Pffff...wil je dat niet meer doen! Ik dacht: ohnee! Geen reactie van Regi toch!! Maar gelukkig, je hebt nog niks gehoord.... Op naar een goed tweede deel. Wanneer vertrek je van huis?
ga nog ff langs me schoonouders, me schoonmoeder gaat ff mee, dus rond 14.00 denk nog ff bakkie daar doen en dan rond 14.30 ri groningen. sorry dat ik je heb laten schrikken hihi
Geeft niks, zou mooi zijn als ik er weeen van had gekregen Maarre..ik wens je een ontspannende middag! Neem ff een fototoestel mee, kan je je uk nog even op de gevoelige plaat vastleggen. Leuk voor de vergelijking als ie straks in de wieg ligt *ja, ben optimistisch inderdaad!*
haha ja dat ben je zeker, ik nog ff niet hoor hoop na vanmiddag wel, 1 klein probleempje de batterijen zijn leeg van de camera hihi helaas.
Dan haal je ze ff uit je afstandsbediening ofzo Zonde om er geen plaatje van te maken... Of met je mobieltje!
ik heb al wat gevonden geen idee hoelang ze het doen 1 fotootje is genoeg toch, enne afstandsbediening zijn te licht voor camera hihi
haha jahoor 2 van de 3 hebben weer een warm plekje bij me, dus we hebben er gewoon nog 1 over ook, mar hoop natuurlijk dat we die niet nodig hebben. xx regi
Als ik nou beval voor de 28e, dan is er een mooi plekje voor jou! Je mag dan letterlijk het stokkie overnemen
haha ja daar gaan we voor he dan hebben we allebij een soort van kerstkindjedat zou helemaal geweldig zijn.
Regi, wat een schatjes zeg! Ik ga voor je duimen dat deze blijven plakken!! Elmo, jij bent ook al bijna zover! Pff gaat snel hoor! Voel je je nog goed? Hier is ook alles goed. Tijd vliegt voorbij! Was dit topic bijna vergeten *schaam* maar dat is niet het enige wat ik momenteel vergeet
haha schatjes? ik vind ze d`r niet uit zien als ik eerlijk ben hihi. ja schaam je jewel (het is je vergeven hoor) jij schiet ook al op he!