeftijd etc.) het ESET protocol (dit houdt in dat ze in veel omstandigheden 1 terugplaatsen maar volgens mij mag je bij een 2e en 3e poging altijd voor 2 kiezen. Ik zou het de eerst volgende keer bij een echo in het MCL bespreekbaar maken. Blijkt dan dat je dit met het UMCG moet kortsluiten, kan je hun bellen (in de ochtend of in de middag met de admi). Succes Saffie!
Bedankt voor je antwoord! Ik zal het inderdaad maar even met mn fert.arts bespreken volgende keer. Er zitten natuurlijk ook wel wat risico's aan het terugplaatsen van 2...Maar je hebt dan ook meer kans, toch?
Nou, naar wat ik heb begrepen valt dat echt meer kans hebben best tegen. Het is vaak meer je gevoel. De cryo's doen het nu natuurlijk ook steeds beter (de techniek wordt alsmaar beter) maar hoe het statistisch zit durf ik niet te zeggen (zijn de meningen over verdeeld ook volgens mij). Wij hebben altijd voor 1 gekozen maar alleen als er nog hele goede embryo's naast zaten om in te vriezen. Dit geldt bij ESET ook hoor! Het is bij ons nooit nodig geweest, 2 terugplaatsen maar als dat voor jullie het beste zou zijn, dan adviseert het UMCG ook 2. Elmo
Saffie, Elmo heeft het allemaal al gezegd. Dus wil je alleen heel veel succes wensen voor deze ronde!! Liefs