Bright, gefeliciteerd met Eski & Mo!! Hihi leuk bedacht Zulke mooie toppers moeten gewoon blijven plakken! Ik zal voor je duimen!!!
Hello hello!! Goed gehengeld Elmo Hier alles zijn gangetje. Ik blijf kwakkelen qua fitheid en het hoesten wil maar niet overgaan, blegh..... Hoop zo dat het niet een eventuele innesteling verstoord. Raar toch dat je je daar zo druk over kunt maken. Verder veel last van waterige afscheiding (sorry voor de details), en een beetje ongi gevoel. Dag 5 na TP, haha dat wordt nog wat volgende week... Hoest met jullie dames? Liefs
hey meiden, he bah bright da`s ook niks dat je je zo volet niet te druk maken meid. gister echo gehad, 12 eitjes te zien op redelijke grote, donderdag weer fm. gr regi
Go Go Go Regi! Op naar een mooie score straks (nou niet gaan overdrijven he, overstimulaties genoeg gezien / gehad). Bright: Lekker een dagelijks fruitbommetje meid! Hang in there!
Bianca, ik duim voor je meid en wens je sterkte de komende wachtdagen... wat een spanning moet het voor je zijn. Eski en Mo... zoek lekker een plekje en blijf daar minimaal 8 maanden zitten!! Liefs Caro
Regi!! Wat al een mooi aantal!! Niet te gek doen he Meiden thanx voor jullie lieve gerusstellende woorden. Ik ga aan de fruitbommetjes, hihi. Caro!! Wat lief dat je even komt gluren. Ik ben niet zo vaak meer in het andere topic te vinden, sorry. Hoe gaat het met jou?? Liefs
hey meiden, fm gehad vanmorgen, en jawel weer 20 eitjes pff 8 waren er al goed de rest bijna dus nog 1 dagje prikken en morgenavond de pregnyl zondag de punctie so far so good. hey bright hoe gaat het met je?
Klinkt goed Regi!!!! Op naar een mooie score zondag!! Hier gaat het goed. Gaat zijn gangetje, de eerste week na de tp is voorbij. Nu komen natuurlijk de spannende dagen, ongi of niet ongi...... Liefs
hihi, die van mij ook in mijn hoofd. Ongi gevoel begint wat toe te nemen, hoop zo dat dat een goed teken is dit keer!!! Pffff
Zondag de punctie! Super spannend meid! Ga ontzettend voor je duimen hoor! Bright, hoop dat jij de komende 9 maanden niet meer ongesteld wordt! Tamponstop dus voor Bright!
Hoop ik ook heel erg Elmo. Onzekerheid begint nu toch wel wat toe te slaan. Krijg last van mijn onderrug en het ongi gevoel wordt wat erger. Ik weet het, het kan alles betekenen, maar brrrr.... Vrouwen moeten gewoon een gekleurde navel krijgen als ze zwanger zijn, in plaats van dat wachten. Moedertje natuur niet helemaal goed over nagedacht Liefs
Vinnikook Ook is het raar dat je jaren ongesteld bent en dan uiteindelijk blijkt dat je misschien helemaal niet zwanger kan worden :S Maargoed, moeder natuurlijk heeft gelukkig wel hele behandige arsten gerealiseerd
Haha, ja inderdaad. Toch raar dat je ongi wel gewoon loopt zoals het loopt en toch niet helemaal goed werkt. Moeten we daar ongesteld voor zijn, haha. Ben blij met de artsen, hopelijk hebben ze bij ons gelijk een successtory Broekloeren is begonnen bij mij, pffff. Liefs
Hihihihi, grapjassen!!! Ik ben eigenlijk wel erg positief vandaag. Weet niet zo goed hoe dat komt, maar ja we zullen zien. Hopelijk betekend het iets goeds Die afscheiding van die bolletjes is wel bah!!! En ook echt last van waterige afscheiding. Hadden jullie dat ook? Liefs