Ik zou graag 2 tp's willen gezien tweelingen zoizo bij ons in de fam. voorkomen. Zijn dan ook in 1 keer klaar Hoe zit dat trouwens wanneer je biologisch gezien een hele grote kans hebt op tweelingen (en dus op meerdere eicellen per eisprong), moet je dit dan ook melden voor je met de hormonen bezig gaat om meerdere eicellen te creeeren? Ik ben dan zo bang dat ik veels te veel aanmaak.. of kan dat niet? Weet iemand hoe dat zit?
Hoi Muppet, Bezit eer ge begint qua tweelingen. Aangezien het ESET protocol geldt, heb je er volgens mij niet veel over te zeggen hoeveel je teruggeplaatst krijgt. Maar, je kunt het altijd overleggen. Je kunt altijd melden dat tweelingen in je familie veel voorkomen. Ze houden je met echo's wel in de gaten hoor, dus als er teveel eitjes gaan groeien, passen ze het schema aan. Liefs
hihi ja ik weet het, ik ben qua gezin niet anders gewent. (Een tweeling en een drieling binnen ons gezin) dus ik kijk er niet van op hoe druk het zal zijn. Het leek mij iniedergeval altijd heerlijk.. en ik denk dat we het daar dan ook bij zullen houden als het dan in een keer goed zou gaan.. dat meen ik serieus
oh zo, ja dat is zo. Nou ja we wachten wel af. Ik zal het in iedergeval aangeven bij de intake. Eerst maar eens kijken of het ubehaupt wel gaat lukken! Ik heb er in principe wel een goed gevoel bij. Ik denk dat het Mesa of Pesa gaat worden en geen Tese.
Hallo! Saffie, he jij hier ook Zoals je weet liepen wij ook in het mcl/umcg en ons werdt ook verteld dat ze maar 1 terugplaatsen, maar het zijn er toen wel 2 geworden. Dat beslist het UMCG volgens mij, en het hangt ook van de kwaliteit van de embryo's af denk ik. Wij hadden één van heel goede kwaliteit en één van een goede kwaliteit en één slechte. Die van goede kwaliteit kon niet ingevroren worden, dus daarom hebben ze die ook teruggeplaatst. Tenminste zo hebben ze het ons uitgelegd. Je kan het altijd vragen of er 2 tertuggeplaatst mogen worden. Muppet, je kan het idd altijd even melden, en d.m.v. de echo's houden ze het ook goed in de gaten. Fijn dat je zo'n goed gevoel erbij hebt. Mesa of Pesa is gunstiger dan Tese? Bright, volgende week de tp!! En je weet het tijdstip al! Eindelijk begint het dan een beetje 'echt' te worden hè. Kun je ook die ellendige wachtweken eindelijk in Elmo, fijn dat alles goed gaat! En dat jullie hummeltje zo beweeglijk is. Vind jij de tijd ook zo snel gaan? Hier vliegt het voorbij. Morgen de 20 weken echo al! Vind het wel spannend! Regi, hoe gaat het met jou? Al helemaal weer een volleerd junkie?
hai jewel, ja hoor volleerd zijn we weer hihi, dinsdag 1e echo en dan gaat het allemaal weer snel, vind het weer reuze spannend we zullen zien. en hoe gaat het met jou liefs regi
Mooi dat het spuiten weer als vanouds is 't Gaat idd snel bij jou zeg, spannende tijden breken weer aan! Met mij is alles goed. Vanmiddag de 20 weken echo gehad en alles is goed! Wel een beetje een opluchting, niet dat we erover in zaten hoor. xxJewel
Goed bezig Regi! Ben ook erg benieuwd wat je op het schermpje zal gaan zien! Jewel, Ja, het gaat inderdaad erg snel! Over 11 wk heb ik gewoon al verlof (of eerder). Mijn buik gaat best hard en de kleine is erg actief. De babykamer is nu echt onze eerste missie. Bij Ruben was hij nu allang klaar...en nu moeten we nog beginnen. Vanavond heeft manlief echt een begin gemaakt. Ik ben nu twee dagen vrij dus wie weet kan ik ook nog tussendoor wat dingen doen. Tjah, ik wil liever niet dat Ruben ziet dat we het behang eraf halen..zou zo jammer zijn van zijn kamertje als hij daar ook ff gaat beginnen Maandag heb ik weer een APK'tje bij de vlos. Dan ook de afspraak aanvragen voor de intake met de gyn. Nog 7 wk, dan Ruben 2 jaar en de controle echo (als vervolg op de 20 wk echo). Voor we het weten is het Kerst! Dan hebben we veel opbollende buikjes hier! ....en wij hopenlijk ons kleine kuikentje
hey jewel super dat de echo helemaal goed was ook al zit je er niet over in het is toch weer ff een bevestiging he. enne elmo opschiten met dat kamertje hahah laat ruben lekker mee scheuren met dat behang hihi, ja je gaat wel hard he, ik hoop ook dat ik met kerst de ergste stress gehad heb en dat we lekker zwanger zijn, afwachten en hopen meer kunnen we niet doen. liefs
Sorry Elmo Zal er voortaan even aan denken, 2e pagina kan natuurlijk niet hè Hier gaat alles goed. Vandaag alweer op de helft! Dus het kamertje ook nog niet klaar? Wij ook nog niet, pfff er moet nog heel wat gebeuren. Maar vriendlief zei: komt wel goed schatje nou, dan gaan we daar maar vanuit
Hey meiden, Sorry, tweede pagina schandalig Hier alles goed hoor. Ben wel ziek, dus hoop dat dat volgende week helemaal over is. Moet natuurlijk wel mijn energie gebruiken voor onze ijsdwergjes. liefs
Jewel, 20 wk alweer, jeetje, dat gaat ook snel! Tuurlijk komt het goed met dat kamertje, je bent helemaal nog niet laat hoor! Bright, Ow, hoop dat je al die bacillen heb bestreden rond de tijd van de tp! Veel verse jus'tjes drinken en goed voor jezelf zorgen hoor! Hier is het behangscheuren begonnen (en inmiddels zo goed als klaar...trok het er bijna in banen vanaf!) dus het begin is gemaakt. We nemen lekker de tijd hoor, geen gehaast.
hey meiden, ff een vraagje, ik ben 20-08 begonnen met de pil tot en met 13-09 tijdens de pil was ik nog steeds ongie dat had ik bij de vorige behandeling ook maar daarna werd het minder alleen nu niet het lijkt wel of het erger word, is dat normaal? liefs regi
Het kan enorm verschillen, ook per behandeling weet ik. Goeie om straks even te vragen Succes meid, denk aan je! Zou haast zeggen, doe ze de groetjes....
Hey meiden, @Regi, Hoe was het vandaag? En hoe lijkt het met de ongi?? @Elmo, Yay voor het behangscheuren!!! Liefs
nou nog steeds hetzelfde, word er gek van, zie d`r ongeveer uit alsof ik 10 jaar onder een steen gelegen heb hihi. maar ja `t is voor goed doel heeeeeeeeeeeeeeeel goed doel.