ICSI in het UMCG

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Bright, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Over positief in het leven staan: ik heb het maandenlang heel moeilijk gehad (ongelukkig, heel veel huilen, heel veel erover praten) toen nog onduidelijk was of er überhaupt een vorm van behandeling mogelijk was. Nu we hebben gehoord: 'ICSI kan' lacht het leven me weer toe :)

Wat voor mij ook erg belangrijk was, was dat mijn man een paar maanden na de slechte zaaduitslagen aangaf dat, mocht ICSI niet tot een kindje leiden, hij er inmiddels open voor staat om op een andere manier een kindje te krijgen. Dat heeft mij heel veel rust gegeven: dat kindje komt er, hoe dan ook.
    Dat haalt voor mij ook de enorme druk van de ICSIbehandelingen af dat het per se móet lukken.

Jij zegt Elmo dat je denkt dat ik een lief mens bent. Maar hoe kan ik nu kindjes niet lief vinden?! Ik ken mijn eigen kindje(s) nog niet. Maar ik hou al ongelooflijk veel van ze, want ik weet hoe veel ik van andermans kindjes (neefjes, oppaskindjes vroeger, kindjes van vrienden) hou en dat kan bij het kindje dat je elke dag uit zijn/haar bedje haalt en die dan naar je lacht alleen maar mooier zijn!

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mijs,
    Voor jou klinkt het allemaal heel normaal...maar heb echt wel andere dingen gelezen hoor!
    Ik bewonder je optimisme en doorzettingsvermogen! Hou het vast!
    Knuffel

3. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ik om 11.20 dus zou je tegen moeten komen denk ik, doe een paarse muts op ofzo haha;)

4. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ben je nie wijs elmo, ik moet zeggen dat ik vanaf het begin heel veel aan je heb gehad en nog steeds, dus als er ook maar een haar op je hoofd aan denkt om minder te schrijven op het topic wil ik em er persoonlijk uit komen trekken hihi

5. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    hahaha, doen we allebei een paarse muts op, dat valt wel op daar binnen zittend :D

Dank je Elmo! Knuffel terug voor jou en je mannetjes!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahaha...als dat met die paarse mutsen doorgaat kom ik ook ff kijken :D

Ownee...manlief moet naar de kapper en hij mocht alleen komen als we Stijn zouden komen showen ;) *grapje...maar ik zou wel ff mee*

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Regi had mij trouwens zo herkend toen!
    Hoe kwam dat toen eigenlijk....? Jeetje, ik onthou nog steeds niks.

8. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    haha nee heb het in de gaten, omdat er geloof ik al een jaar ruben onder je berichtjes stond, en er in die wachtkamer 1 stel zat waarvan mams zei RUBEN kom hier whaha nie zo moeilijk dan he

9. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    uuh probleempje heb geen paarse muts:D;)

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahaha...ja Regi, dan is het wel heel makkelijk inderdaad.
    Ik weet nog wel dat jij naar mij toe liep maar eigenlijk niet meer hoe het precies ging.
    Is altijd wat onwennig he, zo'n ontmoeting! Jammer dat het er nooit van is gekomen om even een bakkie te doen!

Heb Minou van dit forum toen opgezocht toen ze was opgenomen in het UMCG. Was ook een gokje natuurlijk...voor het zelfde geld zit zo iemand daar helemaaaaal niet op te wachten.

Euh...andere kleur muts?

11. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ik vind zulke dingen altijd wel leuk hoor, dan heb je er een gezicht bij toch. en of het klikt is dan een ander verhaal maar daar kom je dan wel achter, maar elmo moet zeggen d`r is een hoge klikfactor hoor hihi

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahaha, nou mooi!

13. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Hahaha, ik heb ook geen paarse muts!
    Maar ik pb je wel effe een zeer herkenbaar detail aan mij, haha. Dan mag je me wel aanspreken als je me ziet!

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dan is er ook nog iets als Hyves he (van te voren even foto's kijken :D)

15. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    oja dat kan natuurlijk ook, maar ik wacht pbtje wel af want ben nu wel benieuwd naar dat kenmerk natuurlijk haha

16. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Mijs, je vroeg eerder of beide andere paren ook waren voor icsi in eigen cyclus. Dit was idd het geval. 1 paar heeft eerder iui gedaan en ging nu hier mee starten.

Liefs Maris

17. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Oh, dat lijkt me prettig Mariska: een groepje waarbij hetzelfde staat te gebeuren.

Nog één nachtje voor jou Regi, je zult met ietwat meer zenuwen richting UMCG vertrekken morgen dan ik.
    Ik zal de denkbeeldige paarse muts opzetten (en het andere herkenbare detail niet te vergeten :D )

18. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    uh ja de spanning is er nu al haha, ik hoop dat ik door al die spanning niet dat ene kenmerk vergeet hahah

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Regi en Mijs,
    Heeeeeel veel succes morgen dames! We lezen het wel weer hier :D

20. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ja tuurlijk

Deel Deze Pagina