ICSI in het UMCG

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Bright, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ja ik ben ongie, en begonnen met progynova, dit is de start voor een eventuele cryo tp

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik begrijp niet zo goed wat hier onduidelijk aan is :D

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    hallo allemaal

ik loop ook in het umcg groningen volgend jaar krijgen wij isci of ivf

zodra mijn vleesboom er uit is door mijn hoge bloeddruk is ie er nog niet uit helaas
    bloeddruk moet eerst om laag
    mijn man lief zijn zaad is slecht voor iui dec moet hij weer in leveren gaan ze kijken hoe ie dan is

meiden allemaal succes

4. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    @elmo ik begreep niet eerste echo we zijn weer in de race en de onderste banner 2 dagen overtijd.

5. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    die banner heb ik maar ff verwijderd, die hoorde er ook niet hihi

maar nu begrijp je het wel toch?

gr regi

6. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    jah hoor regi jammer meid heel veel succes de volgende ronde

7. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    klinkt beetje raar, maar vind het niet jammer dat ik ongie werd, nu konden we tenminste verder met de cryo`s.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Na een mislukte poging stond ik ook altijd weer te juichen om mijn ongi hoor!
    Je weet dan zeker dat er niks geks aan de hand is, je lijf doet normaal EN je kan verder!
    Zet hem op laiverd!
    Elmo

9. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    thanks andere laiverd, hoe is het met je?
    word nu wel heeeeel spannend he, ben zo benieuwd wat het is!
    voel je je nog goed?

knuf

10. Brit38

Brit38 Niet meer actief

Hallo,
    Ik volg deze site al een tijdje maar heb zelf nog nooit iets geschreven. Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Brit en 39 jaar oud. Wij hebben al een lange tijd een kinderwens. Eerst heb ik 7x een IUI gehad in het Martini zkh zonder resultaat, daarna 1x IVF waarbij er geen samensmelting is ontstaan tussen eicellen en zaadjes. Ruim 2 maand geleden de eerste ICSI, 9 bevrucht!! Er zijn er 2 teruggeplaatst en 7 in de vriezer. Na 2 spannende weken had ik een positieve zwangerschapstest. De 6 weekse echo was 1 hartje te zien, helemaal fantastisch. Helaas was er met de 8 weekse echo geen hartje meer te zien. Aangezien een miskraam niet op gang wou komen heb ik gisteren een miskraam gehad mbv het medicijn cytotec. Nu sta ik dus weer aan het begin helaas en is mijn laatste kans om voor mijn 40ste moeder te worden ook voorbij. Ik merk dat ik het prettig vind om een ander zijn ervaringen te lezen daarom zet ik mijn eigen er nu ook op. Iedereen op deze site zit in hetzelfde schuitje en heeft hetzelfde doel.

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

He Brit,
    Wat een ellende zeg! Ben je na zo ontzettend veel gedoe, eindelijk zwanger, word je beloond met een kloppend hartje...gaat het toch nog fout.
    Vreselijk zeg! Ik wil jullie vooral heel veel sterkte wensen bij het verwerken van dit alles. Heftig zeg!
    Ik hoop dat je je 41e verjaardag fantastisch zult kunnen vieren!

Regi,
    Ja, ik voel mij goed! Heel goed voor iemand die ruim 35 wk zwanger is en nog 1x moet werken!

Elmo

12. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    hihi elmo dat moest er ff bij he die 1 dag werken grrr, het is je gegund hoor, geniet ervan voor zolang je je rust nog kunt pakken. dikke knuf.

he bah britt dat zijn geen leuke berichten wat een ellende, ik zou geloof ik helemaal gek worden ben je eindelijk zwanger net wat elmo zegt gaat het alsnog mis. ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen en hoop dat je ook hier weer door heen komt.
    gr regi

13. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    @ britt deze is voor jou heel veel sterkte...

Een leven is een geschenk
    samen gesmolten uit 2 mensen
    Alle liefde van de wereld
    dat is wat zij hen wensten

Soms is het niet gegeven
    een leven in de moederschoot te doorstaan
    Weet dat het dan in vele harten
    als een beschermengeltje verder zal gaan.

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    lady wat een mooi gedicht zelf geschreven hij is niet voor mij maar wou even reageren

15. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    nee marnat heb hem niet zelf geschreven
    weet de bron niet meer..ik had het bewaard omdat ik het een heel mooi gedicht vondt een hele pakkende tekst

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

aha ok hij is wel mooi

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mooi gedichtje zeg!!

Regi:
    Ik word onmiddelijk gestraft met mijn: nog 1x werken.
    Gisteren weer ontzettend overgeven en alles wat daarbij hoort dus Elmo'tje ligt weer met een vaag virus op de bank.
    NIet de eerste keer deze zwangerschap.

Maargoed, neemt niet weg dat er een baby in mijn buik zit natuurlijk, begrijp me niet verkeerd.
    Kan beter nu alle virussen pakken dan tegen de tijd van bevallen!

18. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    Elmo weet je zeker dat het een virusje is en niet wat anders zou wel even de dokter verwittigen besterschap

19. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    doe dan ook rustig aan ;)
    hoop idd dat het niks geks is, hou je taai meis

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou, gewoon weer opgeknapt en mijn laatste dagje gewerkt vrijdag.
    Verlof.
    Het voelt een beetje dubbel, ik eindig nu waar het allemaal begonnen is: bij het UMCG.
    Ben nu 36 wk, heb vanmiddag nog een check bij mijn vk en moet dan naar de gyn in het UMCG (ivm spoedkeizersnede van Ruben).
    Lijkt me heeeeeeel raar...Poortweg 10 oplopen en dan niet in de rij voor kamer 9..maar een ander nummertje.
    Erg ongemakkelijk denk ik, vond zelf die bolle buiken voor mijn neus echt niet tof.
    Ik hoop dat ook gauw de poli naar boven verhuist!

Hoe gaat het met de dames hier?

Elmo'tje

Deel Deze Pagina