Heb je niet toevallig hard geperst op de WC?? Ik had bij het afvegen ineens bloedverlies en dat ging over in bruinverlies naarmate de dag vorderde. Heb er twee dagen last van gehad en toen was het weg. Duim duim duim Liefs
hey bright, nee juist niet ik kon eindelijk naar het toilet zonder persen, en had al rood in het inlegkruisje. moest om 16.00 weer bolletjes inbrengen en nu is het alleen bruin, heb wel beetje zeurderig gevoel maar niet echt ongiekrampen, de schrik zit er goed in, het is afwachten. liefs regi
Pfff, wat een narigheid he. Ik heb me een paar dagen k*t gevoeld totdat het bruin ook helemaal weg had. Hopelijk krijg je maandag gelijk te horen dat je deze week een echo krijgt. Liefs
Hey Regi, lees dat je last van bloedingen hebt, Oef wat een onzekerheid zeg. Snap dat je je erg rot voelt. En dan duurt tot maandag nog erg lang. Maar goed het hoeft niet te betekenen dat er iets niet goed is. Er zijn wel meer meiden die weleens last van bloedingen hebben. Zal hard voor je duimen dat alles goed afloopt. Dikke knuff, Maris
heb geen bloedverlies meer gehad alleen gister nog wat bruin, vanmiddag wel een propje verloren dat was bruin, misschien dat dat er 1 van de 2 is ik heb geen idee. zo duurt het idd lang tot morgen pff
Regi: Je hebt er niks aan, gevoelsmatig, maar dat het nu eigenlijk alleen nog bruin is is een heel goed teken hoor! Dat het er 1 van 2 is kan heel goed. Dat betekent dan wel dat er zeeeeer w.s. nog 1 zit die het prachtig zal doen! Wil je het maandag zo snel mogelijk laten weten?....als je hoofd er naar staat natuurlijk. Duim enorm voor je! Liefs
hey elmo, ja laat het morgen wel ff weten. hoe gaat het met jullie en met de kleine stijn drinkt tie goed? liefs regi
Het lijkt de goede kant op te gaan met de borstvoeding. We zijn er nog niet maar ik ben echt van plan om alles te proberen! Links is nu genezen (hij kon daar niet drinken door eenf linke kloof / korstje) dus daar gaan we nu opbouwen en oefenen. Rechts gaat wel al heel goed.
oe au, ok jij bent ook echt een volhouder he hihi, super hoor, en ik weet zeker dat je ook dit wel weer voor mekaar krijgt. vind ruben het leuk?
Ja, Ruben vindt het allemaal wel oke! Soms een kus en knuf maar soms ook gewoon lekker niet. Hij lijkt er niet echt anders van te worden en vertoont tot nu toe helemaal geen jaloers gedrag! Lief kereltje
whahahahaha ik ben nog steeds hardstikke zwanger pfffff wat een opluchting, heb vrijdag 1e echo hoe spannend is dat.
Regi, wat goed! Gefeliciteerd! Hebben ze je de HCG-waarde gegeven?!?! En nu op naar vrijdag! Liefs Loesie