ICSI in het UMCG

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Bright, Mar 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Vrees dat dit jaar echt niet meer gaat lukken hoor. Misschien kan je wel vast met de pil starten en dan de eerste spuiten zetten? Een punctie dit jaar zou ik niet op rekenen. Wellicht dus al wat voorwerk :D

Super veel succes! Spannend joh, de intake!

Elmo

2. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    4,106
    624
    113
    groningen
    Hey Elmo,

ja dat had ik al wel verwacht hoor. Ik zie eerst maar wat we bij de intake te horen krijgen. Ben er wel klaar voor. In het informatieboekje staat trouwens dat tijdens het starten van de behandelingen je menstruaties heviger kunnen zijn. Herken je dit ook. Van de week toen ik ongi werd had ik zo'n last dat ik van mijn stokje ben gegaan op het werk:) Dit heb ik nog nooit eerder gehad. Ik hoop niet dat dit nog erger wordt. Schaamde me dood.

Alles verder goed met jou Elmo?

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je menstruaties kunnen inderdaad anders verlopen tijdens en tussen de behandelingen in.
    Na de 2 vroege miskramen had ik ontzettend veel buikpijn en bloedverlies...maar dat had dan geloof ik ook wel een reden.
    Verder eigenlijk niet noemenswaardige veranderingen gemerkt. Je stokkies voelde ik wel wat meer maar dat kwam dan door het spuiten dus dat was echt tijdens een behandeling.

Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt!

Hoe gaat het met de rest?

Elmo

*hier alles goed! Buikvirus overleefd, nu aftellen tot verlof!

4. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Oproep gekregen om 16 dec voor een intake te komen!! yay, het gaat dan eindelijk (ervan uitgaande dat de chromosomen goed zijn) beginnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! We waren allebeide zo blij :D
    We weten gewoon dat het goed gaat komen.. (of zijn we nu weer naive?)

btw we hebben de namen van onze kindjes ook al bedacht, we zijn er nu helemaal klaar voor!

5. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    4,106
    624
    113
    groningen
    Hey Muppet,

ik kijk er ook naar uit. Wij mogen overmorgen naar de intake. Ik ben erg benieuwd. Vind het ook wel spannend hoor. Ben dr helemaal klaar voor.
    Ik denk dat we dan zo ongeveer wel gelijk beginnen. Das grappig. Zou leuk zijn als we samen gelijk zwanger worden, idd positief blijven. Depri zijn kan altijd nog. We gaan er gewoon voor toch:(

Leuk dat we elkaar hier een beetje kunnen volgen;)

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat een positieve draai hier zeg, heerlijk!
    Hoop dat al jullie dromen uitkomen, jullie de namen straks nog mooi vinden, alle onderzoeken meevallen en jullie in 1 jaar kunnen starten EN bevallen! Dat zou toch mooi zijn he!

Super veel geluk, vind het fijn dat jullie elkaar nu zo hebben!

Elmo

7. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    4,106
    624
    113
    groningen
    Hey meiden,

we zijn vanmiddag bij de ivf intake geweest. We hebben te horen gekregen dat we ICSI krijgen met mijn eigen cyclus. Dit houdt in dat ik niet zoveel hormonen hoef te spuiten.:)
    Er is bloed afgenomen bij mijn vriend voor chromosomen onderzoek. daar moeten we drie maanden op wachten en dan kunnen we starten. De wachtlijst was zo wie zo 2 maanden en dan ook nog de feestdagen er tussen. Dus ik denk dat we in februari kunnen starten. Voor die tijd krijgen we nog een oproep voor een voorlichting voor spuitinstructies etc.

We hadden nog even gevraagd hoeveel goeie zaadcellen er nu gevonden waren, dit waren er 3 miljoen. :$ wat veel maar blijkt dat een 30 miljoen normaal is:( das dus 10% maar goed er is in ieder geval beweging.

Verder eigenlijk geen bijzonders. Van mij mag het gauw februari worden:D

Iedereen een fijn weekend en to gauw;)

8. regi

regi Fanatiek lid

Jul 23, 2007
    1,671
    0
    0
    nou maris, dan weet je bijna zo`n beetje wat je nu staat te wachten nog ff het chromosomen onderzoek afwachten is ook spannend en dan kunnen jullie beginnen toppie.

hey elmo hoe was het vandaag dat gluren naar dat kuikentje?

9. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Duurt lang he Mariska.. maar voor je het weet is het zover! Fijn dat het in je eigen cyclus kan :) Lijkt me ook wel fijn.. 3 miljoen lijkt idd heel veel.. maar als je dat zet naast 30 milj.. mja.. een paar zou al fijn zijn.. zucht.. onze tijd komt nog wel meis.!

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Owwwww wat snel ja! Een wachtlijst van 2 maanden is zo ontzettend kort voor het UMCG!
    Toen wij (inmiddels 4 a 5 jaar geleden) begonnen was de wachtlijst 7 maanden!!
    Super joh, februari wordt jullie maand!
    Ook hier 6x ICSI ec (eigen cyclus) gedaan...vond het in het koppie wel erg zwaar hoor! Er zijn zoveel fasen waarvan je steeds afhankelijk bent en die onzeker zijn.
    Ik ga voor jullie duimen!
    3 miljoen is niet veel inderdaad maar voor ICSI zat :D

Hier alles goed!
    Gisteren 1.5 uur ongestoord naar ons kuikentje kunnen kijken. Zoooo mooi!
    Ik zal gauw wat echo foto's inscannen en in mijn album zetten!

11. regi

regi Fanatiek lid

Jul 23, 2007
    1,671
    0
    0
    jaa elmo foto`s laat zien ben zo benieuwd

12. regi

regi Fanatiek lid

Jul 23, 2007
    1,671
    0
    0
    en het liefst vandaag hihi

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Regi:
    Zie album of Hyves :D

14. Marj

Marj Fanatiek lid

Oct 26, 2009
    1,096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Hallo!
    Wij lopen momenteel ook in het UMCG, bezig met de eerste ICSI-poging voor een derde kindje. Onze zoon en dochter zijn beiden ook in het UMCG ontstaan mbv ICSI. De eerste gestimuleerd, 2e via eigen cyclus. Nu weer een gestimuleerde poging.

Wie zijn er momenteel nog meer in behandeling in het UMCG?

Groetjes!

15. regi

regi Fanatiek lid

Jul 23, 2007
    1,671
    0
    0
    hallo marj,
    volgens mij is het voor degene hier op het forum en die ook in het umcg lopen ff afwachten, de een wacht op een gesprek en de ander zoals ik wacht op mijn ongie om te starten met een cryo tp.

ik wil je veel succes wensen ondanks dat het niet nieuw voor je is.

gr regi

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hoi Marj,

Zo, pittig zeg, voor een 3e bij het UMCG!
    Ik dacht altijd dat dat onmogelijk was...maar nu ik hoogzwanger van de tweede ben sluit ik niks uit ;)
    Je weet het nooit!

Slaan bij jullie de ICSI behandelingen tot nu toe relatief vlot aan of heb je voor elk kindje veel behandelingen gehad?

Altijd fijn te lezen dat er ook heel veel mensen zijn voor wie het sprookje wel goed afloopt....

... en ze leefde nog lang en gelukkig!

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lady's....?
    Waar is iedereen?

Hoe staat het met de wachtende?

18. ladypink

ladypink Fanatiek lid

Jun 3, 2007
    1,360
    0
    0
    ik heb mn eerste IUI gehad in het umcg 30 oktober...viel me 1000% mee en nu maar weer wachten..maar ik heb er een goed gevoel over.Iedereen succes met wachten hier ik weet hoe rot dat is.

19. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    4,106
    624
    113
    groningen
    Zo wat een positieve berichten allemaal. Daar word ik vrolijk van. Dat geeft me veel hoop op een kans van slagen.
    Voor ons dus op het moment niet zoveel actie. Wachten op de uitslag van het chromosomen onderzoek wat in Januarie hopelijk bekend is en dan starten met Icsi hopelijk Februari.
    Duurt nog even:( Ach ja. Het is ook gauw zover.

Spannend Ladypink. Hoop dat het raak is. Zal voor je duimen;)

Liefs Maris

20. regi

regi Fanatiek lid

Jul 23, 2007
    1,671
    0
    0
    heel veel succes in die killing wachtweken

Share This Page