Ja wat gaat dat snel he?? Heerlijk!!! Overmorgen weer even naar ons wondertje gluren. Hoop dat alles goed is. Ik las ergens dat jullie wondertje goed ligt, mooi!! Liefs
Ja, kuikentje ligt keurig met het hoofd beneden. Morgen, op Ruben zijn 2e verjaardag, hebben we de echo voor het rechter niertje! Meteen weer even gluren
iedereen heel veel succes met gluren en behandleingen..met mij gaat alles zeer K*T hheel veel hoofdpijn en raar gevoel in mn buik..duys hopelijk is dat goed nieuws maar momenteel geniet ik nog niet zo ..
hey elmo toppie joh dus het was dubbel feest hihi hang on ladypink niemand zei dat het makkelijk was pff d`r zijn er veel die daar hetzelfde over denken succes
Hoe gaat ie hier dames? Ik moest jullie alweer van de 3e pagina afhengelen! Via deze link kan je 2 kiekjes van de babykamer zien, als je dat leuk vindt. http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/156331-mamas-provincie-groningen-115.html#post5906328 Elmo
Wij gaan een rode met oranje babykamer doen vindt ik zo mooi ik ben niet zo van het groen maar het staat wel mooi voor een kinderkamer..
Rood / Oranje is ook erg leuk! Onze zoon had wel oranje op zijn kamer. Staat heel knus en warm. We gaan over 6 tot 8 mnd verhuizen dus dan kunnen we twee echte jongens / meiden kamers maken
hey meiden, nou me ongie is er mooi op de 29e dag, was weer erg te spreken over mijn lijf moet ik zeggen hihi, ben begonnen met progynova en heb 30-11 1e echo dus we zijn weer in de race. liefs regi