Ik wist het!! Wat ontzettend goed meid, heerlijk! Vrijdag lekker naar jullie uk kijken...hoe bijzonder! Dat wordt echt aftellen zeg! Geniet ervan, over zo'n 7 a 8 maanden heb je echt een wolk van een baby in je armen meid! Liefs
@Elmo, ik zag dat jij een berichtje had gepost dus ff gluren om naar je banner te kijken en wat zie ik? Gefeliciteerd meid met de geboorte van jullie 2e zoon!!!
thanks elmo, dan wist je meer dan mij hahah, wat is dat zenuwslopend pffff ja ik kan de dagen nu wel omkijken haha
@ Maartje: Dank je wel! Regi, Ja, tuurlijk...als het om jezelf gaat is het ook heeeeel anders. Een hele poos terug heb ik mijn topic van toen eens doorgelezen...nou, dikke tranen hoor, toen ik bloed verloor. Het waren niet de eerste tranen en ook niet de laatste. Vanaf de zijlijn is het makkelijk om positief te blijven en de moed niet te verliezen maar als het om jezelf gaat.....heavy! Ben enorm blij voor je!
thanks en ik hou je zeker op de hoogte, tot nu toe zijn al de dingen die je tegen me zei wel uitgekomen hihi je moet gaan pendelen joh haha
Regi, super! Ik zal vrijdag in de wachtkamer naar je zwaaien, ik mag ook voor echo! Maar dan om naar een lege baarmoeder te staren, hihi!
he mijs dat klinkt best wel naar, ik hoop dat de geschiedenis zich herhaald, toen elmo net 6 weken zwanger was van stijn kwam ik haar ook tegen in de wachtkamer, en toen ze ging bevallen moest ik testen, ze zei toen tegen me dat ze het stokje aan me over gaf en zie hier het resultaat. laten we dat dan ook maar gelijk afspreken vind je niet hihi gr regi
Ja, ik vind het een goede! Kom maar door met dat babyestafettestokje! En ik vind het niet naar, hoor, jullie zijn ook allemaal onderzocht neem ik aan en dat is nu eenmaal de weg naar baby geworden voor jullie en voor ons... Mariska, jullie krijgen ook ICSI in eigen cyclus, toch? Waarom is daar in jullie geval voor gekozen, i.p.v. reguliere ICSI met hyperstimulatie?
Deze maand of mijn cyclus oké is voor ICSI in eigen cyclus. Kan alleen als de boel bij mij in orde is. Vorige week bloed prikken op hormonen en nu vrijdag op dag tien kijken of er een Mijseitje rijpt, denk ik. Ik weet het niet precies wat ze gaan onderzoeken.
Ik weet het natuurlijk ook nog niet allemaal precies, daar komen we de komende maanden wel achter. Het is te hopen dat ik hormonaal helemaal in orde ben, want anders kan het niet in eigen cyclus.
Hier 6x eigen cyclus gedaan (poging voor Ruben). Heel veel succes meis! Regi: Nou...positief denken! Ik weet niks, ik voel niks aan, ik hoop alleen ontzettend
Elmo, dank je wel! Ruben verwekt in poging 6 in eigen cyclus? En Stijn vervolgens door ICSI met hyperstimulatie? Waarom is voor die behandelingen gekozen?
Hey Regi, ik lees supergoed nieuws. Wat een opluchting. Heb ook heel hard voor je geduimd, en nu maar genieten meis. Hey Meis, bij mij is voor een icsi in eigen cyclus gekozen omdat mijn cyclus en mijn hormoonhuishouding allemaal goed is. Woensdagmiddag hebben we een voorlichting met spuitinstructies. Hoop dat het chromosomenuitslag van mijn vriend eind deze maand goed is dan zouden we eind deze maand ook al kunnen beginnen. Kan niet wachten.
spannend maris, die spuitinstructies stelt niet zoveel voor hoor, maar hoort er nou eenmaal bij, heel veel succes, en dat genieten ja ik doe me best hihi misschien na vrijdag iets meer haha
Nee, bij Ruben hadden we 6x ICSI eigen cyclus en toen nog 1x hyper. Voor Stijn 2x cryo en 1x hyper. Er is voor eigen cyclus gekozen omdat de oorzaak bij ons het zaad is. Mijn cyclus was goed genoeg (binnen de grenzen) en mijn leeftijd ook.
Maar geen geluk bij 6 keer in eigen cyclus dus, Elmo..... Waarom na zes keer hyper? Op advies van zh of op verzoek van jouzelf? Krijg je cryoterugplaatsing sowieso altijd in eigen cyclus, of ligt dat er weer aan hoe goed je eigen cyclus is? En daarna weer een hyper? Niet weer in eigen cyclus geprobeerd? Sorry, hoor, ben nieuwsgierig wat de afwegingen steeds zijn..
hey elmo, werd net gebeld door groningen dat we na de echo een gesprek hebben met dr .... hebben jullie dat ook gehad?
Na 6x eigen cyclus heb je standaard nog 2x een hyper "over". Dus dat vervolg is "logisch". De cryo ging hier in eigen cyclus...dacht ik...ownee, toch niet! Icm Progynova en Progestan. De kans dat je na een ec behandeling een cryo over hebt is nihil dus maak je daar maar eerst geen zorgen om. Hopen dat het niet nodig is en je van de ec zwanger wordt! Bij ons was er elke keer een eicel (dit is toch wel een super score!) maar helaas ging het bij de bevruchting 4x mis. De ICSI is hier dus ook echt nodig. De 2x dat de bevruchting wel goed ging en er een tp was kreeg ik beide keren een vroege mk. Voor ons is eigen cyclus dus geen goede optie, ivm de zaadkwaliteit. Voor Stijn mochten we dan ook meteen voor hyper, na de cryo's. Regi, Nee, wij hadden niet direct een gesprek. Maar misschien is het een "eindgesprek"? Geen idee. Komt vast goed!!