Ja, die gore bolletjes...bah bah bah...maarja, wat moet moet he. Tegenwoordig is er een inbrenghuls voor he! Misschien dat jij het wat vindt, ik vond het 3x niks ... maar ze bestaan dus wel
Hey Elmo, Die inbrenghuls heb ik hoor. Ben er wel blij mee Zo dag 8 na de TP is bijna voorbij. Blijf 's avonds wat lage rugpijn en ongi gevoel hebben. Vanaf vandaag zijn mijn borsten ook wat gevoeliger. Oh oh oh, dat wordt nog wat de komende dagen...... haha Liefs
Ja....tis echt nog niet de 8e....pffff Grappig he, dat de een zo'n ding ideaal vindt en de ander helemaal niet. Bij ons in het zh hadden ze bijna geen enthousiaste reacties
Haha, nee nog lang niet. Nog 6 dagen te gaan........ Ja inderdaad grappig dat iedereen er anders op reageert. Ik doe het beide hoor. Die van 16:00 uur doe ik zonder huls, omdat dat om mijn werk moet. Zie me al lopen naar de WC met die huls in mijn handen Hoest met jou meid?
Ja, dat vond ik ook het nadeel...dat ding daarna weer brandschoon zien te krijgen :S Handen grondig wassen ging mij sneller af Hier gaat het goed! Morgen 28 wk en dat vind ik toch wel een mijlpaal. Het kindje komt dan in een "veilig" stadium (mocht het onverhoopt geboren worden). De volgende mijlpaal is dan 32 wk .... Kuikentje is ontzettend druk dus volgens mij gaat de ontwikkeling ook wel goed daar binnen Hoop zo dat je gauw af kan tellen tot de geboorte! Ook voor jou Regi! Zondag punctiedag...brrrr..spannend altijd!
Ja dat ding brandschoon krijgen is inderdaad wel een crime!! Ga misschien toch maar gewoon voor het handen wassen. Bedenk me nu ineens dat er natuurlijk ook wel behoorlijk wat bacteriën aanzitten ook al maak je het schoon. Handen wassen is beter denk ik... hmmmm.... Fijn dat het goed gaat meid. Inderdaad de 28 weken bijna voorbij. Duim voor een goede laatste 12 weken!! @Regi, Pregnyl gelukt?? Liefs
Nope..sorry! Lekker uitgebreid douchen...daarna voelde ik me in dit traject tenminste weer een beetje vrouw...:S
jullie zitten lekker te kwekken he, ik kijk ff paar uurtjes niet en de hele pagina staat weer vol hihi, ja pregnyl is gelukt prikte natuurlijk weer net in een bloedvaatje, niet te zuinig ook, naald eruit en hoppa broek onder vloer onder, maar ja voorlopig laatste prik, ik hoop eigenlijk nooit meer, we zullen zien. fijn elmo dat het zo goed gaat ja dat begrijp ik dat het dan een hele mijlpaal is, enne ja di bolletjes zat ik ook over te twijfelen vorige heb ik ze met die huls ingebracht maar vond het niet geweldig ga het nu denk ik maar zonder proberen, bright ben je het broekloeren al zat haha, ik kijk er wel weer tegen op zondag, ik moet er om 9.45 zijn en 10.15 voel ik me een echte kip hahah, ik hou jullie op de hoogte liefs regi
Hey Regi, Kwekker de kwek Gezelli!! Fijn dat de Pregnyl is gelukt meid. Wel een beetje jammer van dat bloedvaatj!!! Hopelijk is het de laatste keer dat je Pregnyl moet zetten. Ik ga voor je duimen hoor morgen!! 20 eitjes toch? Goed drinken he?? Hmm ja, broekloeren. Vanochtend werd ik wakker met buikpijn, dus dacht al dat is mis. Maar niets te bekennen. Beetje zelfde soort buikpijn als na de punctie (had ik niet zo'n last van). Baarmoeder zit erg hoog en normaal gesproken zit ie bij mij laag als ik ongi moet worden. Kan ik nu natuurlijk voelen door die bolletjes, heb de huls opgeborgen . Zit op dag 9 na TP en counting....... Liefs
ja 20 eitjes en van de week waren er al een paar van 18mm dus ben benieuwd hoe groot ze nu zijn, ja dat buikpijn kan alle kanten op he, ik kan nie meer zeggen dan vreselijk hopen dat eski en mo zich vasthouden. je voelt het zelf het beste hoor tenminste ik had gelijk door wanneer het fout was, zet em op he liefs
Oh dat wordt een goede oogst zondag meid!!! Ik duim voor heel heel heel veel bevruchtingen!! Ja het kan ook alle kanten op. Dat vind ik het nare van deze periode. Alles wat je voelt kan alles betekenen. Bah.... LIefs
ja daar hoop ik ook op, vorige x precies hetzelfde aantal, toen waren er 8 bevrucht en 5 geschikt voor pgd maastricht, er bleven er toen 2 over dus ik heb ze ook wel nodig die 20.
ik lees even mee.. waar dienen die bolletjes voor die jullie bedoelen? (volgens mij sta ik straks nog verbaasd van alle handelingen die ik moet gaan verrichten.. ) :-D
hey muppet, die bolletjes is om het innestelen te bevorderen, het verdikt je slijmvlies. en het is erg smerig hihi
Ey B, Spannend hoor bij jou en die ongie-pijn hoeft niks te beteken hoor. Tis inderdaad gewoon kl*te dat het alle kanten op kan gaan, konden ze nu maar even kijken hoe het gaat daarbinnen he? Mijn duimen blijven i.i.g overuren draaien voor je! Liefs!
pffffffffffffffff, vanochtend dacht ik wat bruinigs te zien bij het afvegen. Maar nog niet weer gezien vandaag. Ai ai ai, het wordt met de minuut gewoon spannender nu. Zucht.... Deborah, thanx meid!! Liefs