Het ligt blijkbaar aan de reden van de ks (keizersnede idd). Als er niks aan de hand is verder mag je daarna gewoon bevallen. Ik hoor dus binnen nu en zo'n 7 wk wat de gyn er van vindt. Toch wel spannend!
Hey B, lees over dat je gebeld hebt enzo en dat er vrijwel zeker een tp is! Goed hoor en uiteraard énorm spannend! Ik zal aan je denken morgen en uiteraard héél véél suc6!
@Elmo, Kan me voorstellen dat het spannend is meis. Hopelijk heeft de gyn goed nieuws voor jullie. @Sterre Thanx, je bent het schat!! Hopelijk gaat het met jou wat beter. Nog 6 weekjes zeg.. Liefs
Hoi meiden, Even snel een berichtje, we gaan zo op weg. Ze hebben nog niet gebeld, dus dat is goed nieuws. Nu maar hopen dat ze niet alsnog bellen en dat we straks op weg naar huis kunnen met Eski en Mo bij ons Liefs
WOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOO Eski en Mo zijn nu gezellig bij mij op een warm plekje!!! Heb een foto in mijn album staan van onze toppers. 7 cellig en 9 cellig, weet niet of dat goed is, maar volgens mij wel Nu maar hopen dat ze lekker blijven zitten. Ze hebben in totaal drie ontdooid waarvan er eentje uit elkaar viel. Dus nog drie in de vriezer!!! Heb zelfs een echo fotootje gekregen ,hihi. LIefs
YAY!!! Goed zeg dat het allemaal gelukt is en nu hopen dat ze lekker blijven zitten! Grappig zeg om die foto's te zien, jij hebt je héle vroege echo al te pakken Hoe voel je je?
Hey meis, Haha ja, ik heb de eerste echo Voel me goed, moe van de Utrogestan, maar verder prima. Nu maar wachten, brrrrr. Liefs
Super goed nieuws zeg! leuk he, zo'n foto'tje...als het toch eens lukt zeg, dan heb jij echt de aller eerste kiekjes te pakken. Gek, maar wij hadden steeds net van de poging die lukte geen foto. Op naar je wachtweken...die duren weer lang....grrr
Hihi Elmo, dat had ik ook niet anders verwacht Regi, hopelijk blijven ze lekker zitten, hihi. Hoe is het met jou? Voel je al iets van de Puregon? Liefs
ja klopt maandag 1e fm om 10.50 wel spannend, vorige x ging het zo snel toen had ik bij de 1e fm al 20 eitjes waarvan er al 10 op aardige grote waren, dus ik ben benieuwd. enne je eerste dag zit er op nog 13 te gaan haha