Wauwwwwww! Helemaal geweldig Regi! Blijf echt ontzettend op jezelf passen hoor, die overstimulatie kan heel gevaarlijk zijn. Als het erger wordt....dan is de kans op zwangerschap wel errug groot (maar geen garantie natuurlijk). Doe echt rustig aan de komende tijd en zorg goed voor jezelf! Dikke smakkerd, Elmo'tje
Regi!!!!!!! Wat een goed nieuws meid!! Gefeliciteerd met je toppertjes!! En ook nog drie voor in de vriezer. Gaat helemaal goedkomen. Veel drinken en rustig aan doen he? Liefs
hey elmo, ja gaat goed, weet nie of ik daar blij mee moet zijn you know why, maandag maar weer ff afwachten wat ze in me bloed zien, verder ben ik erg onrustig, je wilt het zo graag he dat is echt killing, ik hou me rustig tenminste dat probeer ik meer kan ik niet doen denk ik. drink minder koffie tsja en verder is het afwachten. hoe is het met jou?
Hey Regi, Hoezo weet je niet of je blij moet zijn met dat het goed gaat?? Ben ff nieuwsgierig Duim voor je meid. Liefs
W.s. omdat hoge waardes vaak duiden op een zwangerschap (niet altijd!!!). Ik denk dat ze hier wat onzeker van wordt. Fijn dat het goed gaat hoor, overstimulatie kan echt heel gevaarlijk zijn! Hier gaat het goed! Tnx. Elmo
ja meiden dat was wat ik bedoelde, maar ja dat zou nu ook al wel snel zijn he hihi, we willen allemaal te snel in de wachtweken haha. als ik toch te druk ben geweest voor mijn doen dan, dan heb ik wel een dikke buik als ik dan ff ga liggen zakt het wel af, en verder blijf ik veel drinken. hoe is het met jou bright? al beetje gewend aan het idee hihi
hey hey Pfff, ja ben al gewend aan het idee zover als dat kan Wel onzeker over vanalles en nog wat. Je lichaam doet zulke rare dingen. Ben blij als het 22 oktober is en we de eerste echo krijgen. Liefs
haha gefeli dan vandaag bright met het 1jarig lidmaatschap, ik vanmorgen weer gewogen en d`r zit meer dan een kilo verschil in met gister dat ik zwaarder ben, da`s niet goed geloof ik, naja hoor het morgen wel.
Tja, dat had ik ook niet. En toch waren mijn bloedwaarden hartstikke slecht. Overleg kan altijd toch? Maak me een beetje zorgen omdat je die kilo bent aangekomen. Maar misschien is het ook wel niks en maakt het niet uit. Liefs
ik heb net gebeld, ze twijfelde een beetje of ik nu wel of niet moest komen, ze vroeg hoe ik me verder voelde, en ze houd het toch op morgen, mocht ik vandaag meer klachten krijgen dan gelijk bellen, ook zei ze dat ik niet moest schrikken maar voor de zekerheid toch maar ff een tasje met spullen mee moest nemen voor als ze me laat blijven pfff heb ik weer, hoop maar dat dat niet nodig is
Goed van je dat je hebt gebeld meid!!! Ik duim voor je dat je morgen weer gewoon lekker naar huis mag . Liefs
Heel goed dat je hebt gebeld Regi! Bij verandering ook echt bellen hoor, het kan ontzettend snel gaan! Ik schrok toen ook dat dr. P nadrukkelijk zei: kom NIET alleen...Ik had anders echt ff alleen gegaan, met Ruben. Nouja, kon dus ook echt op het nippertje naar huis (met de belofte dat ik echt alleen op bed zou blijven liggen en heeeeeeel veel zou drinken). Aankomen is echt geen goed teken Regi! Goed op jezelf passen!! Bright, Gefeliciteerd met je 1 jarig jubileum hier! Ik voel me hier al echt meubilair
Hihi Elmo, Je past goed bij de rest van het huis hoor Had jij ook aan het begin van je zwangerschap dat je de ene dag meer last had van kwaaltjes dan de andere dag? Liefs
Hahaha..tnx! Al vinden sommige een bewegend knijntje irritant Ja, ach...eigenlijk had ik nooit zo heel veel kwaaltjes volgens mij (je vergeet zo ontzettend snel). De tweede zwangerschap stond echt de eeste weken in het teken van de overstimulatie dus heb me toen echt weken ziek / slecht gevoeld. Verder het bekende menstruatiegevoel, zere borsten en vermoeidheid. Zeker is het per dag verschillend..dat is het nog.