Ow...omdat het al april was...dacht ik dat je al was begonnen. Half / eind van de maand kan jij van start! Echo was goed...zondag is het ei-raap-tijd bij Elmo'tje. De site gaat verhuizen dus begin van de week hoor je pas hoe het is gegaan
Ja idd en dat is het minste. Ik zal aan je denken... Ik las dat er 17 eiblaasjes zitten, mooie score in elk geval...
He Bright! Ja, het is goed gegaan...nou ja...het duurde ff, 1x een ander cathetertje...poeren, zoeken, die vogel die er haast vandoor ging..en ja hoor, daar ging ie: ONS BRUSJE! Volgende dag gebeld: Van de 23 eicellen (schrik niet...dit is ook niet echt normaal!) waren er 9 bevrucht. 1 teruggeplaatst en 4 in de vriezer. We zijn zeer tevreden. Nu alleen overstimulatie waardoor ik sinds de punctie al thuis ben. Morgen weer heen voor bloedonderzoek om te zien of het wel goed gaat (donderdag ging het nog maar net goed...mocht nog net mee naar huis). De punctie was deze keer dan ook echt niet fijn (lees vreselijk) maar wil jullie niet bang maken hoor! De 7 andere keren ging prima! :-D
Elmo, super zeg dat er 9 bevrucht zijn!! En 4 cryo's ! Daar doe je het voor Wel vervelend dat de punctie niet fijn was...Maar ja, je hebt het weer gehad En nu maar afwachten...
Ik ben ook patient in het umcg en wij gaan misschien binnenkort voor IUI maar we wachten eerst af over 2 maanden beginnen we eerst met menopur en dan zelf nog proberen zwanger te raken. Ik heb namelijk een hele korte cyclus "18 dagen" en reageer heel heftig op clomid veel bijwerkingen. Verder vindt ik het team van artsen,nurse practioners uiterst aardig en correct voel me ook al thuis daar wij gaan nu bijna een jaar naar het umcg.. Deze maand heb ik 50 mg clomid gehad en vandaag was aan mn bloed te zien dat de hormoonwaarde's waren gestegen dus miss is de menopur niet eens nodig laten we het maar hopen.
Ow Bright! Jouw intake is ook al gauw nu! Donderdag al (ja al....jou duurt het vast veel te lang) Ladypink, Ik hoop dat je niet veel ervaringen rijker zult worden in het UMCG :-D
hey elmo, hoe gaat het nu met je? hier ben ik begonnen met aftellen hihi vind het allemaal wel spannend hoor moet donderdag beginnen met prikken brrr
Regi: Volgens mij ben ik aardig over de overstimulatie heen. Morgen wel langskomen voor de controles. Verder gaat het goed. Mijn eierstokken blijven gevoelig maar dat kon ook nog wel even duren zei Dr. H. Donderdag gaan prikken! Zet hem op! *zie dat jij wel echt uit Groningen komt!*
nee ik kom niet echt uit groningen wel uit de provincie . ohw overstimulatie is geen pretje denk. hoe komen ze daar achter dan door echo`s zeker? en wanneer word de behandeling dan eventueel gestaakt?
Hey Regi, Ik ook uit de provincie hoor! Woon zo'n 20-25 minuten boven Groningen. Overstimulatie voel je wel Het is in je bloed het beste te zien. Het gaat gepaard met vocht in je buik en vergrote eierstokken. Het kan voor de punctie al optreden maar ook in de wachtweken pas. Vandaar dag je eigenlijk altijd een beetje mak aan moet doen en vooral goed moet drinken. Ik voel me met de dag beter...nog 1 weekje geduld hebben! Morgen een grote dag voor jou!