geef uk maar instructies om het weekend het daglicht te willen zien hihi kan ik maandag gelijk op kraamvisite, ja ik hoop dat het lukt ik hou je op de hoogte. dank je mariska
Hihi...nou, van mij mag ie! Zondag ben ik 38 wk, ze verwachten geen heel kleintje dusse...moet kunnen
Owww...das wel erg lang zeg! Ik zou als ik jou was, zo ben ik dan weer, tussen 12.00 en 13.00 uur gewoon ff bellen hoor! Begrijpen ze echt!
Hey Regi, Heel veel succes morgen!! Ik weet niet of ze je info geven met bellen, wij moesten gewoon die kant opkomen en ze zouden alleen bellen als het niet door zou gaan. Liefs
Ze geven die info wel, als die beschikbaar is Wij hebben 2x een cryo tp gehad maar weet echt wel zeker dat we eerder nieuws hadden dan tot die tijd te wachten. Vind het zo echt wel een heeeeele lange dag! Nouja, duimpjes draaien sowieso!
Dat is het verpleegkundig spreekuur. Mijn zwangerschap houdt me inderdaad voor de gek. Ik vraag net aan manlief hoe het ook alweer zat en jullie hebben 100% gelijk! Je moet inderdaad (vrij laat) naar het lab komen en je hoort het daar (begint me nu ook weer te dagen...sorry!). Wij hebben 6x eigen cyclus gehad en bij die pogingen werd je gebeld (was net zo spannend vond ik, met 1 eicel). Maargoed, dat wordt een lange dag! *nog een keer sorry hoor....ben echt zo dement als een kraai* Elmo
haha het is je vergeven hoor, ik heb het met de vorige pogingen ook gehad dus daarom vond ik het al zo vreemd om te bellen hihi maar ach joh een spannende dag word het toch wel ik ga toch beetje op tijd weg i.v.m drukte rond die tijd rond groningen en een beetje uitslapen dan is de ahlve dag al om hihi.
thanks bright, ikke nu helemaal alleen en morgen ook (snik) sla me d`r wel doorheen en ben dan echt heel stoer tegen mannetje, dat het niet anders is in het transport dus niks aan te doen dat tie dan net weg is en zodra ik iets weet ik gelijk ga bellen totdat tie dan weg rijdt en je ff 3x moet slikken pffffffffffff maar het komt goed moest het ff kwijt hihi