Bright, Je maakt het wel heeeeel spannend zo zeg! Hoop dat er zeker 1 blijft zitten (bloedverlies kan betekenen dat er 1 weg is he....hoeft nog niet beide te zijn!). Regi, Jouw dag vandaag! Ben heeeeel benieuwd hoe het is gegaan en hoe de score is! Hier dus 28 wk vandaag! JOEHOEE
@Elmo, YAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYY Gefliciteerd met de 28 weken!!! Tja spannend he? 't was niet echt bloedverlies, meer een verkleuring van de urine leek het. Minimaal, misschien een drupje. Dus misschien betekend het wel helemaal niks. Zolang er geen rood bloed komt..... pfffff, haha @Regi, Hoe is het gegaan meid? Goede oogst?? Liefs
hey meiden, kom ff snel zeggen dat het een goede oogst was, 19 eitjes, het was weer heftig de trannen liepen weer over me wangen, maar ja heb het weer gehad, krijg woensdag telefoon over de bevruchtingen en hoeveel er naar maastricht gaan, dan eventueel donderdag tp., ga nu weer lekker op de bank hangen. enne bright hou vol meid. liefs regi
Wauw Regi!!! Wat een mooie oogst!!!! Gefeliciteerd. Vervelend dat het weer zo heftig was meid. Nou lekker rustig aan en bijkomen. Dikke knuffel
Ow Regi, ik krijg echt meteen weer een flashback van mijn eigen laatste behandeling. 23 eicellen toen en ook dikke tranen hoor...wat een ellende. Fijn dat er zoveel eicellen zijn geoogst! Nu wachten op het telefoontje woensdag, succes!! Elmo
Bright: wat spannend zeg! Regi: jeetje wat een boel! Lekker relaxen meid! Hier vandaag begonnen aan ronde 16.. ben er nu niet meet zo rouwig om dat ik ongi wordt, omdat je toch wel weet dat je niet zwanger kan worden. Nog een 8 weken tot de uitslag.. duurt nog zooooo lang.. Wil verder!
hey hey, hoe gaat het bright? hier gaat het redelijk veel meer buikpijn dan de vorige keer, alsof alles bont en blauw is van binnen, ik vloei ook nog steeds, maar ja dat zal d`r wel bij horen, verder dus nog brak dus word nog een rustig dagje.
@Muppet, Meid, kan me voorstellen dat je het lang vindt duren, duurt ook lang. Ik duim voor je!! @Regi, Doe je rustig aan en drink je genoeg? Duimen voor woensdag meid!! Hier gaat het goed. Af en aan krampen, dus hopelijk is dat een goed teken. Dacht echt dat ik ongi zou worden vannacht, maar niks gebeurd. Vanochtend nergens last van. Begint nu weer wat te komen. Pffffff
Bright, spannend!! Ik had ook een echt ongi gevoel en later ook niet meer.....wanneer ga je testen? Oh stom staat in je onderschrift, ga je ook eerder testen?? Regi, whow wat een score meid! Vervelend dat je er nog last van hebt. Veel drinken en lekker rustig aan doen meid! Duimen draaien hier ook weer voor woensdag!! Elmo, alweer 28 weken! Gaat snel hè? Voel je je nog goed? Hier is ook alles goed. Alleen vriendlief is ziek Hopenlijk steekt hij mij niet aan.
Jewel, ik las het in een ander topic. Mexicaanse?? Hoop het niet meid en hopelijk blijft het jou bespaart. Ik ga niet eerder testen, luister braaf naar het ziekenhuis Denk dat ik ook niet de 8e test, maar dan vrijdag. Dan ben ik lekker vrij dus kan ik het laten bezinken (wat de uitslag dan ook mag zijn). LIefs
Denk niet dat het de mexicaanse is hoor. Hij moet wel veel hoesten, maar het is geen droge hoest en hij is niet benauwd. Dus een huis-tuin en keuken griepje Goed dat je luistert naar het zkh Dan kun je iig niet te vroeg zijn met testen en weet je precies waar je aan toe bent. Ik ga iig voor je duimen meid!!!
Hoop dat vriendlief snel beter is meid!! Ja pffff, wel moeilijk hoor om niet eerder te testen. Helemaal nu Calani vandaag positief heeft getest en zij op dezelfde dag de TP had. Liefs
Ja ik las het in een ander topic. Maar bij te vroeg testen kan er ook van alles nog gebeuren hè. Natuurlijk hopen we voor Calani niet
Nee dat hopen we inderdaad niet!!! Duim duim duim @all, Moet je nou tellen vanaf de TP of vanaf de dag dat je begonnen bent met Utrogestan? Utrogestan geeft toch het hormoon af wat je normaal gesproken na je eisprong krijgt? Dat zou beteken dat ik op dag 14 na eisprong zit en op dag 11 na TP. Pffff, spannend....
Hey Regi, Ik hou het lekker bij de datum die het ziekenhuis heeft gegeven. Was gewoon even benieuwd hoe de telling zit, haha. Liefs
Bright, volgens mij is het vanaf de tp. Ze kunnen nooit precies de dagen berekenen, maar vanaf de tp weten ze zeker dat er iets is wat in kan nestelen. Tenminste dat denk ik, het kan ook iets heel anders zijn
yep hihi spannend, heb nog steeds mega buikpijn lig nog voor pampus op de bank, dit had ik de vroige x niet, misschien omdat er eitjes tussen zaten van 22mm een pretje is het niet. enne elmo hoe is het met het kamertje