Weet je het zeker Elmo? Gaat goed met jou hè? hihi Maar die dementie komt me heel bekend voor, dus je bent niet de enigste.....
hey meiden, vandaag ben ik wel geweest hoor elmo hihi, de waarde was iets omhoog gegaan, moet nu woensdag weer terug gaan ze gelijk prikken op hcg maar denk dat ik het dan zelf al wel weet, heb nog steds ongi gevoel af en aan dus tsja erg duidelijk is het niet pff
Regi...er lijkt niks zo veel op een menstruatie als een beginnende zwangerschap! Ik wil je echt geen valse hoop geven..maar steigende waarde, een gevoel in je onderbuik...... Ik hooooooop het zooooooo ontzettend voor je!
yep hou maar op schei maar uit word er gek van maar dat weet jij ook als geen ander, ik heb die ultra tests in huis die zeggen 6 dagen eerder testen, maar daar geloof ik nie zo in en ga dat ook nie doen, maar dinsdag zou toch wel kunnen dan weet ik het net ff eerder dan in het ziekenhuis.
Als je het kan houden zou ik wachten tot de bloedtest. Dan weet je namelijk zeker waar je aan toe bent. Ik ben bang dat je met z'n ultra test alles wat hij ook aangeeft in twijfel trekt. Is het niet toch Pregnyl (omdat ie zoooo gevoelig is) of...bij neg.: het kan nog... Denk dus dat je er niet zoveel mee opschiet, helaas. Ja, het is inderdaad om gek van te worden!
Regi, oooh spannenddd!!!! Ik zou de dag, of een paar uur, voor de bloedtest zelf testen. Dan weet je het iig al, maar test je waarschijnlijk niet te vroeg. Die testen heb ik ook wel eens gehad, maar je gaat toch twijfelen eraan, zoals Elmo ook zegt. Nu is het vanaf hier heel makkelijk om te zeggen, maar dat is het natuurlijk niet. Ik duim iig nog steeds voor je!!! Liefs
Regi ik duim voor je en er brandt een kaarsje!!! Ik zou ook net even voor de bloedtest zelf gaan testen. Liefs
meiden ik kijk wel, ik weet zekr dat ik nie dit weekend overstag ga, want heb echt het gevoel dat het nie raak is, dus ik al sik eerder test zou het op z`n vroegst dinsdag zijn mits ik dan nog niet ongie ben, soory dat ik ff nie zo positief overkom pfff
hey meiden, hier ff een update, ik heb de hoop wel enigzins opgegeven, heb de hele week al ongiegevoel ,ok daar hoeft niks mis mee te zijn, maar sinds vandaag echt menstruatiekrampen, hoofdpijn en last van me rug dit is voor mij toch wel een teken dat het weer niet goed gaat, vrees dan ook dat het vandaag of morgen doorbreekt, ik hou jullie op de hoogte. liefs
Toen ik zag dat er een reactie was van jou was ik al bang voor zo'n bericht. Elmo'tje is eigenwijs en houdt hoop hoor! Geen bloed is goed.... Duim voor je!
hey elmo, je lijkt m`n man wel haha die zegt precies hetzelfde ik heb ook nog wel een tikkeltje hoop, maar heb altijd zoiets van hou ik mezelf voor de gek of ken ik me lijf toch echt goed, naja net weer de bolletjes gehad en nog niks te zien maar de krampen nemen wel toe, ik wacht het af morgen zal ik vast meer weten. knuf
Hoop zooooo dat je ernaast zit en dat het zelfbescherming is! Wat ik overigens heel goed begrijp hoor. Ik duim verder!
Oh Regi meid wat spannend. Ik ben ook eigenwijs, want ik wist zeker dat ik ongi zou worden en werd het toch niet Had gisteren ook onwijs ongigevoel, maar vandaag weer weg. Ik blijf voor je duimen meid!! liefs