hey meiden we hebben 1 kloppend hartje gezien joehoeeee 25e 2e echo, enne mijs leuk om je even gesproken te hebben. liefs regi
Ja, ein-de-lijk: zp is weer online!!! Vanmorgen in het ziekenhuis Regi de hand geschud! Bij mij was er weinig spannends aan (ei aan het groeien, zondag weer heen), daar na Regi succes gewenst. Ze moest na me hetzelfde kamertje in en toen ben ik weggegaan: mijn man moest werken...sorry Regi, moesten snel door. En nu zwangerschapspagina uuuuuuren uit de lucht! Hoe kan dat nou!? Ik wacht in spanning af, Regi....
Regi, zijn jullie het ook een beetje gaan vieren? Ik zou me gelijk te goed doen aan die taartjes van dat cafeetje bij de ingang! Of een schattig rompertje kopen ofzo.... Wat ik trouwens bedacht: we waren precies na elkaar in het zelfde kamertje, dus 10 minuten na elkaar datzelfde echodildoding in onze doos! Hihihi, gatver, niet meer aan denken! Fijn weekend meiden!
whahahah nee nie aan denken, je wil nie weten wie je allemaal voor zijn gegaan haha, enne ja normaal hadden we dat denk ik ook wel uitbundig willen vieren ondanks dat we nog wel heel anstig zijn hoor, maar ook mijn hubbie moet zo weer on the road dus de hele winter voorraad moest nog bij mekaar gezocht worden (sneeuwkettingen, antivries, schep enz,) het schijnt in dld nogak erg te worden het weekend. maar er zullen hoop ik nog vele echo`s volgen hihi. enne wel ff vertellen hoe het zondag was he
Regi! WHAAAAAAAA je wilt niet weten hoe blij ik voor jullie ben zeg! Wat een fantastisch nieuws zeg, een kloppend hartje! Vanmorgen indd zp er heel lang uit en vanmiddag zijn we weg geweest. Op naar je volgende echo...heerlijk zeg! Geniet!
thanks elmo, ja geloof het nog steeds niet helemaal hoor hihi komt ook beet je door het umcg maar we blijven positief liefs
omdat we volgens hen toch echt wel een wonder zijn dit i.v.m icsi/pgd en dan ook nog cryo`s dat schijnt echt uniek te zijn om daar van zwanger te zijn dus hun zijn zelf ook nog wat voorzichtig, dat snap ik wel maar ze maken mij daar dan weer erg onzeker van, maar ja op naar de volgende echo
Wow Regi, super, wat zal jij hebben genoten tijdens de echo. Jammer dat je thuis niet zo´n apparaat hebt dat als je even behoefte hebt om het hartje te horen dat je het zo aan kan sluiten. Kan me voorstellen dat je er geen genoeg van kan krijgen.
daar zou ik niks aan hebben want het hartje kun je nog niet horen, alleen zien, maar daar heb ik idd van genoten hihi
Tjee Regi, wat een spannend en slopend traject moeten jullie dan hebben gehad, als de kansen blijkbaar zo laag liggen!! En dus een extrasupersuper wonder dat je nu zwanger bent dus. Maar eh.... als het niet goed zou zitten dan zou je vandaag geen hartje zien kloppen, hoor!! Dat embryootje leeft! Je hebt als het hartje met 6weken klopt alweer veel minder kans op miskraam. Tuurlijk blijft het spannend tot je het eerste trimester door bent gekomen en blijven we hier heel hard voor je duimen dat dat hartje de volgende keer niet alleen zichtbaar maar ook hoorbaar gaat zijn!
Goedemorgen ladies! Nou vanmorgen was het hier alweer vroeg dag! Om 8 uur zaten we in het UMCG. Moesten eerst de sneeuwduinen om de auto weg scheppen en toen de weg op die nog niet geveegd/ gestrooid was. Ik was anders wel alleen gegaan, maar nu blij dat mijn dappere sneeuwrijder Mijsman reed. Lekker rustig en gemoedelijk in het ziekenhuis. Voor en na mij dezelfde koppies als ik vrijdag ook in ziekenhuis zag. Alleen dit keer geen Regikoppie! Die lag nog lekker met haar lazy zwangerenass in bed neem ik aan Ei was goed gegroeid (13mm) en bmsvlies goed dik aan het worden. Dinsdag weer terugkomen. Ik vind het wel prettig in het ziekenhuis, hmmm, is dat raar? Bij gebrek aan administratie bij de meldbalie is er door de arts zelf een afspraak voor mij op dinsdag gepland. Is dit nu voldoende zo? Kan ik gewoon met het kleine gele papiertje dat ik heb gekregen van haar dinsdag naar de meldbalie?
hey meis ja hoor no problem, als je dat papiertje daar afgeeft dan zien ze gelijk dat er een afspraak staat, nou gaat goed toch super, en dat je je prettig voelt in het z`huis da`s alleen maar fijn aangezien je er nog vaak naartoe zal moeten, en ik lag idd nog heeeeeerlijk gestrekt, moest er ook ff uit hoor om 08.00 ff hormoontjes toedienen dus dat was ook best zielig hoor hihi
ik moet nog utrogestan bolletjes inbrengen en progynova tabletjes slikken, ze zorgen voor je slijmvlies dat die uk er niet uitvalt haha normaal gesproken doet je lichaam dat zelf, maar nu moet dat nog even ondersteund worden.