Jah ik geloof dat daar wel sprake van was..maar ergens vindt ik het niet heel erg ik zou ook gelukkig zijn als ik zwanger en ik vindt dat je je daar nimmer schuldig over mag voelen.
Hey dames! Alles hier goed! De hormonen waren super goed en de chromosomen ook, er is dus niks aan de hand.. de 16e intake voor ICSI dus ik hoop dat we dan meer weten hoe of wat. Natuurlijk is het nog steeds zo dat het zo kan zijn dat ze niks zullen vinden, maar als er geen zaad in de ballen werd aangemaakt zou dat eigenlijk wel in de hormonen te zien moeten zijn.. en dat is dus niet zo. Dusss.. we zijn nu even heeeeeel blij Liefs
hier vandaag echo gehad, slijmvlies was 4 mm en moet 6 zijn dus over op de dubbele dosis progynova en volgende week dinsdag weer echo. liefs regi
Hoi allemaal, @Muppet, gefeliciteerd met de uislag van het chromosomen onderzoek. Wij horen eind januari of het goed is. Spannend hoor. Met de rest ook alles goed? Met mij wel. Van mij mag het Januari zijn. Lijkt nog zo'n end. Maar goed we komen het wel weer door. Liefs maris
up up ff van de 2e pagina afgehengeld. hoe gaat het hier? en elmo al klaar voor de bevalling? hier vrij rustig ondanks geloof ik alle bijwerkingen die je maar kunt krijgen van de progynova gaat het redelijk. liefs regi
hier gaat het goed ik wacht op papieren van het ziekenhuis waneer ik defenitief geholpen word wanneer de vleesboom er uit gaat ik moet rekening houden met de 15 de dec bloeddruk is goed
@ elmo hou je het nog een beetje vol? @ marnat ik duim voor je dat je 15 dec geholpen mag worden. @ mariska 1 mazzel heb je met de feestdagen gaan de dagen meestal wel sneller dan normaal op naar januari
Ow Marnat, spannende tijden dus voor jou, zo in de decembermaand. Succes! Regi, Ja, Progynova kan rotspul zijn! Volgens mij had ik er niet zo gek veel last van. Dinsdag weer kijken toch? Jammer dat ik steeds eind van de week ingepland wordt (is vorige week zo begonnen dus zal nu zo blijven). Denk aan je hoor! Hier alles goed. We hebben een goede overdracht naar het UMCG gehad en krijgen dinsdag telefonisch het definitieve plan te horen. Als uk blijft weigeren om in te dalen wordt het sowieso een ks (w.s. met 40 wk). We zullen dus zien...hopen dat ie nog iets gaat zakken!
ojee wat spannend weer elmo, nog 3 weken dus dan, aftellen of ben je d`r nog nie klaar voor hihi sterker nog je heb geen keus denk hihi. dat is ook nie leuk steeds einde van de week hihi, naja misschien mag ik vrijdag al komen voor tp ik heb eigenlijk geen idee wanneer dat dan zou moeten zijn, weet jij dat als ik dinsdag groen licht krijg wanneer ze dan gaan ontdooien enz. hoe dichter bij het komt hoe spannender het weer word brr. en heb zo de bibbers dat ze niet goed ontdooien ze hebben toch een prikje extra gehad met pgd. liefs regi
Regi, Ik heb twee keer een cryo tp gehad en moet je eerlijk zeggen dat ik niet precies weet hoe dat schema was toen. Ligt dat niet vooral aan de dikte van je baarmoederslijm? Mochten we dezelfde dag daar zijn en er zit niet heel veel tijd tussen, dan wacht ik wel op je hoor...of kom ik wat eerder. Kunnen we misschien, als je dat gezellig vindt, een bakkie doen. Ja, of ik er klaar voor ben. Ene kant wel, andere kant niet. Vind deze laatste fase altijd wat dubbel. Afscheid van je dikke buik, de zekerheid van je ukkie bij je maar ook niks mooiers dan die eerste aanblik met je wondertje... Spannend...dat is het allemaal zeker!
dankje meiden het is zeker spannend morgen bel ik even weer naar het ziekenhuis om te vragen wanneer ik nou geholpen word en of ik verder moet met mijn medicatie hoe gaat het met jullie?
ik laat het je dinsdag weten elmo, ja me slijmvlies moest 6 zijn en was maandag 4 dus nu dinsdag na 8 dagen en dubbele dosis van die shit mag ik toch hopen dat het nu 6 is. en dan gaan we zeker een bakkie doen. knuf
Ja, met een dubbele dosis van die "shit" verwacht ik ook wel een mooi laagje! Ik moet donderdag weer heen hoorde ik net...we zullen zien.
hey meiden me bm slijmvlies was 7,7 dus we mogen door, maandag tp mits ze goed ontdooien natuurlijk. dus elmo helaas weer geen bakkie of je moet maandag weer in het z,huis zijn maar dat zal wel niet. gr regi
Hoi meiden, de feestdagen zal ik welgoed doorkomen. Elmo, de laatste loodjes. Hoop dat alles beetje voorspoedig zal gaan verlopen. En Regi, spannend meis zo´n terugplaatsing. Zal voor je duimen. Liefs mij.
He Regi, Nou...heb voor maandag geen afspraken daar staan...hahaha of ze moeten donderdag een nieuw plan hebben...of uk moet een ander plan hebben Wat goed dat je lijf meeewerkt en dat jullie door kunnen zeg! Fantastisch nieuws. Ik hoop dat het ontdooien goed gaat! Wij hadden van 3 cryo's uiteindelijk 2 tp's. Duim voor je!