Als je nu al ongi bent lukt dat nog wel toch...? Ik ben toen met de eerste cryo begonnen op Ruben zijn verjaardag, 4 november, dat ging prima. Maarja, je moet een hele cyclus verder zijn of mag je bij je volgende menstruatie beginnen? Dan ligt het er inderdaad aan wanneer je weer ongi wordt..spannend zeg! Moet je wel wachten? Tussen twee cryo's mag je namelijk meteen door. Nouja, of dat verstandig zou zijn...je zat natuurlijk wel met een overstimulatie. Wachten zou echt balen zijn...ik moest vorig jaar dus ook overslaan tot na de feestdagen, heb toen onwijs gebaald!
Ik moest wachten terwijl ik nog geen overstimulatie had. Ze zeiden dat er standaard dan een cyclus tussen moet zitten na een Hyper behandeling. Ik hoop dat je komende cyclus kort is Regi en dat je alsnog voor de kerst kunt beginnen. Liefs
Ja, zo is het volgens mij ook hoor...en wellicht maar goed ook... Na een eigen cyclus mag je wel meteen door, maar dat is net als een cryo, heel anders natuurlijk.
hoop dat ik er straks lekker over mee kan praten.. is nu net zweeds voor mij haha snap er nog geen snars van, maar lees wel met jullie mee
Nou, ik hoop niet dat je er over mee kan praten. Hoop dat je na 1 behandeling meteen weer kan verhuizen
haha ja elmo dat hoop ik ook voor muppet, ja ik moest nu deze menstruatie wachten en dan de volgende dat zou dan rond 20 november zijn mocht ik eventueel beginnen met die cryo maar ja dan moet het ook niet later worden dan de 20e, we wachten het maar af
Oh, dus deze menstruatie geldt al meteen! Nou...dan denk ik dat je het wel haalt hoor! Fijn dat er niet nog 1 hele tussen hoeft te zitten (dat dacht ik namelijk).
ja dat hoop ik ook wel Elmo maar ik houd wel in m'n achterhoofd dat het waarschijnlijk niet de eerste keer raak zal zijn. Mijn moeder was steeds heel snel zwanger (ronde 3) en ik dacht dat ik dat ook altijd zou zijn. Weet niet of dat iets kan zeggen over het verloop van de TP en eventuele zwangerschap daardoor. Gezien er geen natuurlijke selectie plaatsvind is het in dit geval misschien alweer anders.. we zien het wel. eerst de uitslag van het CHR onderzoek maar.. ben zo benieuwd. Vriend is bang dat hij CF heeft, maar ik heb zelf niet het gevoel dat hij dat heeft.. we zullen wel zien..
Sterre: Zie http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/138488-verlengde-wachtbankje-352.html Voor de update over B
Hey meiden, @Regi, Zo had ik het ook inderdaad. Eerst ongi na de punctie/TP, daarna eigen cyclus en dan op de eerste dag van ongi mogen beginnen met Progynova. @Muppet, Hoe komt je vriend erbij dat hij CF heeft? Is hij al bij de arts geweest? @Sterre, Zie link van Elmo haha. Ik klets hier wel, maar niet zoveel meer. @Elmo, Thanx voor de link Liefs
Ja, dit zou dus betekenen dat Regi eerder mag starten...er hoeft geen hele cyclus tussen te zitten. Bij de volgende ongi meteen starten! Ow, ik zie nu dat we steeds hetzelfde bedoelen...maar bij die "eerst eigen cyclus" dacht ik aan NOG een ongi...hahaha Nouja, als je in november maar ongi wordt, dan kan je nog wel starten denk ik hoor!
Misschien kan je die poging wel combineren met een kraambezoekje aan mij (als je dat ziet zitten!). Hoop dat ik je nog wat babygeluk mee kan geven dan!!!
Hihi Elmo, Ja we bedoelen inderdaad hetzelfde. Lastig soms hoor jij nog maar 10 weken, gaat snel zeg!!! Liefs
hey elmo ja dat lijkt me super tuurlijk doe ik dat dan, we houden wel contact hier hoor ondanks dat de poging is mislukt, ja ik ga d`r stiekum ook wel van uit dat het nog lukt dit jaar let`s hope so.
That's the spirit Regi! Je moet wat he... Goed dat je zo positief bent zeg! Op naar je kleine ijskonijntje!
ja weinig keus he, bij de pakken neer gaan zitten schiet ook niet op. hoelaat moest bright eigenlijk vandaag? bright als je dit nog leest heeel veeel succes vandaag en snel wat laten weten he. liefs
OOh meid wa spannend je hebt nu je eerste echo super meid succes ik zit ook in het umcg en krijg volgende week mn eerste IUI